''Aslında vampir aşkı diyince sizin de aklınıza o klişe vampir aşkları ,duygusal hikayeler geldi değil mi? Bu sefer farklı şöyle başlayalım.İpucu vermek gerekirse bu bir arkadaşlık hikayesi.
rockkie ve jeniffer iki yakın dosttu.jeniffer cana yakın,şakacı,zeki,tatlı ve iyi biriydi. rockkie ise asi,kurnaz biriydi bazen çok huysuz olabiliyordu.Yinede iyi bir arkadaştı.
rockkie'nin ağzından:
Okulun lanet koridorlarıdaki birçok popüler yürüyordu.Ve işde beklenen kişi jane.Bütün kızlar peşinde fakat aptalın teki.vee işte jen koşarak yanına koştum ve elindeki elmayı alıp yemeye başladım.
jen:''bundan vazgeç''
rockkie:''her neyse benle okulu kırmak istermisin''
jen:''saçmalama bu güvenli olmaz''
rockkie:''ilk kez yapmıyorum jen''
jen:''hayırr rock okulu kıramam''
rock:''bu bir okul jen.bardak değil''
yine jeniffer ı ikna edememiştim.ve fikirrr gelmişti.yıllardır hoşlandığı jane i kullanarak yapabilirdim bunu.
rock:''aa jen biliyormusun jane ve samy çıkıyorlarmış ne yazık''
jen:''neee ? nerden bahsediyorsum''
rock:''onları dinlerken okulun 2 sokak arkasındaki park ta buluşacaklarnı duydum.''
jen:''o parkmı? sanırım okul çıkışı gidebiliriz''
rock:''hayırr!okul çıkışı değil 1. ders vakti orda olacaklarmış.''
jen:''ya okull''
rock:''bi kez jen bişey olmayacak söz veriyorum''
jen:''peki rock bi seferlik''
Benim saf arkadaşım.Bisikletlere atlayıp parkın yolunu tutmuştuk.Aniden bir yağmur başlamıştı çok şiddetliydi ve bir anda jen önünü göremeyip düştü.
yağmurun altında onu alıp koşmaya başlamıştım ki etrafta kimse yoktu.vee ta ki karşıdan bir genç arabasını durdurup bizi içeri alana dek.
''hey! o iyimi?''
hafif kekeleyerek cevap verdim ''e-evet''
''bu arada ben dean :)) ''
rock:''teşekkürler dean ben rockkie bana rock diyebilirsin ve buda jeniffer yani jen''
dean:''işte evim bu çabucak eve girelim hava çok berbat''
jeniffer ın ağzından:
benim şapşal arkadaşım sayesinde hiç tanımadğım birinin evinde uyandım.
jen:'' rock bu çocuk hiçde emin birisine benzemiyor''
rock:''saçmalama çok tatlı baksana şuna''
jen:''evet ama dıştan içinde nolduğunu bilemessin''
saatler akşamı buluyordu dean bize yatak odamızı göstermişti .yataklarmıza yattımızda susadığımı farketmiştim merdivenlerden sessizce inip su içmek için mutfağa gittiğimde ise karşılaştığım o şey !!! dean kan içiyordu evet evet doğru görüyordum.yOKsa bu bi!! bi!!
dean:''vampir olabilir mi ? '' diyerek kahkaha attı
gözlerim açık bi şekilde dururken kapıyı kapattı ve ''rock bunu duyarsa ikiniz içinde kötü şeyler olur anladınmı beni.'' diye ekledi.
gözleri siyah laşmıştı ü. korkmaya başlamıştım kapıyı açıp koşmaya başladım ve beni saçımdan tuttu.beni aşağıdaki depoya klitledi.
jen:''bunu rockkie duyarsa?''
dean:''hiç sorun değil oda bizden diye güldü''
çok şaşırmıştım.şaşırmakmı şoktaydım''!!
rockkienin ağzından:
1 hafta önce yolda yürüyordum.hava soğuktu yol kenarında drup taksi bekliyordum.bir araba durdu ve beni gideceğim yere ulaştıracağını söyledi.arabadaki dean di beni yine bu eve getirmişti heryerde ailemin fotoğrafları vardı bana anlattığına göre büyükbabam bir vampir avcısıymış ve dedesini öldürmüş bu artık aileden aileye giden bir intikam davası olmuş.dean bana jen i getirip öldü sandığım babamı bırakacaklarını söyledi.peki bu neden jen di anlayamamıştım peki ya babam onun ölmesimi yoksa arkadaşımın ölmesimi sabah uyanığımda bembeyazdım gözleim kıpkırmızıydı artık bende onlardandım sabah beni babama götürmüştü ona sıkıca sarılmıştım bana öyle yalvarmıştı ki jen e bunu yapmak zorundaydım .üzgünüm jen
----1 yıl sonra ---
artık ne jen nede babam nede ailem vardı. 1 yıl önce dean bize acmış onlara zarar vermemişti onun hain babası bunların hepsini duyup herşeyi mahfetmişti.dean bana beni sevdiğini söylemiş itiraf etmişti.evlenmiştik babası onuda öldürdü....herşey için üzgündüm jen-dean-babam için de ''