Když jsme vylezli z auta, tak jsme šli s Tinou a Camem na recepci, kde už na nás respektive na Cama někdo čekal. Když jsme uviděli kdo to je, tak Cam vykřikl ,,Čau kámo." A začali si povídat. Tina se jenom zastavila s otevřenou pusou a já se na to všechno jenom koukala. Po chvilce jsem žďuchla do Tiny a šli jsme si pro klíče. Dostali jsme pokoj číslo 25. a kluci měli pokoj 26.
Vydali jsme se do našich pokojů, rozloučili jsme se s Camem a Nashem teda já, protože Tina byla pořád vedle z toho, že vidí svého idola. Tak jsme tedy zašli nm do pokoje. Měli jsme tam dvě ložničky, koupelnu a obývací pokoj spojený s kuchyní. Vybrali jsme si každá svojí ložnici a tam jsme si vybalili věci z kufrů.
Potom mi Tina připomněla abych zavolala mamce, že jsme v pořádku na hotelu. Akorát když jsem odložila telefon na stůl, tak někdo zaklepal Tina vyběhla z ložnice, kam odešla hned co mi řekla, že mám zavolat mamce a šla otevřít. Jenže netušila kdo tam může být. A ano byl to Cam s Nashem. No ale jak uviděla Nashe tak zase zkameněla Cam řekl Nashovi, že ho Tina zbožňuje. Jen ji obešli a šli ke mně. Posadili jsme se na sedačku v obýváku a povídali jsme si, proč jsme v LA a tak. Po chvilce se k nám přidala i Tina, která se pořád koukala na Nashe a on na ni.
Tak jsme se s Camem zvedli ze sedačky, že půjdeme do města koupit něco k jídlu a nechali jsme je tam samotný. Ze začátku chtěli jít s námi, ale potom si to rozmysleli a řekli si, že si aspoň popovídají a víc se poznají. Cam se teda šel obléct, protože měl krátké kalhoty a tílko. Já jsem šla do své ložnice kde jsem si vybrala outfit tedy černé džíny a krajkovaný bílý crop top a přes to jenom lehkou mikinu. Sešli jsme se na recepci hotelu. Cam už tam čekal a když jsem k němu došla tak se na mě podíval a řekl ,,Teda Katy jseš krásná." Odpověděla jsem ,,Děkuju ty taky nejsi k zahození." Měl na sobě modré džíny, bílé přilehlé triko a přes to černou mikinu.
Tak jsme teda vyšli. Šli jsme různými ulicemi, po nějaké době jsme se zastavili u velkého obchodu a vešli dovnitř. Zašli jsme pro nějaké chipsy, slané tyčinky a potom i pro víno. Když jsme vše zaplatili tak jsme šli zpět do hotelu, ale jinou cestou. Šli jsme okolo různých obchodů, když v tom jsem se zastavila a koukala do výlohy na překrásné modré šaty. ,, Líbí se ti?" Tázal se Cam ,,Blázníš jsou boží, každá holka by takový chtěla." Odpověděla jsem ,,Tak si je pojď zkusit, budou ti slušet." Řekl a pousmál se ,,Budou hrozně drahé a navíc nevím, kam bych si takové šaty vzala." Řekla jsem mu ,,Neboj něco vymyslíme a teď si je pojď zkusit." Vešli jsme tedy do obchodu a poprosili jsme o ty modré šaty ve výloze. Zkusila jsem si je a sedělo mi, ale v kabince jsem se podívala na cenu. Stály asi 56$ a tak jsem pošeptala Camovi do ucha ,,Came jsou strašně drahý." A on mi odpověděl, že mi hrozně sluší a že mi je koupí. Ale na to jsem mu řekla, že se známe sotva dva dny a že nechci, aby mi něco kupoval. A tak jsme odešli z obchodu a už jsme šli definitivně do hotelu.
Když jsme se vrátili tak se Nash s Tinou koukali na nějaký film. Po chvilce si nás všimli a ptali se nás kde jsme byli tak dlouho. Na to jsme odpověděli, že jsme šli parkem.
ČTEŠ
Holiday in LA -Cameron Dallas- DOKONČENO
RomancePříběh o 17ti leté holce Katy, která pochází z České republiky. Její rodiče ji vždycky koupili, co jí v očích viděli, ale tentokrát, když se s kamarádkou Tinou rozhodli, že pojedou na prázdniny do LA museli si peníze našetrit samy.To, ale ještě n...