deel 9

36 3 0
                                    

Pov Sarah

Ik word wakker in be- wacht wat? Ik herinner me helemaal niet dat ik gisteren in bed ging liggen. Ik loop naar beneden en zie Niall op de bank slapen. Hij is echt zo cute als hij slaapt. Ik loop rustig naar de keuken en maak zachtjes een ontbijtje voor hem en mezelf natuurlijk. Ik loop naar de bank en maak Niall wakker. "Niall?" Vraag ik zachtjes. "Hmm? Ja?" Vraagt hij met zijn sexy ochtendstem. "Ik heb ontbijt gemaakt." Hij opent direct zijn ogen en gaat rechtop zitten. "Ahw thanks sweety." Zegt hij en begint te eten. "Geen dank." Zeg ik met een glimlach en begin zelf ook te eten. 

-

We lopen door de stad en lopen naar de ijscokraam. We halen een ijsje en gaan op het terrasje zitten. Het is echt warm. Wel 27 graden, maar het voelt als 30 graden. "Wat zullen we vanmiddag doen?" Vraag ik. "Geen idee. Misschien kunnen we met de jongens iets doen. Zwemmen ofzo." "Ja dat is wel een goed idee." "Ik app de jongens wel. Maar eerst dit heerlijke ijsje opeten." Zegt hij en neemt een hap van z'n ijsje. 3, 2, 1, en hij trekt een zuur gezicht. "Met je tanden in het ijs?" Vraag ik terwijl ik het antwoord al weet. Hij knikt ja en we eten weer verder.

-

Pov Niall

We komen net thuis en gaan op de bank zitten. Ik pak mijn telefoon en app de jongens.

Me: hey boys, iemand zin om vanmiddag te zwemmen?

DaddyLiam: sure! (Liam heeft hier Cheryl en Bear nig niet)

Mr.Harrold: me 2! I'm on my way!

Lilo: ik kijk wel even. Not sure

sweety: tot zo dan! En louis hopelijk ook.

Me: same🔝

Ik leg mijn telefoon op tafel en loop naar boven om Sarah te helpen met de tas inpakken. Even later zijn we klaar en lopen we naar beneden. Even later horen we de bel en als we de deur open doen zien we Liam staan. "Hey Niall." Zegt hij en we doen een bro-hug. Even later is Harry er ook en Louis gelukkig ook. We stappen in mijn auto en rijden we weg. Na een korte rit zijn we bij het zwembad aangekomen. We betalen de kaartjes en lopen naar de pashokjes. Even later staan we in het zwembad en gelukkig is het niet zo druk. We zoeken een goed tafeltje uit en zetten er nog een stoel voor Liam bij want we hebben niet genoeg stoelen bij deze tafel. "Wie het laatste in het zwembad is moet straks het eten betalen!" Roept Harry en rent naar het zwembad. "Ja maar jezus Haz jij hebt een voorsprong!" Roept Sarah. We rennen er ook heen en Sarah rent net iets voor. We zitten achteraan voor de fans dus is het wel even lopen naar het bad. "Kijk uit jongens en meisje! Straks vallen jullie!" Roept Liam en loopt snel achter ons aan. En zoals verwacht glijd Harry vlak voor het zwembad uit waardoor Sarah en ik hem inhalen. We lachen het uit en Sarah roept: "eerste! Karma Hazza!" Ik spring er ook in en Liam ook en gelukkig lacht hij ook nog. We zien Harry opstaan en naar zijn rug grijpen. Hij lacht ook gelukkig ookal probeert hij dat te verbergen. Hij springt ook in het watsr en we hebben nog veel lol.

-

Pov Liam

Ik heb wel even genieg gezwommen en stap het water uit. Ik loop naar het tafeltje en ga even op mijn telefoon. Ik weet dat ik het ze moet vertellen maar ik weet niet hoe. Straks zijn ze boos dat ik het niet eerder heb verteld. En ik wil de pret niet bederven. Ik kijk vanavond nog wel of ik het kan zeggen. We hebben besloten om vanavond nog bij Sarah haar huis wat te drinken enzo. Ik heb alleen het idee dat Sarah iets doorheeft. Ze kijkt de hele tijd naar me met een gaat-het-blik.

-

Pov Sarah

We zitten met op de bank alleen Niall is nog even aan het douchen, Harry is naar de wc en Liam zit de hele tijd voor zich uit te staren. "Gaat alles wel goed?" Vraag ik bezorgd aan Liam. "Ja hoor.  Nee." "Wat is er dan? Je kan me alles vertellen hè." "Nou, ik moet inderdaad iets zeggen tegen jullie, maar ik weet echt niet hoe. En ik weet dat het moet, maar ik kan het niet." "Vertel het anders maar aan mij dan kan ik het misschien aan de rest vertellen." Zeg ik en leg een hand op zijn schouder. "Nou.........ik voel me al een tijdje niet goed dus ben ik naar de docter geweest. Hij wist eerst niet echt wat het was dus maakten we een soort scan. Na een tijdje werd duidelijk wat er was. Ik......." ik zie tranen in zijn ogen komen. "Ik heb een tumor in mijn hoofd." De tranen beginnen te stromen en ik begin ook tranen in mijn ogen te krijgen. Ik geef hem een knuffel en voel mijn schouder nat worden. Dan komen Harry en Niall opeens binnen. "Hey wat is er gebeurd?" Vraagt Niall en komt ook naast Liam zitten. Harry doet hetzelfde en Liam haalt zijn hoofd uit mijn schouder. Hij knikt naar mij en ik begin te vertellen. "Liam heeft me net verteld dat hij zich al een tijdje niet goed voelt. Hij is ook naar de docter geweest en na een tijdje werd bekent dat hij......een tumor in zijn hoofd heeft." Zeg ik en zie de tranen bij Harry en Niall opkomen. "Ik wou het echt eerder vertellen maar wist niet hoe." Voegt Liam er nog aan toe. "Dat geeft niet. Ik snap het." Zegt Harry. "Same." Zegt Niall. 

De nieuwe jongen (Niall Horan fanfictie)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu