37. fejezet

240 10 0
                                    

A fordítás az író, Damn you Kylie engedélyével történik!

Az eredeti történetet itt találjátok: https://www.fanfiction.net/s/11706049/37/Those-Five-Words


NÉGYES

Nem is kellenek a kamerák, hogy megtaláljuk Ericet. Shane elkapta, aki a szerverszobában volt, amikor Eric belépett. Max és Shane hallgatta ki a Bátrak fogdájában. Nem volt szükség igazságszérumra.

Köpött, hogy mentse magát. De nem volt semmi hasznos információja. Legalábbis semmi, amit eddig ne tudtunk volna.

Jeanine azt akarta, hogy vezető legyen, de Ericnek fogalma sem volt, hogy miért. Amikor ez nem jött össze, Jeanine azt kérte, gyűjtsön össze minden információ, amit lehet a Bátrakról és a protokolljainkról. Azt mondták neki, hogy menjen be a szerverszobába, és vigyen el annyi fájlt, amennyit tud. Addig nem tette meg, amíg nem látta személyesen Jeanine-t a Bátrak központjában. Azt mondta neki, a szimulációs fájljainkat akarja. Amennyit csak lehet. Azt mondta, ez valahogy az Elfajzottakkal van kapcsolatban, de nem tudta, miért.

Ericet megvádolták, és bűnösnek találták árulásban. Ez automatikusan halálbüntetést jelent a Bátraknál. Ma éjjel hajtják végre, és csak a vezetők lesznek jelen. Nem túl gyakran esik meg, hogy valakit kivégeznek, és nem akarunk nagy ügyet csinálni belőle. Igazából nem akarjuk, hogy Jeanine megtudja, mi történik. Amint megoldottuk a dolgot, tudatjuk az emberekkel, mi történt.

***

Az ebédlőben vacsorázok. Mostanában nem töltöttem itt sok időt. Így könnyebb elkerülni Trist, amíg lehet. Nem tudom, mikor akar beszélni; szerintem jobban félek attól, amit mondani fog, így könnyebb távol maradni. Az asztal szokatlanul csendes ma. Szerintem a felavatottaknak pattanásig feszültek az idegei. A félelemszimulációk napjai után holnap jelentjük be a rangsort.

Éppen készülünk menni, amikor Amar és George felugrik az asztal tetejére.

- FIGYELEM! FIGYELEM! – kiáltja el magát Amar. – Be szeretném jelenteni, hogy George és én összeházasodunk.

Az egész terem üdvrivalgásban tör ki, dobolnak a lábukkal és tapsolnak. George és Amar összeölelkeznek és megcsókolják egymást. Erre Zeke felkiált: - Menjetek szobára! – Mindenki nevet. Leugranak az asztalról, és mindannyian gratulálunk nekik. Tori rohan oda, és megöleli a testvérét, aztán Amart.

- Már épp ideje volt – mondja.

- Most már van okunk bulizni – mondja Zeke.

- Mikor kellett arra neked ok, Zeke? – kérdezi Amar. Amin megint mindenki nevet. – Nem lesz kihívás játék az esküvőmön, George valószínűleg megölne.

- Így van – mondja George. – De ez nem jelenti azt, hogy a legénybúcsún nem lehet.

TRIS

Belépek a hálóterembe, és látom, hogy minden felavatott a szoba végében áll. Max áll velük szemben egy táblával a kezében. Odamegyek, és megállok Will mellett.

- Mi történik? – suttogom.

- A második fázis rangsora – mondja. – Előrehaladási jelentést adnak.

Bólintok. Nyugtalan vagyok. Mi van, ha visszaestem a rangsorban? Annyi minden történt Tobiasszal, hogy szinte elfelejtettem, hogy lehet, hogy már nem is nem számít, hiszen az is lehet, hogy kikerülök innen. Max felemeli a táblát, és felakasztja a szögre. Amikor oldalra lép, a szoba elcsendesedik, én pedig a nyakamat nyújtogatom, hogy lássam, mi van rajta.

Fanfiction fordítás: Az a három szó (Those Five Words)Where stories live. Discover now