#NOTLAR#

43 3 0
                                    

2 Gün Sonra

Junkook ile 2 gündür konuşmuyorduk. Benim yüzüme bile doğru dürüst bakmıyordu. Ben ise onun bu hallerine anlam veremiyordum. Bir çıkma teklifi etmek bu kadar mı zor ya! Bana kalsa bugün ona ben çıkma teklifi edeceğim.

Yatakta tavana bakarken kendi kendimce düşünüyordum. Ne yapacağım hiç bir fikrim yok. Yatakta doğrulduğumda karşı duvarda bi not gördüm. Yataktan çıkıp duvara doğru yürüdüm. Jimin falan koymuştur herhalde çünkü ben bugün okula gidesim gelmedi. Zaten dün Arya denen kız Jungkook'u öpmüştü. Hem de gözlerimin önünde.

Kağıdı elime alıp yazıyı okumaya başladım.

"Sana değer veriyorum ama sen bunu göremiyorsun. Seni seviyorum ama bunu göremiyorsun. Sen de beni seviyorsun ama yanlış bir şey olduğunda bunu kabullenmiyorsun. Şunu bil ki seni senden daha iyi tanıyorum."

Bu da kim? Bu not canımı sıkmaya başladı. Beni benden daha iyi nasıl tanıyabilir ki? Ben kendimi çözemiyorken o beni nasıl çözüyor ki? Kağıdı buruşturup odadaki çöp kutusuna attım. Üstümü değiştirmek için giysi dolabıma gittim.

 Üstümü değiştirmek için giysi dolabıma gittim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Bugün siyah takılmak istiyorum. Kapıya doğru yöneldiğim de yine bir not gördüm. Yaklaşıp notu okumaya başladım.

"Yazdığım notu buruşturup çöpe atmış olmalısın. Seni anlıyorum. Ama bil ki yakında kim olduğumu öğreneceksin. Hem siyah sana çok yakışıyor. Yani bu bir tahmin. Önceki nota yazdım ya seni senden daha iyi tanıyorum diye."

Siyah giydiğimi bilmesi gerçekten korkutucuydu. Bir an için odanın etrafına bakındım. Belki kamera vardır diye. Bu notu da çöpe atıp. Tuvalete doğru gitmeye başladım. Rutin işlerimi hallettikten sonra çıktım. Kendime güzel bir kahvaltı hazırladım.

&&&&&&

Biraz evde oyalanıp evimin yakınındaki kafeye geldim. Biraz sonra Kerry, Jimin ve Tae gelecekti. Okulu asacaklardı.

Birkaç dakika bekledikten sonra geldiler. Kerry beni görüp kaş göz hareketi yapıyordu. Tabi bende ne olduğunu anlamıyorum. Ayağa kalkıp ona sarıldıktan sonra Jimin'e baktım. OMG! Yanında Jungkook da vardı. Tae gelip bana sarıldığı anda şokumdan çıkmış. Jungkook'un sinirli bakışları altında kalmıştım. Ben de Tae'ye sarıldım. Tabi Jungkook buna dayanamamış gidip cam kenarına oturmuştu. Ya da ben öyle zannediyordum.

"Hadi oturalım ayakta durmayacağız değil mi?"

"Tamam Kerry!"

Hepimiz oturduktan sonra ki ben Jungkook'un tam karşısında oturuyorum. Garson gelmişti. Hepimizin siparişini alıyordu. Ve ben de Jungkook'a bakıyordum.

"Ben latte almak istiyorum." Güzel seçim Kerry.

"Ben de americano." Tae ben onu sevmiyorum ama senin seçimin.

ARADAKİ MESAFE (JEON JUNGKOOK)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin