#1#

16.7K 596 824
                                    

Sabah alarmın iğrenç sesi ile uyandım yatağımdan kalkıp rutin işlemlerimi hallettikten sonra iğrenç okul üniformamı giyerek saçımı hafif dağınık topuz yapıp evden çıktım.

Okula geldiğimde gözlerim çatlak kankalarımı arıyordu ki arkamdan gelip üstüme çullandılar.

So-young: Günaydın tırrek

So-yun: Naber inek

Yun: Sensin inek benim çalışkanlığımı kıskanma LAN!!!

İşte bizim kızlar napacaksın. Sınıfa girdiğimizde Park Jimin'in çetesi gözüme çarptı.

Yun:(iç ses) "Noluyor bunlar ne ayak lan"

Bize bakıp gülen jimin'i şuan Parçalamak istiyorum (yazar çarpıldı)
Bu çocuğun amacı ne bana bakıp gülüyor.

Jimin: Hoşgeldin OYUNCAĞIM!!

Yun: Hoş bulmadım DANAZOR!! (yazar vefat)

Şuan kankalarım olacak iki salak arkamdan kahkahalarla yerde sürünüyorlar. Tabi jimin bunun altında kalır mı. Kas yığını canımı sıkıyor bu çocuk benim ya offf.

Jimin: Seninle uğraşmaktan haz alıyorum KÜÇÜK kız.

Tam cevabımı verecekken sınıfın sürtüğü Haejin girdi içeri ve jimin'in boynuna atlayıp dudağına yapıştı ve jimin buna birşey demiyordu. Benim şuan midem allak bullak oldu.

Yun: İğrençsin PARK JİMİN...

So-yun: oooo çok etkileyici

Yun: Bana bak seni döverim görürsün o zaman dön önüne.

So-young: Aynen dön önüne bakma. Hem neresi etkileyici iğrenç bence.

Yun: Aynen öyle iğrenç ötesi bir şey hadi lavaboya gidelim.

So-yun & so-young: Aynen hadi.

Jimin'i öyle  Haejin ile öpüşürken görünce içim cız etti. Ne oluyor lan bana yoksa yoksa ben.... olamaz canım ne alaka.

So-yun: Kanka ne düşünüyorsun huhu LAN!!!

Yun: Yok birşeyim cırlam be cırlama.
Hadi sınıfa gidelim ders başlıyacak birazdan.

So-young: Kızlar acaba jimin'in bizimle ya da sadece Yun'la muhattap olama amacı ne?

Yun: Ne olacak işte benimle uğraşıp beni delirtmek istiyor.

So-yun: Bence onların amacı başka.

Yun: Ne peki onları amacı benim saf ama bir o kadar mal kankam?

So-yun: Bence seni seviyor ve seni kıskandırmaya çalışıyor.

Yun: Çok saçma beni kıskandırması. Çünkü ben onu sevmiyorum ki ben onu neden kıskanayım ki yani.

So-yun: Bakın bir şey anlatıcam ama kızmayın sende so-young tamam mı?

Yun&so-young: Tamam hadi söyle yoksa dövücem

Biz young kankamla beraber arada aynı şeyleri aynı anda söylerizde alışkınız biz yanii.

So-yun: Tamam. Geçen gün jimin beni okul çıkışı sıkıştırıp şey dedii eeee şeyyyy..........

So-young&Yun: Ne dedi hadi söylesene be kızım .(gene aynı anda konuştuk kkkk)

ZORAKİ EVLİLİK (PJM)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin