XIX. Fejezet

166 19 1
                                    


Hosszas fantáziálás, és saláta rágcsálás után észbe kaptam, hogy Namjoon valószínűleg már vár rám. Kicsit idegesen, de gyorsan elpakoltam az asztalról, és indultam fel a szobámba törölközőért és ruháért. Ruha?... Lehet nem is fog kelleni. OKÉ... nem. Nem gondolok most ilyenekre.

Gyorsan ki is hoztam a cuccokat, majd Namjoon szobája felé vettem az utat. Az ajtó nyitva volt, gondoltam bemegyek, hisz már úgy is a zuhanyban van. Szépen csendesen haladtam be a szobába, és megcsapott a frissen sült popcorn illata. Tehát akkor filmezünk... huh... Igaz csak hulla fáradt vagyok, de legalább vele lehetek, mint szinte mindig de nem baj. Igazából az egész szoba hangulatos volt, a lámpa leoltva, csak kisebb égők világítottak. Elég rendesen kidekorálta, sőt már a szememet is zavarta a sok égő, de nem foglalkozva vele, haladtam a fürdő felé.

*Oké Jin... menni fog. Ez itt az ajtó. Az emberek ezen szoktak kopogni, ha be akarnak jutni rajtuk valamilyen helységbe. Neked is menni fog.*

Próbáltam nyugtatni magam, de egyszerűen nem ment.

*Nem fog menni.*

Egyszerűen nem tudom most ezt megtenni. Nem akarom elsietni. Inkább visszamegyek a szobámba.

A szobaajtóhoz haladva elkezdett felébredni bennem a bűntudat. Igazából biztosan megértené a dolgot, de ezzel lehet megbántom.

A kilincset megragadva gyorsan kinyitottam az ajtót, ám szépen össze is ütköztem a kissé ittas haverunkkal... V-vel.

Forró nyárOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz