*kararma*
Gördüğüm şey ile şok olmuştum çünkü çünkü...
Mutfak ta gördüğüm şey bir harika, muhteşem di, hayatım da uzun zamandır aldığım en harika sürpriz! Çünkü bunu benim için hazırlayan jimin di hayatımda sonsuza kadar seveceğim adam jimin di , helyumla doldurulmuş rengarenk balonlar havada uçuyordu masadaki özenle hazırlanan bir pasta ve kurabiyeler, mumlar, yerdeki ve birazda masaya dökülmüş olan kuru güller, orta tezgahtaki büyük bir hediye bunların hepsi ne içinde düğün gününde değildi ki, ama harikaydı sevdiğim adamın benim için yaptığı bir sürpriz, seni seviyorum adamım!
Jimin arkamda şoku atlatmami bekliyordu, çok geçmeden elimden tutarak beni kendine çekti elleri belimde ve dudaklarimiz çok yakın, aynı filmlerdeki gibiydi, aşkın nefesini hissediyordum ve jimin bana mırıldandı.
Sen, benim küçük meleğim, sen benim kadınım,bu gece benim olmanı ve sonsuzluğun ne olduğunu bana kanitlamani istiyorum, bütün bu herşey senin için tekrar yanımda olduğun için, beni bırakmadığın için, ve sana teşekkür ederim benden nefret edip, beni unutmadığın için, sevgilim benim olur musun?
Jimini pabo (aptal jimin demek orda kur yaptığı için yanlış anlaşılmasın) seni serseri , ah jimin seni kim unutabilir, senden kim nefret edebilir, özellikle de ben, benim hayatıma giren en değerli en özel hediye ve sürpriz sin zaten, şuan burda bu konuşmayı yapabilmek bile benim için mucize, çünkü hiç bitmeyecek sandım, sonunda sana bir daha dokunamayacagim sandım, o bebek gibi kokunu bir daha içime çekemeyeceğimi sandım, seni özledim jimin , bütün benliğimle, seni istiyorum ama korkuyorum! Senin olmaktan degil, seni elimden almalarindan, seni bulmuşken bir daha görmemekten, senin olucakken, olamamaktan korkuyorum, ama bunu yapabilirim, sonsuzluğa doğru, seninim sevgilim herseyimle!
Tam o sırada çalan bir şarkı, rahatlatıcı ve narin bir tonuyla ortam daha da değişti, jiminin elleri belimde dolaşmaya başladı , benim ellerim ise omuzlarında birşeyler yazıyor, (seni seviyorum yazıyor) (asla bırakmayacağım yazıyor) nefesi boynumda beni delirtiyordu, yavaşça boynumu öptü o sırada....
Ya ne kadar kötüyüm değil mi? 😂😂 Sizi seviyorum okuyucularım ama heyecan vote ve yorumlarinizi unutmayın 💗💗💗
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~Bts İle Hayal Et Ve Tepkiler +18~
FanfictionMerhaba army cim. Ve army olmayan kişicim bu yazıda sana da yer verdim oku. Öncelikle neden hala burayı okuyup kitaba geçmediğini merak ediyorum (army) ama madem okuyorsun bir kaç birseyden bahsedeyim bu hikaye Kore deki bana göre en ünlü en harika...