Ei bine ,uite ca am ajuns si aici ,ultima zi de gimnaziu .Ce pot să zic ,sa termini clasa a-8-a e o realizare pentru unii.Dar în acest moment sunt în curtea școlii cu flori în mâna așteptând să se termine odată festivitatea asta aiurita.Nu ma înțelegeți greșit ,nu înseamnă că daca ai note bune la școală trebuie sa îți și placă.
Am mai stat acolo pâna s-a terminat apoi am dat să plec, dar ceva mă oprea.Era Mellisa ,prietena mea.
M:Haide Jasmine ,tu niciodata nu vrei să mergi cu noi în oraș.
Eu:Nu vreau pentru ca nu îmi place.
M:Oh pe bune ,măcar o data în viața ta vei ieși și tu?Când vei avea iubit va trebui sa ieși .
Eu:Nu ,pentru ca eu sunt forever single .
M:Nu ai să mai spui asta când o să te îndrăgostești ...
Eu:Ce rost mai are ,eu am plecat .Tocmai vroiam să deschid ușa de la casa dar aud ceva din spate.
?:Hei fata !Cât ceri pe oră?
Eram confuză.Vorbește cu mine ?Întorc capul și văd un băiat blond cu ochi caprui care parea de clasa a-10-a ,nu știu .
Eu:Scuză-mă ,vorbesti cu mine ?
?:Da ,oricum stiam ca ești curva!
Eu:Ce bădăran ești .Spun eu plecând de acolo dar băiatul vine după mine.
?:Hei ,stai ,stai puțin...
Eu:Ce e ,vrei sa îți mai bați puțin joc de mine?
?:Nu,ascultă,a fost o provocare .Scuză-mă chiar nu pari curva crede-mă.Chiar pari de treabă ,eu sunt Vlad iar tu ești....
Eu:O anonimă care nu vorbește cu băieți mai mari decât ea .
V:Pe bune ,ce clasa ești ?
Eu:Trec a-9-a ,tu ?
V:Merg a-11-a deci ,2 ani e puțin .
Eu:Dacă tu zici .Spun eu plecând .Ce ghinioni pe mine sa dau de un așa băiat ,cei drept nu era urât.
Eram pe drum pierdută în gândurile mele când deodata simt cum mă lovesc de cineva ,ridic capu și ...universul ăsta nu ține deloc cu mine .
,,V":Scuze ,eram pierdut în gânduri .Să mor yo ăsta e și medium .
Eu:De ce din nou ,m-ai urmarit ?
,,V":Nu te cunosc ....
Eu:Dar mai înainte erai ....cum ?Nu mai înțeleg nimic ...
,,V":A stai ,am înțeles ce s-a întâmplat defapt .Eu sunt Cristi iar cel pe care l-ai vazut era fratele meu geamăn ,Vlad .
Eu:Ai de viața mea ,ma jur azi numai de ciudațenii dau pe drum .Spun eu plecând de acolo dar bineâțeles nu apuc .
C:Hei ,nu îmi dai numărul tău ?Poate mai vorbim .
Eu:Bravo ,măcar unul dintre voi e destept.Ce bine că ai spus ,,poate".Spun eu dândui un bilețel cu numărul meu apoi plecând spre casă .
Măcar ăsta a fost mai de treabă.Ce culmea ,arata la fel dar unul e frumos iar celălat isteț.Oare cum aleg fetele între ei ?Ma tot gândeam la cele întâmplate azi ca nici nu am observat că am ajuns acasă .Merg în camera mea să îmi las lucrurile iar apoi merg sa fac un duș.Se pare că sunt singură acasă ,tata e la lucru.Iar mama nu mai e printre noi .Am murit când aveam 8 ani .Uneori asta doare .Pe înăuntru sufletul e sfărâmat chiar daca pe dinafară încerc să par veselă Merg apoi si ma așez în pat.Mai stau puțin pe telefon apoi mă culc.Mă trezesc dimineță la 9 fiind vacanță.Mă ridic din pat,merg sa îmi fac rutina apoi cobor la bucatărie .
Vroiam să îl strig pe tata dar văd ceva ce îmi sare în ochi .Un bilet galben pe frigider .,,Scumpa mea a trebuit sa merg mai dimineața la lucru .Ne vedem deseara te iubesc .
Cu drag tata!"Asta înseamnă ca am casa doar pentru mine până deseară.Yeeey .O sa stau pe Netflix pâna târziu .
Am mâncat ceva apoi am decis sa ies puțin, vreamea e frumoasă.M-am îmbrăcat mi-am luat o geantă și am plecat .Am decis sa merg cu Mellisa .Nu am habar unde mă va duce .#700 de cuvinte
CITEȘTI
Băiatul din liceu || w Vlad Munteanu
FanfictionLiceul este ceva nou pentru ea.Lucruri noi ,colege noi ,băieți noi .Are atâtea de descoperit la doar 16 ani .Dar ceva se schimbă.Întâlnește un băiat care ,îi schimba viața radical .El reușește să scoată din ea ce e mai bun .Dar indiferent de cât de...