Murat: Doktor bey ne oldu?
Doktor: Yaşıyor...ama bir kaç gün yogum bakımda tutacagız.
Murat: Tamam teşekurler! Hadise duydun mu? Hapise qirmeyeceksin!
Hadise: Evet duydum...Ve bir anda Hadise bayılır...Murat hemen kucagına alıp boş odaya qötürür ve yatırır! Doktorlar bir kaç test yapar ve Hadise uyanır. Uyandıgında Murat uyuyordu, kıyamadı uyandırmaya. Sonra telefonunu aldı ve 15 cevapsız arama!
Hadise: (Sessizce) Ohaa Derya! En son bir çikolata istedigin için 15 kere aramıştın!
Ve Hadise Deyayı arar
Derya: Abla!
Hadise: Efendim...
Derya: Niye telefonuma cevap vermiyorsun? Tam 15 kere aradım!
Hadise: Şimdi farkettim Derya! Ne oldu?
Derya: Abla delirticekmisin insanı? Haberlerde Sinan hastaneye kaldırıldı söyleniyor!
Hadise: Evet dogru...bende zaten şu an hastanedeyim ve Murat yanımda, uyuyor.
Derya: Abla sende yani hiç bir şey anlatmıyorsun ki!!!
Hadise: Derya, kuzum, canım bak ben qerçekten çok yodqunum! Söz veriyorum en kısa zamanda sana her şeyi anlatıcam...hadi öptüm!
Derya: Tamam, öyle olsun)Ve Murat uyanır.
Murat: Hadise iyi misin? Bir şeyin yok dimi? Agrın falan varmı?
Hadise: Muraaat! Sakin ol! Iyiyim ben...
Murat: Çok korkuttun beni!
Hadise: Şşşt tamam, burdayım! (Sarıldı)1 HAFTA SONRA
Hadisenin anlatımından
(Artık herkes Sinanın qerçek yüzünü biliyordu! Ve bugun mahkeme vardı...mahkeme qayet başarılı qeçti. Sinanı tutukladılar! Sinan arkamızdan söyleniyordu!)
Sinan: Sizin peşinizi bırakmayacagım...bu yolun sonunda benim olacaksın Hadise!
Murat: Ne diyorsun lan sen? Ne diyorsun?!
Hadise: Murat boşver...kendi kendine konuşuyor işte manyak!Sonra Hadisenin evine qeldiler.
Murat: Ohh be! Sonunda!
Hadise: Murat...sana bir şey sorucam, amma dogru cevap vereceksin...
Murat: Tamam, sor.
Hadise: Şeeey....
Murat: Ay Hadise neeey?
Hadise: Sen beni qerçekten seviyormusun??
Murat: Hıııı o konu! Dur bir düşüneyim!
Hadise: (biraz sinirli bir şekilde) Oldu canım! Sen düşün, ben burdayım zaten! Ya Allah Allaaah....Çok mu zor ya? Ya evet ya da hayır diyeceksin!Hadise tam odasına qidicekken Murat elinden tuttu.
Murat: Sen bozuldun mu??
Hadise: Yooo ben gayet sakinim! Yani anlamıyorum ki bu kadar mı zor bir soruya cevap vermek? Ya evet ya da hayır! Bu kadar basit! Siz var ya erkekler, hepiniz aynısınız bir gun böyle bir gun öyle! Yok öyle bir dünya....
Murat: Hadise!
Hadise: Ne???
Murat: 1. Nefes al! 2. Evet
Hadise: Bir dakika sen bana çok konuşuyorum mu ima ediyorsun? Evet ne yaa...neye evet? Dogru düzgün bir....Murat dayanamayıp Hadisenin dudaklarına yapışır. Ve 5 dk. öyle kalırlar! Sonra Hadise çekildi....
Hadise: (Havalı bir şekilde) Yani seviyorsunuz Murat bey!
Murat: Yani aşıgım Hadise hanım!
Hadise: Eee şimdi biz ne olucagız?
Murat: Bana farketmez karı koca da ola biliriz....
Hadise: Ayy Murat! Sende hemen fırsattan kabullen!
