Cap VII

228 16 1
                                    

In timp ce ma imbracam am simtit doua maini care imi inconjurau talia. M-am intors si am vazut ca era Justin zambind pervers.

Eu: Ma lasi sa ma imbrac ?

J: Mmm....nu.

Eu: Justin! Lasa-ma te rog.

J: Off bine. Dar mai repede ca ma exciti.

Eu: Iesi si nu o sa te mai excit. J: Bine.

Dupa ce Justin a iesit din camera m-am imbracat.

Am aplicat fond de ten,rimel si gloss si apoi mi-am pieptanat parul. Am iesit din camera si am dat de Justin.

J: Mult iti i-a sa te imbraci mireaso!

Eu: Trebuie sa arat bine,sau vrei sa arat ca un trol ?

J: I-ati cat timp ai nevoie ca sa te imbraci. Nu vreau sa ies in oras cu un trol.

Eu: Ma bucur ca intelegi.

Pana la urma am plecat de acasa si am ajuns in parc. Tot plimbandu-ne de colo-colo am dat de Selena. Asta ce cauta aici?

S: Hey Justin! Hey si tie.. ããã..

. J: Alex,Alex o cheama. Ce vrei ?

S: Cum ce vreau ? Pe tine Justin

. J: M-ai avut odata Selena. Ti-ai ratat sansa.

S: Mai da-mi o sansa Justin. Eu te iubesc mult si am gresit. Imi pare rau.

J: Te-am iertat,dar nu mai pot sa-ti dau alta sansa. Acum sunt cu Alex si o iubesc.

S: Si eu te iubesc Justin.

J: Eu nu te mai iubesc. Accepta realitatea Selena. Pa!

Dupa ce au avut aceasta discutie ciudata ne-am indepartat lasand-o pe Selena plangand in urma noastra. Imi parea rau sa o vad asa.

Eu: De ce i-ai vorbit asa dur ?

J: Pentru ca asa merita. Si-a batut destul joc de mine.

Eu: Da dar acum plange.

J: Si eu am plans din cauza ei. Gata acum. Eu pe tine te iubesc.

Eu: Awww.. si eu te iubesc.

Justin a zambit si oi s-a apropiat de mine,buzele noastre formand un sarut. Dupa vreo cinci minute am terminat sarutul.

J: Si ce vrei sa mai facem ?

Eu: Pai.. vreau inghetata.

J: Ok. Haide.

Am mers vreo 20 de metrii si am ajuns la o masina de inghetata.

J: Ce inghetata doreste frumoasa mea iubita ?

Eu: O inghetata cu menta.

J: Doua inghetate cu menta va rog.

Vanzatorul: Poftim. 5 dolari.

J: Multumesc.Poftim frumoasa mea.

Eu: Mersi.

In timp ce mancam inghetatele,lui Justin ii suna telefonul.

Convorbire

Z: Hey bro. Ce faceti ?

J: Suntem in parc. Voi ?

Z: Eu sunt in parcul central. Elenei i s-a facut rau dintr-o data. Puteti sa veniti si voi aici ?

J: Ok. Venim acum.

End call

Eu: Ce e pui ? Cine a sunat ?

J: Era Zayn. A spus ca Elenei i s-a facut rau. Sunt in parcul central. Hai.

Eu: Ok.

Am plecat repede spre parc si in 15 minute ajuns. I-am vazut pe cei doi pe o banca si am fugit la ei. Eu: Ce s-a intamplat ?

Z: Nu stiu. Ne plimbam si dintr-o data i s-a facut rau.

Eu: Hai la spital.

J: Hai.

Am urcat-o pe Elena in masina ai am condus pana la spital. Am lasat-o pe Elena pe mana medicilor si am asteptat pe scaune pana a venit cineva sa ne anunte ce are.

Eu: Ce a patit ?

Doctorul: Pai i-a cedat rinichiul. Are nevoie urgenta de un transplant.

Eu: Nuuu... de ce ea ? De ce ? (Am inceput sa plang)

Justin a venit la mine si m-a luat in brate. Incerca sa ma consoleze dar tristetea era prea mare.

Doctorul: Trebuie sa gasim un donator si sa facem operatia cat mai repede.

Eu: Unde sa gasim noi un donator ?

Z: O sa-i donez eu domnule doctor.

Doctorul : Esti sigur ?

Z: Da. Doctorul: Pai atunci hai sa trecem la treaba.

Doctorul si Zayn au plecat spre salonul de operatie si eu cu Justin am ramas in sala de asteptare. Ne-am asezat pe scaune si eu stateam in bratele lui Justin.

J: O sa fie totul bine iubito. Nu mai plange te rog.

Eu: Sper sa ai dreptate..

Am asteptat vreo ora ,timp in care am plans continuu, si pana la urma am adormit.

J: Iubito trezeste-te!

Eu: De ce ?

J: Operatia s-a terminat. Totul a decurs bine si amandoi sunt bine. Nu vrei sa-i vedem ?

Eu: Mai intrebi ? Hai!

M-am ridicat din bratele lui,saracutul cred ca nu mai poate de picioare,si am mers la salon. Am intrat si i-am vazut pe cei doi pe paturi,cu perfuzii la maini si tinandu-se de mana. Ce dragut!

Perspectiva Elenei 

 Totul era negru. Nu vedeam nimic in jurul meu. Din cand in cand auzeam niste voci dar nu intelegeam ce spun. La un moment dat negrul a disparut si totul s-a facut alb. Am realizat ca deschisesem ochii si eram intr-un salon. M-am uitat in stanga mea si l-am vazut pe Zayn uitandu-se lmine zambind. I-am zambit si eu si ne-am luat de mana. Chiar atunci au intrat si cei doi porumbei in salon.

A: Elenaaaaa!

Eu: Hey Alex!

J: Broo! Ma bucur ca sunteti bine.

Z: Si eu la fel bro.

A: Am crezut ca am sa te pierd.

Eu: Nu scapi tu de mine asa usor.

A: Nici nu vreau.

Hei , Hei , Hei . Acesta este capitolul 7 din poveste . Vot daca va place si lasati-va parerile .

Visele pot deveni RealitateUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum