"Yoongi ölmüş""Ne?"
"Birazdan seni çağıracaklar. Ne biliyorsan anlat."
"Anlamadım?." Cevap bile vermeden dönüp kapıya doğru yürümeye başladı. Arkasından bağırmama rağmen bakmadı bile.
"Seokjin!!"
İnsanlar zamanın içinde sıkışıp kalmışken ben bütün zamanımı ona adadım. En değerli varlığımı ona verdim ve hala da onu bulmak için zaman harcıyorum. Uyumak için bile zaman ayıramadım kendime. Onu aradığımdan değil ne zaman başımı yastığa koysam onunla olan her şeyi düşünmekten uyuyamıyorum. Ölmediğine o kadar eminim ki nerede olduğuna dair ipucu bulmak için tanıştığımız günden bu güne kadar her anı düşünüyorum. Her dakikayı. Gözden kaçırdığım çok şey vardı. Ne kadar düşünsem de hatırlamadığım ya da dikkat etmediğim bi sürü ayrıntı...
Şanslıydım. Ben çabaladıkça fırsatlar önüme çıkmaya başladı. En büyük şansım günlüğünü bulmak oldu."Onu en son ne zaman gördün?" Dedi annesi. Gözleri umut dolu ve bi o kadar da korkuluydu.
"İki hafta önce görmüştüm. Benimle arkadaş olmak istemediğini söyledi ve gitti. O zamandan beri hiç görmedim."
" Seni çok anlatırdı. Sana inanmamın en büyük sebebi bu. Nerde olduğunu bildiğini düşünüyorum. Şimdi olmasa da aklına gelecektir değil mi?"
"İnanın ben de bi şeyler bulmak için çabalıyorum."
"Teşekkür ederim. Aç mısın?" Derken gözlerinden süzülen yaşları hızla sildi. O kadar umutsuzdu ki aslında başka çaresi yokmuş gibi umut arıyordu. Onu izlemek beni çok üzüyor.
"Hayır"
"Kahve içmek ister misin?" Dedi ve ayaklandı birden. İkinci defa hayır diyemediğim için kabul ettim. O giderken de aklıma odası geldi. Belki bıraktığı bi şeyler vardı. Yoongi her zaman sır küpü olsa da uğraştırmak için bi şeyler söylerdi. Şimdi de bir şeyler bıraktığına eminim.
"Yoongi'nin odasına girebilir miyim?"
"Tabii. Girebilirsin."
Odasına girip eşyalarına göz atarken buldum günlüğünü. Her şeyi öğrenecektim. Aklından geçen her şeyi bilecektim. Bunun bana tek yararı gidebileceği yerleri tahmin etmek, onun gibi düşünmek olacaktı. Belki de üzülecektim. Ölmüş olabilirdi ya da benim sırlarımın gezdiği defterde kötü düşünceleri de olabilir. Her şeyi bilmek zorundayım. Kendim için değil onun için.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ixesha • myg
Teen Fiction"Gün doğumu buluşma noktamız olsun. Nasıl olsa orda boğulacağız."