Zastanawiałaś się jak wyglada świąd z oczu chłopaka/mężczyzny?
Łatwo powiedzieć, ze jest gnojkiem, dupkiem, itp. Fakt możliwe, ze sobie na to zasłużył ale teraz wytłumaczę niektórym z was pewne podejścia z mojej perspektywy.
Przykład:
Jest impreza. Idziesz z koleżankami do klubu się bawić i spotykasz fajnego chłopaka, fajnie się gada i w ogóle, pijecie i lądujecie w łóżku. Budzisz się rano, a go nie ma.I od razu albo jest, ze to gwałt albo ze dupek no sory ale jeżeli się pamięta ze się upiło i się na to zgodziło to nie gwałt, a dupkiem tez nie jest. No kurwa nie będzie przy tobie leżeć niewiadomo jak długo aż się obudzisz i nie będzie cię głaskać po włoskach. Nie będzie mu się chciało. No sory to nie bajka księżniczko to XXI wiek.
Teraz chłopcy to są niewiadoma jakie świnie, bo co? Bo nie chcą się angażować?
No sory ale nie każdy facet chce być z tobą w związku lub utrzymywać z tobą kontakt po tym jak się bzykaliście XD.
Trochę dystansu i nie mówię teraz o tym, ze jak ktoś was zgwałcił to nic, bo to kompletnie inna sytuacja. Wtedy powinno się jak najszybciej zawiadomić kogoś bliskiego, lepiej mieć przy siebie bliska osobę, kogoś kto będzie was wspierać.
W dzisiejszych czasach mężczyźni się przystosowują do otoczenia, nie są tak wrażliwi jak my (ale nie mówię ze ich nie ma), są bardziej wulgarni i traktują kobiety jak gówno. Szczerze? Nie dziwie się im. Bo tak naprawdę on może mieć powód czemu zaczyna tak traktować każdą. Może kiedyś spotkał dziewczynę która mu się spodobała, dała nadzieje i po prostu go wyrolowała. Mógł mieć trudne dzieciństwo lub problemy. Jest dużo powodów, może być tez taki bo chce ale nigdy nie wiadomo jakie są przyczyny jego zachowania.
Wina tez stoi po naszej stronie jest teraz tyle plastików i lasek zadufanych w sobie, ze głowa mała.To ze bronię w tek części chłopców/mężczyzn nie oznacza ze ich zachowanie jest słuszne tylko staram się wam pokazać ze są przyczyny tego dlaczego tak jest. Tak samo jest jeśli chodzi o dziewczyny/kobiety one tez maja swoje powody do dobrych jak i złych zachowań (okres to inna sprawa XD).
CZYTASZ
Debil! | Dlaczego?
Teen FictionW tej książkę wyrażam swoje zdanie. Wiec się nie bulwersuj jak ci coś nie przypasuje ;). Takie streszczenie czego ona dotyczy: -debili -niezrozumienia płci -cięcie się i samobójstwa -patologia Książka jest kontrowersyjna więc nie bierzcie wszyst...