Ucak yavasca sallanmaya basladiginda kemerimi usulca baglayip gozumu karsi koltukta oturan Justin e cevirdim, sigarasini sonuna kadar bitirip kulunu tabaga bastirdiktan sonra kafasini kaldirip bana bakti, oldukca sakin hareketlerle yanindan gecen hostesi kavradi ve bir adimda kucagina dusurttu, sahte sarisini kucaginda ustaca dondurdukten sonra dudaklarini kavradi ve ellerini kizin kalcasina dogru yavasca indirdi, kalbim bin parcaya yavasca bolunurken onun acimasiz bakislarinin hala ustumde oldugunu fark ettim, sanki inadima o kizi öpüyordu.
Sonunda dayanamayacagimi anladigimda , hizla bagladigim kemeri cozup ucagin tuvaletine dogru yoneldim, midem allak bullak olmustu, tuvaletin kapisini kapadiktan sonra , simsıki kapadigim gozlerimi yavasca araladim, o hali gozlerimin onunden gitmiyordu , tıpkı bir şerit gibi her saniye baktigim aynada beliriyordu...Pis Surtuk! , kendini saniyeler icinde Justin e vermeye razi olmustu!
Onun o hali bir kez daha gozlerimin onune geldiginde artik daha fazla dayanamayacagimi anladım, klovzete dogru egilip oogurdukten sonra midemdeki butun artiklari bosalttim, basim donmeye basladiginda anlimi hizla tutup biraz daha kustum ve geri cekilip sifonu cektim.
Ayaga kalktiktan sonra lovaboda ellerimi yikadim, agzimdaki igrenc tat gitmediginde agzima su verip calkaladim ve gider bolumune dogru püskürttum , aynanin yanindaki yumusak havlulardan birini alip yuzumu sildikten sonra kenara birakip disari cikmak icin kapiyi araladim, tam karsimda sirtini duvara dayamisti, elleri ceplerinde beni bekliyordu.
"-Ne?"Dedim soguk bir sesle, bunu bekliyor gibiydi.Ellerini cebinden cikarip dudaklarini yaladi dolgun dudaklarinda hala o surtugun kirmizi ruju vardi.
"Neden kustun?"Diye itiraf ettiginde yuzumu burusturdum, tek neden onun o kizla yaptiklari degildi.Sanirim zehirlenmistim...
Sacmalamayin tabii ki de biri kasten yapmadi, yani yedigim bisi mideme dokundu.
"-Bilemiyorum."Omuz silkip karnimi tuttum, yanindan gecmek icin atak yaptigimda kolumu kavrayip beni durdurdu.
"Ucak iniyor , simdi sen ve ben hastaneye gidiyoruz"Ilk once kendini seni sonra beni gosterdi ve onden ilerlemeye basladi, onune gelen bir koltuga kendini attiktan sonra kemerini hizla baglayip kafasini bana cevirdi.
"Bence oturmak isteyebilirsin"Koltuklari gosterip kemeri isaret etti , hala ona kizginim, nedenini sormayin cunku bilmiyorum?...
Koltuklardan birine oturup yan gozle onu bakmaya basladim .Elini kaldirip yeniden o kiza seslendiginde artik kafasinin ortasina cakmam gerektigini anladim.
"Luxi buraya gelir misin, bana bir bardak viski getir?"Soguk davrandiginda , onun iki kisilikli oldugunu dusunmeye basladim, dudaklarimi islati ucagin piste inisini izledim
Hayatimi gozden gecirme gibi bir secenegim yoktu galiba benim, surtuklukten baska secenegimde yoktu, peki ben bu muydum? Aptal, onun altindan bunun altina giren bir surtuk? Ben oyle dusunmezken butun insanlarin kafamin dibinde sen bir surtuksun diye bagirmasi hayal ve gercek arasindaki ince cizgiyi gosteriyor bana, istesem eminim kacabilirim, ama yapmiyorum, neden mi? Fikrim olsaydi kesinlikle soylerdim , tek secenek dolaniyor beynimin icinde zor agza bile alamiycagim aci veren bir secenek ....Aşk. ...
Istemiyordum ama ben aşkı, bu kadar kolay miydi âşık olmak , gozlerimin gozlerine deymesi, ve beni tek kelimesiyle yerle bir etmesi bu kadar kolay miydi ona yaklasmak...?, Öldür mesi beni tek bir sozuyle bu kadar kolay miydi? Emin olun âşık olmak istemezsiniz , suan karsimda ytigi sey o surtugu ayak ustu bir daha becermek, neden bunu yapiyor ki?Onun yerine beni tam beynimden vursa . Hani su gorduklerimi hatirlamama yardimci olan organdan, belki ise yarardi, hatirlamazdim bu gorduklerimi, onun dilinin igrenc bir sekilde kizin agzinda dolasisini ve elinin degisik bolgelerde gezinisini...
"Ucagimiz inis yapmis bulunmakta"Ucagin icinde yankilanan ses ile tanri ya binlerce belkide on binlerce sukur ettim, kalbimin bu goruntuyu biraz daha kaldirabilecegini sanmiyordum cunku, koltugun altindaki cantama uzanip acilmis olan kapiya yoneldim, tiksinerek ona baktiktan sonra aciyla gozlerimi kapadim, canim yaniyordu.
"-Isin bittiginde disari gel, orda olacagim"Kapidan disari kendimi attigimda surekli agirligimi bir ayagima verip merdivenlerden indim.
Kaldiramiycagim seyler yasiyordum, ve ben bunlari istemiyordum, aslinda suc bende değildim, kalbimdi...
O secmisti bu adi herifi!
Ucagin karsisindaki kaldirima sinmisken karsimda duran kisinin sadece ayaklarina bakiyordum, Mm Adidas Neo bu ayakabilar superdir!
Yavasca kafami kaldirip saskinligimi belli edecek bir homurtu cikardim."Hadi canim"Dudaklarimi islatip ayaga kalktiktan sonra arkami temizledim"Kevin burda ne isin var?"Kaslari havaya kalktiginda yerdeki cantami almama yardimci oldu."Justin nerde, seni burda mi birakti?"Yanaklarimi sisirdim, sorusunu yanitlamak agir geliyordu"Bunu ona sorsana"Dedi kaslarimla bu tarafa dogru gelen Justin i isaret ederken ."Sonunda gelmissin"Dedi kemerini baglarken , zorlukla Kevin a bakiyordu, Pislik Becermis Kizi Icerde!"Sen arabaya ilerlesene.Galiba Beth ile bir konusma yapmam gerek"Gozleri benimkini buldugunda , ikimizde ona saskinca bakiyorduk"Neden?" Dedik ikimizde ayni anda saskinligimiz gun yizune cikiyor gibiydi, Kevin. Justin e sinirli bir bakis attiginda goz devirip onden ilerlemeye basladi
Kalbim korkudan mi bilmem fazla hizli atiyordu, ellerim terlemeye basladiginda sacimi zorlukla geriye atip hafif adimlarina ayak uydurdum.
"-Benimle konusmak istedigin neydi Kevin?"Sirin tavirlarla ona baktim, o ise onde serseri bir sekilde ilerleyen Justin e bakmaktan baska birsey yapmiyordu.
"Senden tek birsey istiyorum, onun Justin i yeniden ele gecirmesine izin verme"Bakislari yavasca beni buldugunda kaslarimi anlamamiscasina cattim.
"-Bak ne dedigini anlam-"
"Onun eski sevgilisi o, geri donebilir"Kalbim-yeniden-bin parcaya bolundugunde kaslarimi havaya kaldirdim.
"-Ben nasil yapabilirim ki?"Omuz silktigimda durdu ve arabaya binen Justin e bakti
"O oldukca zor gunler gecirdi Beth, biliyorum bu zor ama o surtugun yeniden kardesime birsey yapmasina izin veremem "Yalvarir gozlerle bana baktiginda umutsuzluga kapilmistim bile.
"-O beni umursamiyor bile, asil surtuk benim onun gozunde "Yavasca derin nefesler aldi.
"Boyle dusunmen garip, Beth o Amerika da nerdeyse en cok taninan suclu , sadist , sana deger vermeseydi yasatir miydi sanıyorsun? "Mantikli gelen sozleri kalbime islemisti, korna sesini duydugumda kafamla onaylayip yarim agiz güldüm.
"-Ilk adim Justin i kendine yaklastirmak icin kiskandir"Kisik bir sesle Kevin a dogru konustum.
"O nasil olucak"Tek kasini kaldirdiginda kendini begenmis bir tavir uygulayip Kendimi Kevinin kollarina biraktim, Kevin i simsıki kollarimla sardiktan sonra yanagina bir opucuk kondurup arabaya dogru yurumeye basladim, omuz ustunden ona dogru bir bakis attim.
"-Burda bana yardimci oldugun icin sagol"Kikirdayip arabaya dogru yurumeye basladim
Arabaya girip oturdugumda surucu koltugundaki David e selam verip yuzu kipkirmizi olan Justin in yanina oturdum, simdi ne zamani biliyor musunuz ?
Ben biliyorum.....Blöf...
"-Neyin var?"Oldukca masumca ona baktigimda kaslarini catti.
"Kevin ile aranizda ne oldu?"Arabaya binen Kevin a olumcul bir bakis attiginda omuz silktim.
"-Sadece beni mutlu ."Isaret parmagimla onu gosterdim"senin aksine "Oturdugum koltuga iyice sindikten sonra yolculugun ve muhtesem Flo Rida nin keyfini cikardim...
Sanirim artik Mia kim biliyordum....MERHABA ARKADASLAR BU BOLUM GEC GELDI AMA HAZIR DA BOLUMUM VARDI , INTERNETE BIR TURLU GIREMEDIGIM ICIN PAYLASAMADIM UMARIM BEGENMISSINIZDIR
VOTE VE YORUM YAPIN LUTFEN ....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Trouble Punk (Justin Bieber Fan Fiction)
Fiksi Penggemar"Benden uzaklaşirsan sana yapicagimi bilirim!"Bana bagirmaya basladiginda kaslarimi cattim. "-Ne yaparsin, , öldürür müsün? "Bu cesareti nerden buluyordum ki ben?"O gun o adami öldürdüğün gibi veya diger öldürdüğün tüm insanlar gibi?" Konusmadi ve d...