BÖLÜM 12: ARAYIŞ-3

8.2K 432 29
                                    

...

Tam , Sam boruyu Merlin'in kafasına indirecekti ki arkadan korkunç bir ses geldi.

Birden herkes sesin olduğu yöne doğru baktı ama bu ses dışarıdan gelmemişti.

O sırada Merlin Sam'den üstü hafifçe paslanmış eskimiş boruyu aldı ve

Sam'e "Sakin ol dostum , sana zarar vermeyeceğim , şimdi yavaşça yanından geçip sesin nerden geldiğine bakacağım tamam mı ?"

Sam onaylar şekilde kafasını salladı.

Merlin yavaşça marketin ilerisine doğru ilerledi , silahı elindeydi.

En yakın gaz lambası Sam'in babasının yatağının yanında bulunuyordu , ben de kenardaki tezgahta bulunan silahlarımı ve çantaları kenara koydum , bir silahı ve bıçağı kendime aldım ve bir silah ve bıçakta Brad'e verdim.

O sırada gözüme rafta bulunan Plummy gofret kutusu çarptı , küçüklükten beri en sevdiğim yiyecekti , bu hırsızlık sayılmazdı heralde.

Kutuyu çantama koydum , çantada 4-5 tane su şişesi vardı.

Çantayı kenara koyacağım sırada Merlin bize seslendi.

Merlin:"Iıı.Çocuklar , Bay Tommy'nin cesedini siz mi kaldırdınız"dedi.

Aman Tanrım bunu nasıl kaçırdık , Bay Tommy ıssırılmıştı derken kulak cırmalayan bir çığlık sesi geldi.

Bu ses Merlin'den geliyordu ardından iki-üç el silah sesi geldi.

Silah sesleri pek de büyük olmayan markette yankılandı ve Merlin omzunu tutarak yanımıza geldi.

Dona kaldım , Brad hemen Merlin'in yanına gidip koluna girdi ve onu oturtdurdu.

Hepimiz ona gözümüzü diktik , sonuçta ıssırılmıştı.

Merlin: "Ne! Bakmayın bana öyle iyiyim."dedi.

Ama iyi değildi , ne kadar sürede dönüştüklerini bilmiyorum.

Sam ani bir hareketle belimden silahı aldı ve Merlin'e doğrulttu

Sam'in eli titriyordu , daha önce silah tutmamış gibiydi ama onu vurması için tetiğe basması yeterdi çünkü ben ne olur ne olmaza karşın silahı hazırlamıştım.

Merlin'in omzu fena durumdaydı , Bay Tommy büyük bir parça almış olmalıydı.

Üstündeki mavi t-shirt'ün sol kısmı , omzundan süzülen kanı emiyordu ve mavi renk korkunç bir şekilde koyu kırmızı olan kan rengine bürünüyordu.

Merlin birden Sam'in eline vurdu ve silahı düşürdü.

Ayağı kalkıp bize silah doğrulttu yavaş hareketlerle tahta kapıyı açtı , dışarıda bulunan onlarca hastalıklı bizi görünce dahada hareketlendi.

Kapının açılmasıyla içeri dolan güneş üçümüzün yüzünü aydınlattı.

Merlin:"Bunu ben istemedim , buna neden olan sizsiniz , ben öleceksem hepiniz öleceksiniz"dedi

ve silahı demir kapının kilidine doğrulttu.

Daha birgün önce bizim hayatımızı kurtaran insan bugün bizi öldürmek istiyordu.

Artık kime güvenceğimizi şaşırmıştık.

Brad kafasıyla bana belindeki silahı işaret etti ve birsüre gözgöze baktık.

Sonra Merlin'e baktık , terliyordu ve derin derin nefes alıyordu , heran tetiği çekip kilidi kırabilirdi ve kilidi kırdığı anda içerisi hastalıklılar dolacaktı.

Brad'le yine gözgöze geldik ve bana kafasını salladığı anda silahı belinden alıp Merlin'e iki el ateş ettim.

Ateş ettiğim yerlerden kırmızı dumanımsı küçük kan damlacıkları fışkırdı.

Merlin karnına baktı ardındanda bize.

Sonra son nefesini verirmiş gibi diz çöktü.

Herşey bitti sandığımızda , Merlin derin bir bağırışla üç el kilide ateş etti.

BÖLÜM SONU...

YENİ BÖLÜM BİRKAÇ GÜNE GELECEKTİR.

VOTE SAYISI AZ OLURSA GECİKECEKTİR.ELEŞTRİLERİNİZİ BEKLİYORUM.

TEŞEKKÜRLER

İBRAHİM KÜÇÜKÇAY

ZOMBİ:İNSANLIĞIN SONUHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin