Paradan nefret ediyorum insanlardan nefret ediyorum.Ama öncelikle paradan nefret ediyorum.Nedeni ailemin bir miktar para uğruna benim eğlenceli gençliğimi satmak istemesi.Evet ben Sude İnci ,16 yaşındayım ve amcamlarla yaşıyorum.
Ailem...Yani onlar;para düşkünleri beni 25 yasında bir çocukla çıkmaya zorladılar evlendirmeye zorladılar neden? Neden ? Çocuğun zengin olması..Beni bağlamaz çocuk yakışıklı değil hem tatlı da değip ve de ben onu sevmiyorum yok ya ne sevmesi nefret ediyorum. Bende kaçtım tabiyki amcamlar babam ve annemin bu düsüncesine hep karsı çıktı yerim ben amcamı :3 Adam akıllı çünkü benim mutluluğumu düsünüyo.
Neyse ben böyle değilim sadece onları düşününce böyle sacmalıyorum.Şuan İbrahim amcamlarda kalmaktayım.Kızı Duru ile kardeş gibiyiz benle yaşıt ve tam da bi salak sfssfafsf aynı ben yemin ediyom.
Duru tek kız ne yazikki annesini kaybetmiş yani ikimizde İbrahim amcanın kızıydık.
Duru ile okula gidip geliyorum tabiyyki çok taş jojuklar kesiyoduk ^^ Herkes okulun popisi olan Arda'yı kesiyordu bende baslarda öyleydim ama o dümbeleğin ne olduğunu sonra anladım.
Allah'ın krosu..
Arda' nın kalkmış götü havada sallanıyodu bu görüntü tabi bizim hoşumuza da hiç gitmiyodu.
SALAK İŞTE KİBİRDEN ÖLCEK.
Ben okuldan okulun en centilmeni en tatlısını Berk'i kesiyordum.Şapşik ya sfdaffa
YAVŞAMAYIN SÖVERİM.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Benim için...
Teen FictionÖylesine yazıyorum.Kafa dağıtmak için.Bence okumayın zjgsxjsh