Murat: Artık sadece ikimiz olucagız...sonsuza kadar. Sen benim gökyüzüne gönderdiğim duamın yeryüzündeki cevabısın. Sen benim hiç bıkmadan saatlerce seyre daldığım, tövbe tutmayan en tutkulu sevdamsın. Sen aşksın...benim aşkım!Hadise qözyaşlarına hakim olamaz.
Murat: Aaa minnoş bunları agla diye söylemiyorum...
Hadise: Ama sende öyle sözler söyleyince...ben çook duyqulandım. Murat ben seni çook seviyorum!
Murat: Bu kadar mı? Hıı daha çok bekliyordum...
Hadise: Yaaa bak!
Murat: Tamam tamam ay kuzum, hemen de kızarmış sevgilisine! (Yanaklarını mıncırır) Bir şey söyliyicem dövmessin dimi??Hadise kahkalara bogulmuştu.
Hadise: Onu bilemem!
Murat: Ne demek oluyor? Ay ben bir de şiddet mi qörücem Allahım?
Hadise: Off Murat! Senin bu espirilerin beni benden alıyor! Sen 3 adam'a katılsana yaa...4 adam olursunuz xaxxaaxxax
Murat: Hahahaha aman ne komik!
Hadise: Yaaa hadi kahvaltı yapalım! Ben çok acıktım!
Murat: Bende kurt qibi acıktım....hadiMutfaga qeçtiler ve kahvaltıyı hazırlayıp yemeye başladılar. Hadise o sırada telefonuna bakıyordu...
Hadise: Ohaaa!
Murat: Ne oldu ya?
Hadise: Murat bak sana diyorum, bunlar kesin bizi dinliyor. 5dk önce haber çıkarmışlar. "Eski aşk yeniden mi alevlendi?"
Murat: Hahaha qüzel yazmışlar ha!
Hadise: Hmmm sen qül canım qül! Ya Murat qerçekten ne zaman açıklama yapıcaz?
Murat: Benim bir planım vardı aslında!
Hadise: Neymiş o?
Murat: Hani yarın o ses varya...işte orda söyleyelim.
Hadise: Güzel fikir aslında!O sırada kapı çaldı. Murat kapıyı açtı ve karşısında Aslıyı qördü.
Murat: Ne işin var senin burda?
Aslı: Ben haberleri qördüm sonra kendim emin olmak için qözlerimle qörmek istedim!
Murat: Sana ne ya bizim sevgili oldugumuzdan?
O sırada Hadise qelir.
Hadise: Kim o canım?...senin ne işin var burda?
Aslı: Merak etme qidiyordum zaten!
Hadise: Geç bile kaldın!
Kapıyı Aslının yüzüne çarpar!
Murat: Ooo! Atarlı sevgilim benim!
Hadise: Bana bak Murat bir daha seni o kızla qörürsem qözlerini oyarım senin!
Murat: Tmm sakin şampiyon! Bir dakika sen beni kıskandın mı?
Hadise: Yoo!
Murat: Benim bildigime göre kıskanmak-sevgide ya da kendisiyle ilişkili şeylerde bir başkasının ortaklığına ya da kendisinden üstün durumda görünmesine katlanamamak demektir!
Hadise: Aman bir şeyi bilmeseydin şaşardım zaten...Evet ya evet seni çok kıskandım! Sen sadece benimsin benim...Bunu kalın kafana sok!
Murat: Laflara bak laflara! Tmm tmm soktum)))Sonra Hadiseyi Derya arar.
Hadise: Efendim canım!
X: Hanım efendi sakin olun, kardeşiniz bir trafic kazası qeçirdi! Şu an ##### hastaneye kaldırılıyor!Hadisenin elinden telefon düşer ve yere çöker. (Bagırarak) DERYAAAA......DERYAAAA
Murat koşarak Hadisenin yanına qitdi!
Murat: Hadise ne oldu? Deryaya bir şey mi oldu?? Hadiseee
Hadise: (aglayarak) Derya trafic kazası geçirdi Murat!!!...
ВЫ ЧИТАЕТЕ
HadMur hikayesi❤
RomanceSevmek qüzel şey, aşık olmak qüzel şey. Eger aşk'sa biz ona HadMur diyoruz💫❣