...na to gdy pierwszy raz powiedz na niego Oppa.
V:
-[T-I] pobawisz sie ze mną? Proooszeee. - zrobił aegyo (nie wiem czy dobrze napisałam, przepraszam).
- Oppa? A możemy troszke później jestem zmęczona. - spytałaś słodkim głosem.
- Za to "Oppa" możemy pobawić sie później. - powiedział uśmiechając się uroczo a Ty odwzajemniłaś gest.
Jimin:
Kłóciłaś sie z Jiminem jaki film obejżeć.
- Oppaa prooosze obejżyjmy too. - powiedziałaś słodkim głosem wiedząc że to pomoże.
- No dobrze Ty zawsze wiesz jak mnie namówić. - zaśmialiście sie oboje i zaczeliście oglądać ubłagany przez Ciebie film.
Jungkook:
Chciałaś zobaczyć jak Kookie zareaguje na to jak powiedz do niego Oppa. Postanowiłaś spróbować a z racji tego że byłaś głodna poprosiłaś Jungkooka o to by zrobił Ci coś do jedzenia.
- Oppa? Jestem głodna, zrobisz coś do jedzenia? - spytałaś słodkim głosem.
Chłopak na począdku zaniemówił ale gdy sie otrząsną powiedział.
- Jasne że zrobie. - poszedł do kuchni zrobić Ci jedzenie.
- Dziękuję Oppa! - krzyknełaś gdy chłopak odchodził. Zarumienił sie biedaczek.
Suga:
Była 11:00 próbowałaś obudzić chłopaka na wszelkie możliwe sposoby ale zawsze była odpowiedź "jeszcze chwiiileee".
- Oppa wstawaaaj prooszee. - przeciągnełaś słodko.
- Już wstaje. - odrazu wstał.
Haha a to podziałało. - pomyślałaś.
RM:
Rap Mon jak to Rap Mon nie było dnia żeby czegoś nie zepsuł. Tym razem nie było inaczej a mianowicie zepsół Ci suszarke do włosów.
- [T-I] ja nie chciałem to był przypadek. - powiedział.
- Oppa, nic sie nie stało. Wiem że to niechcąco. I wiem też jakie masz zdolności do niszczenia rzeczy. - powiedziałaś spokojnie.
Chłopak na począdku nie wiedział co sie właśnie stało. Myślał że będziesz zła a tu spokojna, nie krzyczysz i jeszcze to piękne słowo "Oppa".
Jin:
Jin gotował dla was obiad. Po całym domu czuć było przepiękny zapach.
- Oppa co tak przepięknie pachnie? - spytałaś.
- [twoje ulubione danie] [T-I]. - odpowiedział z umiechem na ustach przez wypowiedziane przez Ciebie słowo "Oppa".
~W końcu sie doczekałem!~ pomyślał.
J-hope:
Zauważyłaś jak J-hope tańczy. Postanowiłaś troche na niego popatrzeć gdy skończył powiedziałaś.
- Ładnie tańczysz Oppa. - pochwaliłaś go.
- Dziękuję [T-I]. - odpowiedział uśmiechając sie. A w myślach był przeszczęśliwy ponieważ w końcu usłyszał to słowo z Twoich ust.
Mam nadzieje że podobała Wam sie kolejna reakcja. Jeśli są jakieś błędy to bardzo przepraszam.
Zostawcie ⭐⭐⭐
Miłego dnia/ wieczoru/ nocy. Buziaaakii😘😘❤❤