Το Βραχιολι

316 9 0
                                    

Το καλοκαίρι είχα πάει στο εξοχικό της θείας μου που μπορώ να πω ότι μένει στην ερημιά. Το μεσημέρι ενώ έκανα μπάνιο στην θάλασσα ο ξάδελφος μου ο Φάνης μου είπε ότι θα μου δώσει 10 ευρώ αν πάω τα μεσάνυχτα στην παραλία. Εγώ του είπα εντάξει μόνο αν πήγαινα με την αδερφή του τη Λήδα. Αυτός βέβαια άρχισε να χασκογελάει σαν χαζοχαρούμενο και μου είπε ότι άμα δεν έρθετε χεσμένα να μου τηλεφωνήσεις.

Το μεσημέρι είχα αρχίσει να φοβάμαι πολύ. Είχα τρομάξει με τα λόγια του Φάνη και σκεφτόμουν τις εξής ερωτήσεις. Γιατί ο Φάνης μας δίνει 10 ευρώ και τι υπάρχει εκεί που θα μας κάνει να φοβηθούμε;  Έφτασε απόγευμα, οι γονείς μας έφυγαν για ποτό και μείναμε μόνο εγώ, η Λήδα και ο Φάνης. Ξεκινήσαμε με την Λήδα να περπατάμε και μετά από ένα τέταρτο φτάσαμε στην παραλία. Πήγα πιο κοντά περίπου ένα εκατοστό από την θάλασσα. Κοίταγα, κοίταγα ώσπου μια φιγούρα ενός κοριτσιού άρχισε να περπατάει προς το μέρος μου.

Άρχισα να ουρλιάζω. Πρέπει να ακούστηκα μέχρι το εξοχικό και ο Φάνης βγήκε από το σπίτι και όρμησε στο αυτοκίνητό του. Άρχισα να τρέχω, αλλά πρόσεξα  ότι το κορίτσι σταμάτησε και άρχισε να κλαίει. Δεν ξέρω πως πήρα το θάρρος και πήγα κοντά της. Πήγα δίπλα της και την ρώτησα γιατί κλαίει και μου λέει ότι όλοι όσοι με βλέπουν φεύγουν μακριά. Της είπα να μην κλαίει αλλά να πάει να το πει στην μητέρα της. Για ευχαρίστηση μου έδωσε ένα βραχιόλι. Εκείνη την στιγμή ο Φάνης βγήκε από το αυτοκίνητο και με ρώτησε τι έπαθα. Εγώ του είπα ψέματα λέγοντας ότι είδα έναν καφέ σκορπιό. Με αγκάλιασε και με πήγε σπίτι.

Και μετά ξέρετε τι έγινε; ΞΥΠΝΗΣΑ. Κρατώντας το βραχιόλι της κοπέλας.

Τρομακτικές Ιστορίες ⛏️Donde viven las historias. Descúbrelo ahora