Taehyung'dan;
"Hyung?! Neyin var senin bugün tanrı aşkına?!"
Gözlerimi kapattıp açtım ve sakin kalmaya çalışarak Jungkook'a döndüm.
"Bir şeyim yok Jungkook. İşine geri dön lütfen."
"Hyung,zaten 15 dakikadır işimi yapmaya çalışıyorum. Fakat sen elinde tuttuğun oynatıcı ile 1 dakika ara ile müzik değiştiriyorsun. Kes şunu lütfen."
Suçluluk duygusu ile ona baktım. Elimde ki oynatıcıyı yavaşça masanın üzerine bıraktım.
"Üzgünüm Kook. Devam edebilirsin."
Yerimden kalktım ve sakince çatı katına çıktım. Ellerimi ceplerime koyup manzarayı izlemeye başladım.
"Seni dinliyorum."
Yan tarafımdan gelen ses ile irkildim ve bakışlarımı ne ara geldiğini bilmediğim Jimin'e çevirdim.
"Anlatmam gereken bir şey mi vardı ki?"
Hafifçe gülümsedi ve bakışlarını manzaradan çekip bana baktı. Onun da elleri benim gibi ceplerindeydi.
"Yapma ama dostum. Biz en yakın arkadaşlarız. Seni senden daha iyi tanıyorum. Şimdi anlat bakalım."
Derin bir nefes verdim ve tekrardan bakışlarımı manzaraya çevirdim.
"Sorun Yerin... Aslında Yerin ve Eunwoo..."
"Dizi de oynayacaklardı değil mi?"
Kafamı sallayarak onayladım.
"Bilmiyorum Jimin. Ya ben çok abartıyorum ya da..."
"Kendine çok yükleniyorsun Taehyung. Aynı şekilde Yerin'e de. Biraz akışına bıraksan?"
Vücudumu ona doğru döndürdüm ve kaşlarımı çattım. Şu an o da bana dönüktü.
"Korkuyorum tamam mı? Yerin beni bırakıp gidecek diye. Beni bırakıp ona gidecek diye korkuyorum. Onları ne zaman görsem mutlular ve samimiler."
Sakince gülümsedi.
"Onlar rol arkadaşı Tae. Bu çok normal."
Derin bir nefes alıp verdi.
"Bak... Yerin'in seni ne kadar çok sevdiğini hepimiz iyi biliyoruz. Yaşadığınız şeyler kolay değil. Hazır Yerin mutlu olmuşken bunu bozma."
Doğru. O mutlu. Ama beni sıkan şey Eunwoo'nun olması.
"O çocuğa güvenmiyorum Jimin. Hem de hiç."
"Belki de düşündüğün gibi değildir? Yapma dostum lütfen. Kendini fazla sıkıyorsun. Rahat ol."
Gülümseyip koluma vurunca ben de hafiften gülümsedim. Haklıydı. Belki de ben fazla kıskanç düşündüğüm için böyledir?
"Pekala....Bu güzel sohbet sonrası sana bir şeyler ısmarlayabilirim."
Kolunu omzuma attı ve çıkışa doğru ilerledik.
"En pahalısından alacağıma emin ol."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
WE DON'T TALK ANYMORE ~KTH-JYN~
Fanfic"Neden böyleyiz Taehyung?" "Senin yüzünden." 78K ♡♡ Hayran kurgu da rekor #152 Yerin etiket sıralamasında rekor #1♡♡