Cin Kız

96 1 0
                                    

Ben  Emma.Her şeyden korkarım.Arkadaşlarımdan bile.Bana korkak diyor ve dalga  geçiyorlar.Aslında ben çok popiler bir kızım.Offf  neyse beim korkmadım bir tek arkadaşım  var. Onla 2 yıldır arkadaşız. İsmi Maria.Maria'yı kardeşim gibi bilirim.Biri bana sataştımı o benim korur. Biraz tuaf ama ben onu yinede seviyorum.Maria:Meraba canım benim.                                                      

-- Meraba Maria.                                                                                                                                                         -- Knk sınavlar ne zaman başlıyo.                                                                                                                         -- Ne bilim ben ama en son bildiğimde  Pazartesi günü saat  04:00 da başıyacaktı.                               -- Saol bitanesi.İyki varsın keke  sen olmasaydın ben ne yapardım.                                                       - --Saol sende iyiki varsın canım arkadaşım.Diyerek eve koyuldum. Eve giderken  Erkek arkadaşım Mek yanıma geldi.Tam konuşmaya başlarken telefon çaldı.Arayan annemdi.İçimden eyvah diye geçirdim.Beni bir telaş kaptı. Telofon'u yavaşça açtım. Açar açmaz  bağartı ve gürültüler buymaya başladım.Annem;                                                                                                                                                       -- Emma nerde kaldın akşam olmuş  hala evde yoksun.                                                                            --Tamam anne  Maria ile özelk bir şey konuşuyorduk biraz sonra eve gelirim  gelirken bir şeyler istermisin.                                                                                                                                                                  -- Bir şey istemem ama eve çabuk dön.                                                                                                              -- Tamam anne   geliyorum beş dakikaya.                                                                                                          Sonra mek'e döndüm '' aşkım ben gidiyorum annemm çarıyor'' dedim,Mek kafasını saladı.Koşarak eve gittim.gider gitmez üstümü çıkarıp pijamalarımı giydim ve yatağa girip uyumaya çaıltım.5 dakika sonra uyumuşum.                                                                                                                                                                                                                                                                          

Cin KızHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin