...Previously on Them & I...
Σαν κουρασμένος στρατιώτης λοιπόν κοιμήθηκα, αναμένοντας την αυριανή μάχη....
《... And no alarms and no surprises
No alarms and no surprises
No alarms and no surprises
Silent, silent...》Τι ομορφο τραγούδι, πόσο όμορφο άλμπουμ, και τι ανίαρη μέρα που συνοδεύει;
Όχιιιιι... ήταν το μόνο που φώναξα προς ένδειξη διαμαρτυρίας, πριν κλείσω αυτό το καταραμένο κατασκεύασμα που ονομάζεται ξυπνητήρι. Είναι κατασκεύασμα του διαβόλου.. σκεφτείτε το λίγο. -σαν τα ferbi. Μην το πάρετε στα παιδιά σας-Σηκώθηκα, σύρθηκα μέχρι το μπάνιο όπου έπλυνα το πρόσωπο μου, βούρτσισα τα δόντια μου και έβαλα λίγη μάσκαρα στις βλεφαρίδες μου.. Συνήθως ούτε αυτό βάζω γιατί πρώτον δεν έχω χρόνο καθώς σηκώνομαι στις οκτώ πάρα είκοσι και δεύτερον και πιο σημαντικό γιατί με απλούστερα ελληνικά της επαρχίας «χέστηκα». Όταν βγήκα από το μπάνιο έβαλα μια λευκή κοντομάνικη μπλούζα , ένα φαρδύ ψηλόμεσο τζιν και τα converse μου, πήρα ένα στυλό και μία πάνινη τσάντα για να κουβαλήσω τα βιβλία στην επιστροφή και κατέβηκα στην κουζίνα.
Εκεί όπως πάντα με περίμενε ένα σημείωμα από τον μπαμπά και την μαμά μου το οποίο έγραφε « Καλημέρα, καλή σχολική χρονιά, να φας όλο σου το πρωινό . Λεφτά στο ντουλάπι, και μην ξεχάσεις τα κλειδιά σου. : ) ». Ναι όπως καταλάβατε οι γονείς μου δουλεύουν... είναι και η δύο γιατροί γι' αυτό άλλωστε λείπουν συνεχώς.
Η μητέρα μου είναι ενδοκρινολόγος και ο πατέρας μου θωρακοχειρουργός. Ακόμα αναρωτιέμαι γιατί δεν βγήκα Einstein με αυτούς τους γονείς. Φαντάζομαι η κληρονομικότητα δεν μου έκανε την χάρη για άλλη μια φορά.
Τελείωσα το πρωινό μου το οποίο περιλάμβανε φρέσκο γάλα σκέτο γιατί το σοκολατένιο το πρωί μου φέρνει αναγούλα, μαζί με 2 φριγανιές με μέλι και ταχίνι και ξεκίνησα την πορεία μου για το σχολείο... το γεγονός πως δεν είναι και τόσο μακρυά από το σπίτι μου , μου δίνει την ευκαιρία να περπατάω. Οπότε έβαλα τα ακουστικά μου και ενεργοποίησα στην αγαπημένη μου playlist η οποία είναι γεμάτη με ποικιλία τραγουδιών από ραπ, σε ροκ και από τζαζ σε ποπ.
KAMU SEDANG MEMBACA
THEM & I
RomansaΣτέφανος: 18 χρόνων, Κριός Χριστίνα: 16 χρόνων, Υδροχόος Μπορείτε να φανταστείτε τι θα γίνει όταν ο αέρας συναντήσει φωτιά;