bölüm V

599 18 11
                                    

Emily olayların şokunu üstünden biraz olsun attıktan sonra evdeki olayları izlemeye başladı.

Amy masaya oturmuş diğer kardeşlerini bekliyordu. Amy’nin  iki kız kardeşi daha vardı. Adları Christina ve Agnes’tı. Amy çok mutlu görünüyordu nasıl olurda böyle mutlu bir insan kötü bir hayalete dönüşürdü. Emily olanları izlemeye devam etti. Herkes yemek masasındaydı anne ve üç kardeş sadece baba eksikti, belki de hala işteydi. Emily yemek masasındaki konuşmaları duyunca babanın iki yıl önce öldüğünü öğrendi. Ailenin durumu iyi olmalıydı ki evdeki eşyalar çok pahalı görünüyordu. Emily evi biraz süzdükten sonra evin geçmişinin çok uzun süreye dayanmadığını fark etti. Telefonlar, kıyafetler daha iki yıl öncesinin eşyalarıydı peki o zaman Emily ne ara ölmüştü, ailesi şimdi nerdeydi yoksa onlarda hala evde miydi?

Emily bunları düşünürken birden kendisini odasında buldu etrafına baktı kimse yoktu şimdiki zaman döndüğünü anladı. Olanları Victoria’ya anlatmak için odadan fırlamıştı ama Victoria’nın uyumuş olduğunu düşünerek odasına geri döndü. Zaten anlatsa bile ona inanmazdı, deli muamelesi ederdi. Sabahın ilk ışıklarıyla Emily uyandı. Uyanır uyanmaz direk tavan arasına koştu artık hayaletten korkmuyordu.

“Amy, Amy” diye bağırıyordu Emily.

Onun bağırmasında Victoria uyandı.

“Sabah sabah kime sesleniyorsun sersem” dedi Victoria.

“Bundan sana ne, zaten söylesem de inanmazsın” dedi Emily.

“Sersem kız” diye fısıldadı Victoria ve banyoya doğru yöneldi. Duş girmek için soyundu, duşa kabinine girip duşa kabininin kapısını kapattı. Suyun buharından göz gözü görmüyordu ve aniden kapı açıldı. GICIIRRTT diye Victoria suları hemen kapattı.

“Emily sen misin?” diye bağırdı. Ses yoktu.

“Bak bu hiç komik değil” dedi Victoria aynı ses tonuyla.

Duşa kabininin kapısının ardında belli bilersiz bir karaltı vardı ve giderek ona doğru yaklaşıyordu.

“Hahahaha bu çok komik” diyerek duşa kabinin açmasıyla çığlık atması bir oldu

Emily Victoria’nın çığlığını duyar duymaz banyoya koştu. Banyoda gördükleri karşısında şok olmuştu.

Aradan bir gün geçti Victoria’nın cenazesi için herkes kiliseye toplanmıştı. Emil hala olanların şokundaydı bu nasıl olabilirdi. Victoria’yı niye öldürmek istesin ki. Bu düşünceler beynini yiyip bitiriyordu. Kilise çıkışında bir eve gitmek yerine dışarıda dolaşmayı tercih etti. Bir yandan da düşünüyordu Amy’den nasıl kurtulabilirdi artık tek başınaydı. Bir medyumamı gitmeliydi,evet evet öyle yapmalıydı başka çare yoktu onu sadece bir medyum anlayabilirdi. Peki medyumu nerden bulacaktı. Bu gece eve gidemezdi ya onu da hayalet öldürürse ne olacaktı. Bir otel gibi bir şey bulup bu geceyi orada atlatmalıyı.

TAVAN ARASIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin