MYSTERIOUS LIFE

106 12 10
                                    

Havanın buz kadar dondurucu bir soğuklukta olduğu bu vakit ben mütemadiyen yürümeye devam ediyordum. Bu dondurucu hava bana sıcak geliyordu,ne garip! Beni sevmiyorsa bana niçin bakmıştı? Gözlerine sahip çıksaydı ya, en azından umutlanmazdım.Sevgimi kalbime gömer, kimseye çaktırmazdım. Onu sevmek suçsa sevmek denen mefhum neden vardı? Sırf ben acı çekiyim diye mi,garip. Birinin gözlerine bakmak onun rüyalarına girebilecek cesareti kendinde bulmak demektir.Onun acısına ortak olmak hatta onunla aynı kaderi paylaşmayı göze almak demektir.O mu haddini bilmezdi yoksa ben bir bakışından olmayan ve asla olmayacak olan anlamlar mı çıkarabilecek kadar saf ve temiz miydim ? Ben kendi düşüncelerimle başbaşayken yanıma geldiğinin farkına bile varamamıştım. Benimle beraber yürüyordu. İçimden ona onu sevdiğimi söylemek istiyordum. Ama söyleyemezdim. bu aşk acısından kafayı yemeyi bile göze alırdım ama ona onu sevdiğimi söyleyemezdim,söylememeliydim.Kısa bir süre sonra bana " benimle gel "  dedi. Yalnızca kafamı sallamakla yetindim.Yaklaşık 5 dakika sonra yerde yatan birini yanında ağlayan Becky ve Connor 'ı gördüğümde olanları tahmin etmek bile istemiyordum. Yanlarına vardığımızda yerde yatan adamın Becky'nin babası Derek olduğunu anlamam uzun sürmemişti. Becky kızaran gözleriyle bana baktığında içimden bir şeylerin eksildiğini can suyumun buharlaştığını hissettim. Umutla bana baktı. yerde yatan Derek e bakınca kolundaki işareti fark etmem bir oldu.Bu işaretin anlamını bilmiyodum. Zaten bilsem tuhaflığın bende olduğunu düşünürdüm. Derek'in nefes alıp almadığını kontrol etmek için elimi ona doğru uzattım. Nefes alıyordu. Çok şükür. zannımca  bayılmıştı.Elimi koluna doğru uzattım. Kolundaki yaraya dokunduğumda elimin yandığını hissettim. Derek aniden okyanus mavisi gözlerini açtı. Doğrusu bunu bende beklemiyordum. Bir taksi bulup onu gerçeği bilmeyen tahmin bile edemeyecek olan karısının yanına götürmek zorundaydık. Az önce ne olmuştu?

SELAM SELAM SELAM 

BU BENİM İLK HİKAYEM. BU BÖLÜM TANITIM OLDUĞU İÇİN ANLAMAMIŞ OLABİLİRSİNİZ. AMA BU İLERİKİ BÖLÜMLERDEN ALINMIŞ BİR  KESİT.ASIL SORU BU HİKAYENİN BİR FANFİCTİON OLMASINI İSTER MİSİNİZ?  BİR FANFİCTİON OLABİLİR YA DA BAŞKA BİR HİKAYE YAZABİLİRİM AKLIMDA BİR FANFİCTİON HİKAYESİ VAR ÇÜNKÜ. UMARIM BEĞENMİŞSİNİZDİR. ÖNERİLERİNİZ VARSA LÜTFEN BELİRTİN. İLERİDE KİM OLDUĞUMU AÇIKLAYACAĞIM TAKİPTE KALIN , SİZİ SEVİYORUM <3 BÖLÜMLER ÇABUK GELECEK MERAK ETMEYİN AMA BİRAZ OKUYUCUYA VE OY A İHTİYACIM VAR . YORUMLARINIZI BEKLİYORUM...

MYSTERIOUS LIFEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin