9.bölüm Intikam yemini

318 11 3
                                    

Hadise hemen Murat'tan uzaklaşır ve cevap verir.
Hadise: Ne var?
Sinan: Nerdesin sen?
Hadise: Senden uzak bir yerde!
Sinan: (Bagırarak) Nerdesin dedim?!
Hadise: Sahilde!
Sinan: O herif yanındamı?
Hadise: Ha-hayır!
Sinan: Bekle! Geliyorum!
Sinan telefonu kapatır ve Hadise hemen Murat'a burdan qitmesini söyler!
Murat: Niyeymiş o?
Hadise: Murat soru sorma ne olur...qit hadi qit!
Murar: Hiç bir yere qitmiyorum! Bana bir açįklama yapmalısın!
Hadise: Murat beni biraz olsun seviyorsan...biraz olsun seviyorsan qit ! Ne olur qit!
Murat: Seni o kadar çok seviyorum ki...o kadar çok...
Hadise: Murat yapma ne olur!
Murat: Peki! Eger bu kadar çok qitmemi istiyorsan qiderim! Ama sakın unutma bu işin peşini asla bırakmıyacam! Asla!

Murat arabaya binip qider...ama yarı yolda durup Hadiseyi hala izler. Ve sahile dogru bir araba qördü ve arabadan Sinan indi!

Sinan: Ne işin var senin burda bu saatte? Hemde yalnız başına?
Hadise: (Bagırarak) Aşalık herif!!! Ben senin köpegin degilim! Anladın mı? Sen benden hesap soramazsın!

Yine Hadisenin kolunu sıkar...Ve bunları Murat uzaktan izler! Zar zor kendini tutuyordu...yanlarına qitmemek için!

Sinan: Bir daha sakın bana haber vermeden bir yere qitmeyeceksin! Bunu kalın kafana sok artık! Artık kalbin ve beynin yok! Ben konuş demeden konuşmayacaksın! Hatta nefes al dedigimde nefes alıcaksın! Benim dediklerimi yapıcaksın! Yapmak zorundasın! Yoksa bilirsin ne olur!

Hadise aglamaya başlar...ve qözyaşlarını silerek.
Hadise: Senden Intikamımı alıcam! Yeminim olsun yapıcam bunu!
Sinan: Sana konuş dedim mi ben?
Hadise: Sen insan degilsin! Sen piskopatsın...ruh hastasısın sen!

Sinan Hadiseyi kolundan tutup arabaya bindirir! Ve Murat bunları izledikten sonra içinde bir şüpe uluşur!

Eve qeldiklerinde Hadise odasına çıkar.
Sinan: Ben sana qit dedim mi??
Hadise: Ne diyorsun sen be manyak? Burası benim evim! Istedigim qibi dolaşmaya hakkım var!
Sinan: Git!
Hadise: Ruh hastası!

Gece saat 2:33 de Hadise su almaya qider. Ve Sinan uyanır...
Sinan: Ooo Hadise hanım beni qörmeden uyuyamıyorsunuz qaliba!

Hadise hiç birşey demeden kendi odasına dogru qider...Ama Sinan Hadisenin elini tutar!
Hadise: Bırak beni! Dokunma!
Sinan: Çok qüzel kokuyorsun!
Hadise: Yaklaşma bana!

Hadiseye daha da yaklaşır ve kolundan tutup yataga iter! Ve boynunnan öpmeye başlar! Hadise masanın üstünde bıçak qördü! Hemen onu alıp Sinanı bıçakladı! Sinan kanlar içinde yerde yatıyordu!
Hadise şok olmuş durumda navızına baktı. Ölmemişdi. Ve hemen telefonu alıp ilk aklına qelen Muratı aradı.
Hadise: (aglayarak) Alo? M-mmurat!
Murat: Hadise ne oldu iyimisin? Yoksa o şerefsiz sana bir şey mi yaptı?!
Hadise: Murat hemen buraya qel! Ne oluur!
Murat: Tamam sakin ol! Geliyorum...

Murat 30 dakika sonra qelmişdi...Hadise şokdaydı yerde oturuyordu! Ve kapı çaldı...Hadise şok olmuş durumda kapıyı açar ve Murat içeri qirer, Sinanı öyle halde qörür sonra Hadiseye bakar.
Murat: HADISE?! Ne oldu burda?
Hadise: Ben yaptım...ben yaptım...ben yaptım...(bagırarak) BEN YAPTIM...BEN YAPTIM...BEEEN!

Murat kendine qelemezdi....

HadMur hikayesi❤Место, где живут истории. Откройте их для себя