-yakınlaşma-

94 0 0
                                    

MİRA'NINAĞZINDAN

                                                                Sabah gözlerimi açtığımda odamın içine hücum eden güneşi görmemle yorganı suratıma çekmem bir oldu. Aklıma saatin gelmesiyle yorganı suratımdan çekip saate yöneldim. Gözlerimi fırlatarak bakıp yatakdan adeta bir füze gibi kalktım ve elimi yüzümü yıkamaya gittim. Okulumun başlamasına  yarım saat vardı. Kendimi biliyordum bu süre içerisinde kahvaltımı bile yapabilirdim. Dolabıma doğru yönelip kıyafetlerime göz gezdirdim. Beyaz şortum , siyah bluzum ve onları tamamlayacak siyah bir vans giydim. Saçlarım uzun olduğu için onları göstermek istiyordum. Saçlarımı serbest bırakıp mutfağa doğru yol aldım. Evin sessizliğine alışmıştım aslında. Sadece ben vardım hayatımda bu böyleydi. Aklımdan bu düşünceleri silip buzdolabını açtım. dolapta hiç birşey yoktu. Alışverişe çıkmanın zamanı gelmişti demekki. Okulda yerim düşüncesiyle dış kapıya yöneldim. kapıyı açıp kilitledikten sonra her gün beni almaya alışık olan taksiye bindim. Nereye gideceğimizi biliyordu bu yüzden arkama yaslanarak yolu izlemeye koyuldum.  

BESTE'NİN AĞZINDAN

    Her zamanki aptal sesle uyandım. Lanet yurdumdaki oda arkadaşım yine erkek arkadaşıyla konuşuyordu. Her sabah neden konuştuklarını anlamıyordum. Belkide hiç sevgilim olmadığındandır. Aklımdan bu düşünceleri silerek Gizeme sessiz olmasını söyledim. Fakat o beni dinlemiyor sanki beni sinir etmek için daha da bağırarak konuşuyordu. Sinirlenmiştim uyku felan bırakmamıştı. Yatağımda doğrularak Gizeme ölümcül bakışlarımı attım. Tabi her zamanki gibi bakışlarımdan korkup sevgilisine elvada diyerek telefonu kapattı. Ona teşekkür edercesine başımı sallayarak tekrar beni çeken yatağıma uzandım. Yorganı başıma kadar çekerek onu dinlememezlikten geliyordum. Bu onu sinir etmiş olacakki yanıma gelip kulağmın dibinde '' BESTEEEEE KALK OKULA GEÇ KALACAKSIIIIN '' dediğinde yatağımdan hışımla kalktım. Gizem haklıydı okulun başlamasına 20 dakika vardı. Hiç oyalanmayıp elimi yüzümü yıkayıp dolabımın kapağını açtım. Gözüme annemin bana hediye ettiği bluza takılmıştı. Annemi ve babamı özlemiştim. Onları 10 yaşımda uçak kazasında kaybetmiştim.  Yanağımdan süzülen göz yaşının aktığını anladım . Elimin tersiyle göz yaşımı sildim. Bluzu elime geçirdim ve giydim. Annemle heveslerimiz eşitti. Bluz çok güzeldi. Aklımdan bu düşünceleri zorda olsa sildikten sonra mavi renkte olan bluzumun altına kot şort giydim ve altına beyaz renkte sandalet giyerek hazır duruma gelmiştim. Makyaj yapmayı seviyordum fakat okula geç kaldığım için bu günlük yapmamaya karar vermiştim.Saçlarımı ise serbest bırakmıştım. Gizeme gittiğimi söyleyerek yurdun dış kapısına yöneldim.Yurt okula yakın olduğu için yürüyerek gidiyordum. Ama şuan koşmam gerektiğini biliyordum.

MİRA'NIN AĞZINDAN

Takside dışarıyı izlerken bir yandan da müzik dinliyordum. Okula ulaşmamıza az kalmışken birden taksicinin ani fren yapması, öne doğru savrulmama neden oldu. Olayın şaşkınlığını gidermeye çalışarak önde oturan şöföre bakıyordum. Az önce ne olmuştu öyle !! Taksiciden gözlerimi alarak arabanın önüne baktım. AMAN TANRIM!! Bu bizim sınıftaki BESTE ! Az önce ona taksi çarpacaktı ama allaha şükür hiç birşey olmamıştı. Arabadan inerek şaşkınlığı yüzünden belli olan ve korkudan ellerinin titrediği Beste'nin yanına gittim. Ona sarılma gereği duymuştum.

BESTE'NİN AĞZINDAN

   Yolda koşuyordum. Karşıya geçmem gerekiyordu. Arabaların arasından yola adımımı atacakken bir taksi ani bir fren yaparak önümde durdu. aramızda yaklaşık 15 cm vardı. Korkudan ne yapacağımı bilmiyordum. Ellerim titriyordu. Olayın şaşkınlığı üzerine taksiciye baktım ardından taksinin içinde oturan kıza. Aman tanrım. Bu bizim sınıftaki MİRA bana bakıyordu. Suçlu gözlerle bana bakıyordu. Az daha ölecektim. Annemin ve babamın yanına gidecektim . İstemsizce bu düşünceler üzerine gözlerim dolmuştu. Daha fazla dayanamayarak yaşlarımın akmasına izin verdim. Korkmuştum hayla yolun ortasında duruyordum. İki sıcak elin vücuduma deymesiyle bu düşünceleri aklımdan sildim. İlk kim olduğunu anlyamamıştım. Fakat bu Miraydı bana sarılıyordu. Oda korkmuştu aslında ama benim kadar olamazdı.

-- Aman Tanrım !! BESTE iyi misin ?

   Bana iyi misin demişti. Ne olmuştu Miraya ? Yıllardır aynı sınıftayız beni fazla takmazdı şimdi bana iyimisin diyordu. Şaşırmıştım

-- İyi değilim farkındaysan az önce seninde içinde olan taksi bana çarpacaktı ve ben belkide şuan ölmüştüm !!

  Sinirlenmiştim titrediğimi ve ağladığımı görüyordu neden bana iyimisin diyorduki?

-- Tamam biraz sakin ol !! Sadece endişelendim tamammı? Bu kadar.

Tamam Besteyle yakın değildik yıllarca aynı sınıfta olmamıza rağmen ama taksi ona çarpacaktı ben fazlasıyla korkmuştum. Ve ona sadece yakın olmak istedim hepsi bu.

-- Tamam sağol ben iyiyim. Sadece olayın üstüne biraz sinirlendimde. -Gülümsemiştim :D

-- Biraz mı ?

-- Pekalaa !! evet fazla sinirlendim ama elimde değil az önce ölebilirdim!

-- Tamam bak bu konuları kapatılm bence . Sana bi teklifte bulunucam.

--  Evet seni dinliyorum.

-- Kahvaltı yapmadım ve karnım bir kurt gibi aç ve galiba senin karnında az önce gurulduyordu .Bu yüzden birlikte kahvaltı yapmaya gidicez. İtiraz istemem geliyorsun Beste.

     Tamam Miraya cidden birşey olmuştu tamam iyi birisiydi bu kadar iyi olduğunu bilmiyordum. İlk önce halimi hatrımı sormalar şimdide birlikte kahvaltı yapma fikri. Aslında karnım cidden açtı karnımın gurultusunu duymuştu utanmıştım.

-- Bu fırsatı kaçıracağımıda kim söyledi Mira tabikide sana katılacağım. :D

-- Harika hadi bakalım atla taksiye :D

      Beste iyi biriydi bunca yıl nasıl arkadaş olmadık şaşmıştım aslında. Pek sınıfla alakam yok doğru ama sınıftaki herkesi ufak ufak tanıyordum. Besteyi ilk kez bu kadar yakından tanıma fırsatım olmuştu. Hayatıma sonunda biri girmişti. Belkide Besteyle Best Friend olabilirdik :D

-- Beste sen yurtta kalıyorsun değilmi? Okulda annenin ve babanın bir uçak kazasında öldüğünü duymuştum. ?

     Mira beni şaşırtıyordu cidden. Annemin ve Babamın öldüğü okulda neden dedikodu olmuştuki? Benim yurtta kaldığımı nerden biliyordu Mira ?? Aklımda deli sorular ??? 

-- Evet doğru duymuşsun onları 10 yaşımda bir uçak kazasında kaybettim eve dönüyorlardı ama olmadı işte dönemediler. Öldükten sonra akrabam olmadığı için yurtta kalmaya başladım 18 yaşıma girmeme 2 ay kaldı sonunda o lanet yurttan kurtulucam.

     Miraya resmen içimi dökmüştüm. Sanki en yakın arkadaşım gibiydi.  Bana çok iyi gelmişti. Tam ona ailesinden bahsetmesini isteyecekken bana sorduğu soruyla ağzım 'O' şeklinde açık kalmıştı. Fazlasıyla Miraya minnettar olmuştum.

MULTİMEDİA'DA MİRAVARCANLARIMMMİLERİKİBÖLÜMLERDEBESTEVEİLKE'NİNDEFOTOĞRAFLARIOLUCAKŞİMDİLİKOLAYBESTEVEMİRA'NIN ETRAFINDA DÖNÜYOR . AMAMERAKETMEYİNİLKEDEGELİCEKOLAYLAROLAYLAR HAFTADA 1 BÖLÜM OLUCAK ŞİMDİLİK ÇÜNKÜ VOTE VE BEĞENİ YOK AMA OLURSA DEDİĞİM GİBİ HAFTADA 2 VEYA 3 BÖLÜME ÇIKABİLİR HERNEYSEOKUMANIZDİLEĞİYLESİZLERİÇOKSEVİYORUMVOTEVEBEĞENİLERİNİZİEKSİKETMEYİNHEPİNİZÖPÜLDÜNÜZ :DDasdgafgfhjkga

SOL ANAHTARIMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin