11.Bölüm

259 15 2
                                    

Selam , bu bölümde uzun oldu. Yazdıkça atıyorum , multimedia Emre.

İyi okumalar ^^

Ertesi sabah içimde kocaman bi huzursuzlukta uyandım. Nedenini anlayamadığım bi şekilde boğazımda bi düğüm vardı. Önemsemeyip banyoya gidip işlerimi halledip çıktım. Aşağıya kahvaltıya indiğimde Eda’nın da orda olduğunu gördüm. Sırıtarak yanına gidip sarıldım.

‘’Neden beni uyandırmadınız ?’’

‘’Dün sahilden baya geç gelmişsin kardeşim’’

‘’Ay siz beni mi düşünüyosunuzz’’ deyip Eda’nı yanaklarını sıkmaya başladım.

‘’Ya dır. Yıpma. Lıın’’ diye anırdı. Yanaklarını çekiştirdiğim için kelimeleri doğru söyleyemiyordu.

‘’Arya bırak kızın yanaklarını ‘’ dedi annem gülerek.

‘’Neden ama ya baksana şunun tipine ya yerim’’

‘’Ya sen şapşirikmısaan’’ dedi Eda gülerek

‘’Eda?’’

‘’Arya?’’

‘’Eda?’’

‘’Arya?’’

‘’Nabeer?’’

‘’İyi senden nabeer?’’

‘’Bende iyii’’

Böylede malız işte.

Aslında tüm bu şebeklikleri içimde ki huzursuzluk geçsin diye yapıyorum.  Ama geçmiyor bir türlü. Birden yüzüm düştü.

‘’Noldu ?’’ diye sordu annemle Eda aynı anda.

‘’İçimde bi huzursuzluk var. Sanki kötü bişey olucakmış gibi.’’

‘’Ne olabilir ki?’’ dedi annem . O sırada telefonu çaldı ve telefonunu açmaya gitti. Kısa süre sonra sırıtarak geri döndü.

‘’Sevgi’ler yemeğe geliyor akşam’’

‘’Sevgi kim lan?’’

‘’Of Arya. Deniz’ler yani Deniz varya hani böyle uzun boylu hafif kaslı müke-‘’

‘’Deniz’lerin yemeğe gelmesi kötü bişey olamaz heralde’’ dedi Eda.

‘’Anne sende mi ?’’

‘’Ne bende mi ?’’

‘’Deniz de kendini ‘Mükemmel’ olarak tanımlıyor.’’

‘’Aslında o ‘Mikemmel’ olarak tanımlıyor ‘’ dedi Eda.

‘’Evet. ‘Mikemmel ‘ olarak tanımlıyor.’’

‘’Doğru söze ne denir?’’

‘’Of anne ya’’ dedim gülerek.

‘’Hadi Hannah Montana izleyelim !’’ diye atıldı Eda sevinçle.

‘’Eveeet!’’ diye annemde ordan atladı.

‘’Tamamm!’’ diye bende sevinçle söyledim.

Eda koşarak leptobumu ve televizyona bağlamak için kullandığım kabloyu getirdi. Sonra leptobu televizyona takıp internetten Hannah Montana’nın 1. Sezonunun 1. Bölümünü açtı. Koşarak koltuğa oturdum. O da zıplayarak yanıma oturdu. Annem ise bizim tersimize sakince tekli koltuğa oturdu.

İlk sezonun 3. Bölümünü bitirmeye yakın annem bize mısır patlatmaya gitti. Eda annem ve ben . Üçümüz bir araya geldiğimizde böyle şeyler yapabiliyoruz.  Eda ve benim her ne kadar sert bir görünüşümüz olsa da -asında sert görünüşe sahip olan kişi benim. Eda çoğu zaman makyaj bile yapmaz. Doğal güzellikçiyim ben'lerden.-  bizi Hannah Montana izlemekten hiç bir şey alıkoyamaz.

Black İn BlackHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin