Ik kom aan bij Mason en Lorenzo. Er is natuurlijk weer een feestje. Ik ben gefrustreerd en een feestje is de juiste afleiding.
Ik loop het grote appartement binnen waar mijn twee beste vrienden wonen. Als ik in de woonkamer aankom zit het hele groepje op de bank. Ik loop eerst door naar de keuken en pak een flesje water.
"Hey babe" begroet Nelly me zodra ik weer in de woonkamer aankom. "Hey." Begroet ik haar terug.
"Whatsupp bro? Dacht dat je bij Michelle was vandaag?" Ik begroet Mason. "Ja, ik ga zo terug, moest even weg daar." Mompel ik. Ik groet Lorenzo ook en zoek Trish, maar die is nergens te bekennen.
"Ze hebben beef men." Zegt Lorenzo als hij opmerkt dat ik Trish zoek. Ik kijk meteen naar Mason. "Ik heb niks gedaan gast." Verdedigt hij zichzelf meteen.
"Trish zou niet wegblijven als zij iets had gedaan." Verdedigt Lorenzo haar. "Whatever man, altijd ben ik het." Mason gooit zichzelf achterover in de bank en opent een fles bier.
"Ja, verander daar dan een keer wat aan." Valt Lorenzo hem aan. "Neem je het nu voor haar op? Ze is mijn bitch, zoek je eigen." Mason wordt boos.
"Dat is jouw hele fucking probleem gast, Trish is geen bitch." Lorenzo raakt geïrriteerd. Mason staat op en smijt de fles bier naar de muur tegenover hem.
"Ze is wel een bitch, net als Nelly. Ik wist dat je jaloers was." Nu staat Lorenzo ook op.
"Hey? Hou mij hierbuiten." Zegt Nelly en ze verplaatst zichzelf naar mijn schoot. Ik rol mijn ogen.
"Luister eens ventje, je vergeet dat ik eerder daar was dan jij. En ik weet dus dat Trish geen bitch is. Misschien als je dat eens in gaat zien en je minder als een hond gaat gedragen, krijgen jullie minder ruzie." En precies op dat moment vliegt de vuist van Mason naar Lorenzo's wang. Ik zucht diep.
"Jay doe iets!" Gilt Nelly. "Hou je bek wijf." Snauw ik haar af. Ik neem een slok van mijn water en kijk toe naar mijn twee beste vrienden die ruzie lopen te maken. Om Trish.
Ik snap het wel. Trish gaat dan wel met ons om en is dan ook op elk feestje, maar zij is er altijd voor Nelly en ze gaat met ons om door Mason. Trish is geen slet, Nelly wel. En ik snap Lorenzo's punt. Hij heeft het bij haar verkloot en nu moet hij toekijken naar hoe zijn beste vriend met zijn ex vriendin speelt. En hij mag niets zeggen.
Trish weet waarschijnlijk allang dat Mason met haar speelt, maar ze houdt te veel van hem om hem te laten gaan. Dus nu krijgen ze altijd ruzie.
"Lul!" Roept Lorenzo en hij duwt Mason tegen de muur. Ik zucht weer diep. Ik had gehoopt dat hij niet terug zou vechten, dan hoefde ik niets te doen.
Niemand op het feest kijkt naar de jongens, dit gebeurt veel te vaak om nog ervan op te kijken.
Ik duw Nelly van mijn schoot af en geef haar mijn flesje water voordat ik op sta. Met twee stappen sta ik naast mijn beste vrienden die elkaar total los aan het slaan zijn op de grond. Als Lorenzo zijn had weer omhoog trekt om Mason te slaan ruk ik hem van Mason af. Je hoeft geen helderziende te zijn om te weten dat Lorenzo veel sterker is dan Mason. Maar hey, ik ben sterker dan beide.
Ik sleur Lorenzo naar de bank. "Kap." Zeg ik rustig. Lorenzo blijft zitten en veegt het bloed weg bij zijn neus, maar het blijft druipen. "Nelly maak jezelf eens nuttig en verzorg zijn bloedneus." Nelly rent naar de keuken en komt niet lang daarna terug met een natte doek. Als ze bij Lorenzo zit loop ik naar Mason. Ik sleep hem naar de keuken. "Laat me los, ik maak hem dood."
Ik sla met mijn platte hand in Masons gezicht. "Wat the fuck dude!" Roept hij boos. "Gedraag je en bel Trish om te komen." Zeg ik rustig. Mason kijkt me verbaasd aan. "Jij? Jay? De meisjes verslinder. Je hebt geen respect voor geen enkele vrouw en jij zegt dit?"
"Bel, Trish, nu." Zeg ik weer rustig, zijn opmerking negerend. "Maar.." ik kijk hem strak aan. Mason pakt zijn telefoon en begint te bellen. Ik loop de keuken uit en ga weer op de bank zitten. Lorenzo's bloedneus is gestopt en na een paar minuten komt Mason bij ons staan.
"Sorry, bro. Ik liet me gaan.." Mason steekt zijn hand uit naar Lorenzo en Lorenzo schud het met een glimlach. "Het is cool." Zegt hij en hij overhandigd Mason een biertje.
Nadat ze allemaal een beetje aangeschoten zijn komt Trish binnen. Ze geeft Mason een knuffel en groet ons blij.
"Okay, nu we compleet zijn!! Truth or dare aan Jay!" Nelly's vrolijke hoge rotstem giert in mijn oor.
"Dare." Zeg ik rustig. "Yes!" Roept Nelly. Alsof ze niet weet dat ik altijd Dare zeg. Ik neem een slok van mijn water. "I dare you to put Jayda on your list!"
Ik verslik me heftig in mijn water. "What the hack!!" Roept Lorenzo. "Je bent echt een bitch." Zegt Trish. Mason glimlacht alleen maar.
"Wat is jouw probleem met haar Nelly?" Vraagt Lorenzo weer. "Ze moet weten wie de baas is." Glimlacht Nelly.
"Ohja? En wie is dat dan? Jij?" Vraagt Lorenzo spottend. "Wij!" Ze wijst naar ons allemaal. "Je bent geobsedeerd door die chick." Zegt Lorenzo gefrustreerd. "Niet waar." Snauwt Nelly.
"Wel waar. Vanaf je weet dat ze in de buurt is van Jay, hou je haar in de gaten. Je plant dit zeker al sinds die dag dat je haar hebt laten vallen." Nelly glimlacht. "Whatever. Jay, neem je de weddenschap aan of ga je weigeren voor het eerst in je miezerige leventje?" Nelly kijkt me aan.
"Jay weigert sowieso niet, hij doet alles, wat is nog een meisje op DE lijst nou weer voor weddenschap." Mason test me. Ik wed dat hij dit met haar heeft bedacht.
"Oh, je kan meteen beginnen." Zegt hij dan en hij kijkt op naar een dame in de deuropening van de woonkamer. Wtf doet ze hier?
JE LEEST
Because of you..
Lãng mạnGegroet lezer!! haha oke sorry.. Fijn dat je hierop klikt! Nu komt dan echt de beschrijving sorry sorry... Als Jayda verhuist vanuit Los Angeles naar New York wordt haar wereld op zijn kop gezet. Ze ontmoet een leuke jongen genaamd Jay. Als ze meer...