Klargjøring

636 30 2
                                    

"Dette må vi gjøre en annen gang også!" Sier Perrie. Hun er så sosial!

"Ja!" samtykker Eleanore og jeg.

"Du Lexi, kan jeg snakke litt med deg?" hører jeg fra Cameron.

"Jada! Sure!" sier jeg og går bort til han. Han går ned trappen og jeg følger etter ham.

"Jeg savner deg, jeg savner 'det', jeg savner... 'oss'" sier han og ser på meg.

"Ja, jeg vet. Jeg synes du er kjekk og alt, men jeg skal gifte meg om bare noen få dager... Og Niall er den jeg elsker!" sier jeg bestemt og går opp igjen.

"Vi går hjem!" sier jeg bestemt.

De andre følger etter meg ut på gaten og inn i bilen min.

Vi kjører hjem, og det tar ca. 45 min.

Jeg tar kjolen og løper opp på rommet til B&P (Brooklyn og Peyton) og henger den bakerst i skapet dems, og går å legger meg.

-----------------------

"Opp å hopp, sutrekopp!" sier Elanore og står over meg.

"Hva gjør du her?" nesten skriker jeg av redsel.

"Du skal gifte deg imorgen! Vi må gjøre deg klar!!" Hviner hun.

jeg setter meg opp med bena dinglende over bakken, men faller ned i sengen igjen med et puff.

"Sett deg opp!" komanderer hun og går bort til klesskapet mitt. Jeg stopper henne ikke fra å gå inn å rote i klærene mine. Hun tar fram en oransje løs singlet, med 10 cm tykke stropper, hvor det står 'f*** me i'm famous' inni en sort firkant. Og en hvit, kort shorts.

Jeg tar det på meg sammen noe rosa underøy med blonder, og så drar hun meg ut av huset.

"Jeg har ikke spist, eller pusset tenner!" Sier jeg fortvilet til henne.

"Det fikser vi!" sier hun.

Vi setter oss i bilen, og når vi har kjørt i ett minutt så spør jeg "hvor lenge er det igjen?"

"Bare 5-10 minutter!" sier hun lystig.

"Argh!" jeg skrur på radioen hvor Break Free av Ariana Grande er på.

"Åh! Jeg elsker denne sangen!" Sier Eleanor og begynner å synge med. Da vi er fremme viser klokken 9.57. Eleanor går mot en forfallen bygning. Jeg stopper og ser etter henne.

"Kom da!" sier hun utolmodig og går inn. Jeg løper etter henne så jeg er rett bak henne. Det er minst like forfallent her inne som utenfor, om ikke verre. Vi går i retning av en dør som er i enden av en lang korridor. Hu stopper forran den, og ser seg rundt som om noen ser etter oss. Hun åpner langsomt døren. Det høres ut som at hengslende ikke er oljet på flere tiår. Vi går inn og jeg blir skikkelig overrasket over hva som er her. Det er et stort spa! Og når jeg sier stort så mener jeg stort! Det er minst 20 avdelinger, og et stort sminke- og neglestudio.

"Vi skal hit imorgen også, før du skal gifte deg klokken 4." sier hun bestemt. "Men nå skal vi få før ordnet deg litt." Vi går bort til en avdeling med ansiktsmasker. Jeg får en som er oransje, og med appelsiner på øynene. Jeg aner ikke hva den hjelper for, men det er Eleanore som bestemmer alt her, og bare drar meg med rundt. Jeg blir vokset på bein og armer og håret mitt blir klippet. Jeg har vært her en stund alene mens Eleanore bare skulle hente noe i bilen. Hun kommer tilbake med kjolen min.

"Her er den." sier hun

"Ta den på." Fortsetter hun.

Det er bare jenter her, så jeg skifter inni et hjørne. Når jeg har tatt den på så snurrer jeg noen runder rundt, og en dame studerer hver minste detalj av kroppen min.

"Okey, da har jeg det." sier hun.

"Vi begynner å dekke til tatoveringen på korsryggen din." sier hun. "og så skal vi sminke deg og fikse håret og lakke neglene." fortsetter hun.

Hun begynner å dekke til tatoveringen med noe hudfarget middel, som tydellig vis skal vare i ca en måned. Etter 40 minutter så har hun dekket den ferdig og fått den til å se ut som min hudfarge, og det har tørket. Så lakker hun neglene mine med gel-lakk som fransk manikyr. Det har tatt to timer bare neglene, og nå er det sminken. Hun tar på rouge, en øyenskygge som består av hvitt, og kremfarget glitter, en tynn strek med sort eyeliner, en sort mascara med sølvglitter i, og en lyserosa, nesten beige, lippgloss. Jeg ser ut som en prinsesse! Jeg er lett sminket, men øynene mine glitrer som aldri før. Jeg ser på meg selv helt målløs.

sminken tok en time og 20 minutter.

"Nå er det bare håret igjen." sier hun

Hun krøller håret mitt og fletter det på en rar måte, så det blir en stor 'messy' tutt, også henger det to, krøllede, hårlokker ned på hver sin side av hodet mitt.

"Jeg ser fantastisk ut!" sier jeg lavt mest til meg selv.

"Heh. Så bra du synes det! Vi har jo tråss alt holdt på med håret ditt i 2 timer og 40 minutter." sier hun og ler en falsk latter.

Hun tar håret mitt ut av frisyren, og fjærner minken min.

Vi har vært her i syv timer nå, og klokken er rundt fem på ettermiddagen.

"Skal vi dra å spise middag?" spør Eleanor. Når jeg tenker over det så har jeg ikke spist i hele dag.

"Ja!" sier jeg, og vi drar til 'Little Eataly' og spiser pasta der. Det har vært deilig med en dag fra ungene, selv om jeg savner dem helt grønn.

___________________________

Liam og Sophia har slått opp!😭😭

Nå begynner historien å nærme seg slutten med stormfart! Det er ca bare to deler som skal komme etter denne..!

Jeg er så lei meg for at jeg oppdaterer så skjeldent, men jeg vil bare takke og si at jeg er så glad i leserene som har vært med helt fra starten, eller fortsetter å lese selv om det skjelden oppdateres! Gjærne komenter her om du er en av dem!

12k reads til sammen!! Jeg er sååå glad! Jeg elsker faktisk alle! Og det er over 950 reads på første del! Iiiiiksstt!!!😍😍

Også ville jeg bare si at jeg har begynnt på en ny historie som heter 'Eyes Of Gold', som ikke er en fanfiction! Jeg blir veldig glad om dere sjekker den ut!❤️

Komenter hva du synes om delen! Jeg blir veldig glad for tilbakemeldinger også!❤️

Xxx Sophie

New family, New lifeOnde histórias criam vida. Descubra agora