Ceza

34 2 0
                                    


Merdivenlerden hızlıca inerken görevli kolumu tuttu .  

-Ufaklık nereye böyle .

- Lütfen Bay Sam kolumu bırakın , benim gitmem gerek. 

- Bayan Amy yanına gidelim , bakalım senin gitmen hakkında one düşünüyor. 

Kolumdan koridorda sürükleyerek Baayan Amyin odasına soktu .

-Bayan Amy bu ufaklığın cezaya ihtiyacı var . Ben size bırakıyorum dedi ve odadan ayrıldı.

Bayan Amy  elindeki dosyaları bırakıp bana baktı . Yüzü yaşlı bir maymuna benziyordu. 

-Suzy bu okulun kuralları var .  Ve sen bu okulda olduğun sürece bu , kurallara uyucaksın . Biz sizi gelecek için hazırlıyoruz. 

Konuşmasına devam etmesine izin vermeden ben konuştum . 

-Ben gelecek istemiyorum ben artık evime gitmek istiyorum. Lütfen Bayan Amy  ailemle konuşun lütfen . Yalvarırım size .

-SUZY yeter diye bağırdı. Ailen seni istemiyor. 

Gözlerimden yaşlar istemsizce akmaya başlamıştı . Hızla akan gözyaşlarıma hıçgırıklarım da karışmaya başlamıştı. 

-Siz yalan söylüyosunuz ailem beni istiyor ama siz gitmeme izin vermiyosunuz . Siz yalancının tekisiniz . 

 Bağırmaktan boğazım ağrıyordu. Bayan Amyin tepki vermesine bekliyordum ama susuyordu.Odadan hızlıca çıktım . Ve kapının yanına diz çöküp ağlamaya başladım.

S.U.Z.YHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin