2.Condiții

51 6 8
                                    

Mama ma intrebase ce am vorbit cu tata dar eu nu voiam sa ii spun, pina cind.
Ma uitam la Myra si zimbeam insa ea nu intelegea de ce zimbesc.
-De ce te uiti asa la mine?am ceva pe fata sau ce!?
- Nu , nu ai nimic dar trebuie sa vorbim imediat asa ca mama venim in 5 minute.
Ne ducem repede la mine in camera si incui usa in urma mea.
- Ce e asa de important incit sa ma scoli de la masa?
- Tocmai ce am vorbit cu tata si ia ghici ce cadou mi-a facut de ziua mea!
- I don't know, o masina luxoasa?
- Nu am deja una, un bilet spre...
- Korea?!?!
- Daaaaa!!! Doamne sunt atit de fericita.
- Si pe ce data ai bilet?
- Chiar de ziua mea! Nu ca-i minunat?!
- Da, logic dar mama ta va fi deacord?
- Cred ca da, daca am biletul la indemina nu ma mai opreste nimic.
- Ce ai de gind sa faci?
- O sa vezi.
Dupa ce vorbim citeva minute ne ducem inapoi la mama care deja se uita la TV.
- Şi....despre ce ati vorbit?
- Ammm....nimic important. Spun eu
-Esti sigura?
-D-da. Spun putin nesigura.
-Ok o sa imi spui cind o sa fii gata.
Nu zic nimic, si ma duc cu Myra la bucatarie. La un moment dat imi suna telefonul, ma uit si e numar privat.
- Hmmm...ciudat cine o fi la ora asta?
- Cine este?
- Nustiu...e un numar privat.
- Raspunde poate cineva din prieteni iti fac o farsa.
- Ok hai sa facem parte din joc.Spun eu si raspund.
Conversatie telefonica:
- Alo?
- Alo.YoonMi?
- Da eu sunt cine intreaba?
- Nu conteaza. Pe data de 18 iulie te asteptam la aeroportul din Seul.
Nu mai reusesc sa spun nimik ca persoana cu care am vorbit imi inchide in fata.Mama vine la bucatarie si se face comoda pe unul din scunele barului.
- YoonMin, am vorbit cu tata cit tu erai cu Myra la tine in camera si mi-a zis ca tia cumparat bilet spre Korea.
- Da e adevarat, oh mama te rog lasama sa ma duc, am vorbit cu o persoana pe numar privat care imi spune ca pe data de 18 Iulie ma asteapta la aeroportul din Koream.
Mama nu mai reuseste sa spuna ceva caci telefonul meu suna iar.Ma uit iar pe ecran scria Tata.
- Da tata sa intimplat ceva?
- Ai vorbit cu cineva la telefon pe numar privat?
- D-da dar de unde stii?
- Sa nu iti fci griji in legatura cu chestia aceasta, el este unul dintre bodyguard de al meu care va avea grija de tine cit si sa iti cumpere un apartent pentru prima perioada.
- Bine spun eu fericita.
- Ok daca sau lamurit lucrurile eu trebuie sa plec caci am o sedinta importanta in 5 minute.
- Ok, pa tata.
- Pa .
Dupa ce am vorbit cu tata iam spus mamei ca persoana cu care am vorbit la telefon mai devreme este doar bodygoardul meu.
Mama pina la urma a cedat si a spus ca pot sa ma duc in Koreea. Eu auzind acestea am cuprinso si am pupato in frunte spunindui multumesc.
Dupa cele intimplate eu cu Myra am strins masa si ne-am culcat la mine in camera, mama se culcase de mult timp deja.

Pai, si cum va pare al doilea capitol? Sper sa va.placa.Scriti in comentarii sau chiar sms idei pentru urmatorul capitol.

Give me wings to flyUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum