Peti dio

1.4K 88 8
                                    

Otvorila je oči pomalo teško , svjetlost joj je smetala, bacila je pogled na jastuk do svog, bio je isto onako kao i sinoć bez tragova da je neko spavao....... Ljubomoru koju je osjećala ni sama sebi nije mogla da objasni, osvjestila je stvarnost, sama se ponudila da dodje s njim, nije ga zaustavila u laži, ohrabrila je samu sebe da ima još dva dana da glumi srećnu zaručnicu i to je sve... Spremila se i sišla, u kući je bilo mirno, prilazila je kuhinji i čula razgovor Marka i njegove bake, ona mu je govorila kako je sretna da je našao divnu ženu, on je odgovorio da je svjestan toga, ali je iznenadilo više kad je na pitanje kad planiraju vjenčanje odgovorio :" nadam se prije ovog ljeta..." .. Krenula je da se vrati nazad u sobu ali je u tome sprječila Markova mama , zagrila je i tako je s njom ušla u kuhinju..... Njih četvoro su doručkovali i popili kafu, Tina je pospremila sto , i ponudila se da pomogne oko pripreme ručka , ali je doznala da će ručak biti dostavljen iz restorana koji je u vlasništvu tetke, tako da slobodno mogu odmorit, jer još uvjek ostali spavaju tako da će ručak pomjerit .... Zahvalila se na svemu i žurnim koracima otišla u sobu, za petama joj je bio Mark, nije ništa rekao samo je vadio stvari iz kofera, uzeo je što mu treba i otišao u kupatilo...... Iskoristila je što je bila sama i pozvala majku, pričala je tiho jer nije htjela da neko čuje njen razgovor , bila je okrenuta ledjima od vrata pa nije vidjela kad se Mark vratio u sobu... Skoro joj je ispao telefon iz ruku kad se okrenula i vidjela ga da spava na krevetu .... Privela je razgovor brzo kraju, nije se osjećala dobro što laže majku bila je samo nekoliko milja udaljena a nije mogla doći da je vidi, prekinula je vezu i udahnula duboko , mrzila je laži a ona je sad bila ta koja laže...... Sama nije znala kako se našla na krevetu , kad i kako je zaspala , probudio je Mark svojim kihanjem, a skoro da su oboe pali s kreveta kad se uspaničila jer je pola bila prekrivena Markovim tjelom.....On se smijao kad je shvatio uzrok njene panike, a ona ga je prostrijelila pogledom da je odmah prestao da se smeje.... Pogledali su na sat bilo je skoro 18:00 , upitno ga je pogledala a on je rekao kako sinoć nije spavao, nije rekao razlog ali je primjetio da je izašla iz sobe ljuta , presvukao se i sjeo na kauč , pogled mu je šetao po njenom tjelu kad se vratila u sobu obučena u uske crne hlače i crvenoj rol majci,vidljivo ju je gutao pogledom , upitno ga je pogledala rekao je da je iznenadjen kako ljepo izgleda........ Svi pogledi su bili na njima dvoma kad su ušli u trpezariju, izvinuli su se što su prespavali skoro cjeli dan, ali je sestrica izdala samu sebe u svojoj namjeri od sinoć kad je prokomentarisala da za njega zna zašto je prespavao zato što nije spavao sinoć , ali se nasmejala kao veštica kad je pitala Tinu jel njoj ljubomora nije dala da spava sinoć...... Tina je zbunjeno pogledala Marka pa ostale prisutne, nije znala šta da kaže , tad je baka zagalamila i rekla da je treba biti sramota da tako nešto pomisli jer je Mark s njom cjelu noć spremao poklone i pomogao da zasigurno svi večeras imaju svoj poklon mada sad više nije sigurna da li uopšte pola njih ovdje zaslužuju pozdrav a kamo li nešto više......
Tina je pokušavala svom silom da sakrije osmjeh, bila je više nego sretna što sestrica nije uspjela u svojoj namjeri, gledala je u prsten i osjetila tugu , shvatila je da se malo previše uživila u igru lažne zaručnice.........Bez puno priče su završili sa jelom i jedno po jedno polako napuštali trpezariju dok nisu ostali baba, mati, Mark i Tina sami..... Tina je ustala i bez riječi skupljala posudje i nosila u kuhinju, Mark joj je pomogao a mati je tješila uznemirenu baku.... Zbunjeno su gledali jedno drugo kad je baka rekla Marku da se što prije oženi Tinu i da treba biti sretan.... Govorila je još neke stvari ali Tina ništa nije čula, gubila je snagu u nogama kad je Mark strasno poljubio, nešto je odgovorio , ona ni to nije čula , stojala je nagnuta na njega dok je on držao u zagrljaju .... Nije bila sigurna kolko dugo su tako stojali i razgovarali, došla je sebi kad je baka pozvala da završe sa pospremanjem, jer je bilo vrjeme za čaj i kolače ..... Dalo se primjetit da su svi glumili sretnu familiju, ali su u stvarnosti svi kao i Tina nestrpljivo čekali da odu što dalje..... Negdje oko ponoći su se svi zavukli u svoje sobe, jedino je Tina nervozno hodala na terasi, Mark ju je posmatrao iza zavjese njihove sobe ...... Nije mu bilo samom jasno šta se sve dešava izmedju njih, nije bilo potrebe za glumom, očigledno je da i ona osjeća prema njemu što i on prema njoj, bili su oboje slobodni, već su živjeli skupa u istom stanu..... Odlučio je da mora ozbiljno da razgovara sa Tinom i to što prije, uspaničio se malo kad je shvatio da ne stoji više gdje je stajala prije par sekundi, krenu da je potraži , samo što je napravio korak ona je ušla u sobu...... Primjetio je da je plakala, oči su joj bile crvene i brisala je nos, rekla je da je hladnije napolju nego sinoć , da se smrzla dok je uzela malo čistog zraka.... Nervozno je tražila po koferu ni sama nije znala šta samo da ne gleda u Marka, prišao joj je i uzeo za ruku, polako je povukao da ustane i rekao da moraju da razgovarju,.... Kimnula je glavom i držala oboren pogled , pokušala je izvući ruku ali nije uspjela, sjeli su na kraj kreveta, on je pokušao da je gleda u lice a ona je i dalje držala pognutu glavu........ Pogledala ga je ravno u oči kad je rekao da ne može više da laže , da ga ove laži zamaraju, da večeras ne želi zaspat pored lažne zaručnice..........

Lažna zaručnicaDove le storie prendono vita. Scoprilo ora