Da. Sal.
Aici nmst e ceva continuare plictisitoare de la ce scrisesem ultima data :R : Mihaela! Lasă fata !
M : Cine te crezi tu ? Ia , vezi-ti de treaba ta
R : Mă cred cineva care tine la prietenii sai , asa ca , te rog cu frumosul .. si dispari din fata mea !
M : Bine... eu voiam doar sa te ajut ,spune ea apoi pleaca
... a fost cam suspectR : Esti bine , Ale ?
*cu cateva minute un urma*
Robert intra in clasa sa si lase ghiozdanul, apoi vrând să plece pe hol da peste Mihaela .
M : Auzi... am ceva ce te va încânta
R : Ce vrei ?
M : Ce zici de un pact?
R : Si constă în ...?
M : Mă ajuți sa o despart pe Ale de Vlad ...
R : ...ca sa pot fi eu cu ea si Vlad sa fie singur.
M : Vezi ce usor te prinzi ?
R : Hmm... accept ,dar ma vei ajuta si tu pe viitor .
M : Nici gand ...O vrei pe Ale sau nu ?
R : Să fim seriosi... toti stim ca singura nu o poti distruge , insa eu da . Cu ajutorul lu' AleV am reusit sa aflu multe informatii. Planurile mele sunt concepute din timp ,n-ai priceput asta încă? Fără mine ... Nu l poți avea pe Vlad !
M : Dar n am zis nimic de ...
R : Toti stim ca te uiti dupa Vlad de cel putin un an , doar pentru popularitatea lui. Vrei doar sa fii in centrul atentiei... de ce crezi ca n am stat cu tine ? :)) Eu o vreau pe ea.
M : Esti asa diabolic ... imi place ! Totusi de ce o vrei pe ea si nu pe mine ...?
R : De ce ? Păi... e frumoasa , deșteaptă si foarte fraiera . Nu e evident ?
M : Accentu' pe fraiera ... deci isi bate vlad joc de ea cum vrea ... cred ca i-a tras-o grav ...
R : E posibil ... dar eu aș fi mult mai bun decat Vlad . Spune el dand cu pumnul într o bancă.
M : Gelozia asta te macină. Iti inteleg durerea .
*Marina intra in clasa*
Ma : Iaa? Ce vorbiti voi aici?
M :Te intereseaza, țaranco ?
Ma: Eu țărancă ?
R : Nu te coborî la mintea ei ...
M : Da !
R : Cu ea vorbeam
M : Ce ?
*Robert ii face cu ochiul , ea înțelegând *
R : Ce ai auzit
M : A , păi ... duceti-va dracului...
Ooo... uitati cine a veniiit
* back to prezent *R : Esti bine , Ale ?
E : Da ,sunt ok .
Ce a patit ?R :E nebună ,n-o stii ?
E : Ba da .
(Nu înteleg de ce il cred toti asa ? Mi se pare foarte ok ... oare sunt eu prea proasta si nu mi dau seama ? Da... cred ca asta e )
Ora incepe ...Continuarea cartii dupa 3 luni :
Sau pot zice Volumul 2
CITEȘTI
Doar noi doi ❤/ w. Vlad Mnt
FanfictionATENTIE - CARTE IN CURS DE SCRIERE SI EDITARE - Best : 5 in ff ❤ Totul in carte ❤ Coperta noua : Made by AleMaria09 Personajele coperții : Vlad Munteanu AleMaria09 Cateva personaje ale cărții : AleMaria09 Vlad Munteanu Cristian Munteanu Sabri...