11

2.9K 260 11
                                    

"Yanımda uyumanı istiyorum."

"Yanında uyumak istemiyorum."

"Koynumda uyumanı istiyorum."

"Koynunda uyumak istemiyorum."

"Derin seni istiyorum."

"Türkü sana kızgınım." Kafasını yastığa bastırıp benden uzaklaştı. Ellerimi güzel saçlarına koydum. Beyaz teni beni kendisine çağırıyordu. Gel Türkü, sonunda seninim der gibiydi. Yavaşça yataktan kalktığımda kafasını bana doğru çevirip kulak kabartmıştı. Odanın köşesindeki gitarımı alıp karşısına oturdum.

Kaşları çatmıştı sinirliydi. Elimi dizine koyup dokundum orada olduğumu belli etmek için. Yavaşça dizini çekti. Gitar teline değen parmağım ses çıkartınca doğruldu. Hâlâ sinirli gibi duruyordu. Ama adım kadar emindim ki benim gitar çalıp şarkı söylememi bekliyordu. Ve bu onu mutlu edecekti. Yani... Her zaman olduğu gibi.

Kör suların kuyusunda, gönül gözü bulanınca
Kalabalık kuytusunda, salındım ben tek başıma.
Aynı olmaz dedi ayna: kendin çal ve kendin oyna.
Mutsuzluğuna hiç doyma, suçlusun sen doğduğunda.

Geldin, tuttun ellerimi,
Öylece durdun yanımda.
Usul usul kaynıyorken aşkın damarlarımda.
Taşlar oynadı yerinden,
Dönüşürken en derinden,
Güzelliğinde ben sana,
Ah beni anlasana
Al beni.

Ben seni seçtim,
Ne yollardan geçtim
Sandım kendime eştim,
Ondan içimi deştim.
Döktüm avuçlarına,

Al beni, alsana.

Hiç kıpırdamadan dinlemişti. Şarkıyı bitirmiş kafamı gitara yaslamıştım. Derin elini uzattı usulca.

"Affet beni. Ben sana nasıl yapabiliyorum bunu? Ama elimde değil. Hayatıma müdahale ediyorsun Türkü. Benim hayatıma."

"Hey, seninle aynı hayatı paylaşacağız umarım. Bu konu tartışmaya açık değil maalesef."

"Bak Türkü, uzun süredir bu haldeyim ve alıştım. Tamam senin beklentilerini karşılamıyor olabilirim fak..."

"Bir dakika ya ben ne bekliyormuşum ki?"

"Nereden bilebilirim Türkü?"

"O zaman neden karşılamıyorum diyorsun ki? İnsanların kusurları vardır herkesin vardır. Seninkisi olağan bir şey ve tedavisi de var. Ben sadece senin iyiliğini istiyorum inan bana ve bu benim için çok önemli. Sen istediğini düşün ama doğruyu inkâr etmeyi bırak."

Yataktan kalkıp gitarı yerine bıraktım. Karşıdaki koltuğa oturdum.

"İyileşeceksin. Daha fazla uzatma artık bu konuyu." Dudaklarını oynattı bana söylenecekti. Ama ardından vazgeçti oturduğum yerden kalkıp yanına uzandım. Elini kavrayıp karnıma yerleştirdim. Yanıma uzandı ve kafasını göğsüme koydu.

"Şimdi kavga etmeyeceksek uyuyabilir miyim?" Diye sordum. Kıkırdadı.

"Uyuyabilirsin."

#KalbiDengem

TürküHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin