İlk Karşılaşma

133 5 0
                                    

Evet canlarım aslında dün atacaktım ilk bölümü ama mesguldüm, hatalarım olursa kusura bakmayın.

Selinden
Sabah olmuştu uyanmıştım ama çok garipti dün akşam aklıma geliyordu.

Dün Gece
Herşey güzeldi kardeşimle ve eylemle lokantada yemek yiyorduk. Sonra lavaboya gidip döndüm dönerken garson üstüme çorbayı dökecekken birisi belimden kavrayıp beni kendine çekti, ve kurtardı ona bakdığımda iki çift mavi göz gördüm çok yakışıklıydı. Takım elbiseli sarışın birisiydi, beni oyle etkilemişti ki hep onu düşündüm kızlarda şaşırmıştı...

Aliden
Dün gece herşey normaldi taki güzel bir kızın üstüne garson çorba dökecekken belinden kavrayıp kendime çekmiştim, ama öyle güzeldiki koca gözleri gamzeleri, yüzü beni benden almıştı.
Ve iyimisiniz diye sordugumda şaşkın bir halde iyiyim diyip teşekkür edip hemen masasına geçmişti.

Şuanki Zaman

Selinden
Evet artık unutmalıydım, kalktım duşumu aldım. üstüme giydim, makyajımı yaptım ve kahvaltımı yapıp hemen evden cıktım ajansa dogru yol aldım.

Aliden
Sabah olmuştu alarmı kapatıp kalktım aklım hala dün gecedeydi, unutmalıydım kalktım duşumu alıp üstümü giyip kahvaltımı yapıp ajansa gittim.

Selinden
Bugün ajansa beni çağırmışlardı.
Heyecanlıydım fotograflarımı çekip bilgilerimi alacaklardı.

Eylemden
Sabah olmuştu pastaneye doğru gidiyordum. Selin'in beni aramaması beni şaşırtmıştı birşeyler olmuştu sanki.

Nazlıdan
Okula dogru gidiyordum, sabah ablam çok garipti.Birşeyler olmustu şaşırmıstım dün gece ile ilgili oldugunu düşünüyodum.

Mücahitten
Her zamanki gibi kalkıp hazırlanıp evden cıkıp ajansa dogru yol aldım.

Fetihten
Sabah erkenden kalkıp sporumu yaptım ve eve gelip hazırlanıp ajansa dogru yola cıktım.

Ateşten
Sabah yine geç kalmıştım, Ali ajansta bekliyordu. Hemen hazırlanıp evden çıkıp ajansa dogru yol aldım.

Selinden
Evet ajansa gelmistim fotograflarımı çekmislerdi ve bilgilerimi de vermistim, beni begenmislerdi yetenenekli oldugumu söylüyorlardı. Çok mutluydum ve umutluydum tam ajanstan çıkıyordum ki birisini gördüm ve çok şaşırdım.

Aliden
Ajansa gelmistim herkes gelmisti ama Ateş yine geç kalmıştı bugün seçmeler olacagı için oyuncu olmak isteyenler gelmişti. Seçmeler ilerde yapılacaktı ve odamdan çıkıp neler olduguna bakmak için çıkmıştım ki birisi ile karşılaştım.

Eylemden
Pastaneyi açmıstım hala dün geceyi düşünüyordum ki Nazlı aradı.

Telefon Konuşması
N:Alo.
E:Efendim.
N:Ne yapıyorsun.
E:Pastaneyi açtım oturuyorum.
N:Bende ablamdan bahsedecektim, bugün çok garipti bana dünün ki olaydan dolayı böyle oldugunu düşünüyorum.
E:Aynen bugün benide aramadı ve bende kuşkulandım. Birazdan arayıp konuşalım.
N:Tamam o zaman öpüyorum görüşürüz.
E:Öptüm görüşürüz.

Evet canlarım ilk bölüm böyleydi. Umarım begenirsiniz hatalarım varsa tekrardan kusura bakmayın hepinizi öpüyorum 2. Bölüm hafta içi yada hafta sonu gelicek .

Yorum yapmayı ve oylarınızı bekliyorummm.

Aşkın İşi Belli Olmaz Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin