^^1.BÖLÜM.^^

5.2K 198 58
                                    

MERHABALAR SEVGİLİ OKUYUCULARIM..

ŞUANDA PEKFAZLA BELİRGİN OKUYUCULARIM YOK AMA OLUCAĞINDAN EMİNİM.. EN FAZLA 3 GÜNDE BİR YENİ BÖLÜM VERMEYE ÇALIŞACAĞIM.. BÖLÜM VERMEM UZUN SÜRDÜĞÜ ZAMAN BİLİNKİ BÖLÜMDE UZUN OLACAKTIR VEYA İKİ BÖLÜM ÜST ÜSTE VERMEYE ÇALIŞACAĞIM..

ŞUANDA FİNALLE İLGİLİ BİR PLANIM YOK AMA UZUN BİR KİTAP OLUCAK. İKİNCİ BİR KİTAP DA ÇIKARTABİLİRİM BU OKUMA ORANINA GÖRE DEĞİŞECEKTİR.. KİŞİSEL PROBLEMLERİMİ KİTABA YANSITMAMAYA ÇALIŞACAĞIM VE OKUL VB. GİBİ PROBLEMLER NEDENİYLE FİNAL GİBİ ŞEYLER VERMEYİ DÜŞÜNMÜYORUM KISACASI SİZİ BEKLEMEDİĞİNİZ BİR NOKTADA BIRAKMICAĞIM.. ZATEN GENELLİKLE BURALAR OKUNMAZ EN BÜYÜK ÖRNEKTE BEN OLUYORUM SANIRIM.. NEYSE BUKADAR GEVELEME YETER.. İYİ OKUMALAR.

MULTİMEDİADA DESTİNY VAR.

3 Gün sonra hayallerimin şehrinde olacaktım sadece 3 gün, KOCA 3 gün ah tanrım 4 yıl bekledim ama bu 3 gün bana 300 yıl gibi geliyor.

Ablamla beraber yaşıyorum. Aynı evde yaşamamıza rağmen pek fazla görüşebildiğimiz söylenemez ondan ayrılacağım için biraz üzgünüm ama kimin umrunda ahh şey benim değil aslında.

İnternetten ABD, Los Angeles'da bir ev tuttum ve malibuya mesafe sadece 5 dakika.

Imm tek sorun arabamı oraya nasıl götürücem ahh şu işlemler beni öldürüyor.

"Heyy ufaklık naber" ZOEY benim ablam olur ondan bir kaç santim uzun olduğum halde bana hep ufaklık der.

"Sanırım bir sorunumuz var.. halletmen gereken"dedim. Herneyse adım destiny isviçrede ablamla yaşıyoruz ailemin geri kalanı istanbulda yaşıyor.

"Im neymiş bakalım yine benim başıma atacağın saçma işler listen" alaycı bir şekilde konuşması beni deli ediyor onu hep ciddi biri olarak aklıma kazımışımda.

"Arabam" dedim ciddi bir ses tonuyla ve devam ettim "onu seviyorum ve burda seninle bırakmaya niyetli değilim"diye ekledim hafif bir sahte gülüş atarak.

"Gibip işlemlerini halletmessen neden olmasın"dedi Alaycı bir ses tonuyla.

"Aslında bu.. ımm bu tür işler senin tarzın" dedim bir an tereddüt edip devam ettim "sen yaparsın diye umuyordum"

"Ahh hayır benim işlerim başımdan aşkın sen ve arabanla uğraşıcak pek fazla vaktim yok sanırım"dedi gercekten ciddi bir ses tonuyla.

"Peki...peki.... peki.." Dedim umursamaz bir ses tonuyla "peki şu herneyse yani ne gerekiyorsa bu tür konuşmaları sevmiyorum herneysee ben çıkıyorum ne yapıcağımı ve nerde oldugunu falan rütün şeyleri mesaj atarsın ve durmadan arayıp durma" cevap vermesini beklemeden çantamı alıp dişarıya çıktım arabamın anahtarlarını çantamın derinliklerinde ararken zacke ait olduğunu düşündüğüm bir ses tonuyla irkildim.

"Heyy bebeğim nereye böyle"dedi herzamanki zack alaycı ses tonuyla biraz size şu gereksiz man kafadan bahsediyim ; zack benim platoniğim ve sanırım psikolojik sorunları var iki senedir peşimden koşuyor. Hergün altına bir kız alıyor ve sonra gelip beni ne kadar çok sevdiğinden bahsediyor.

"Ahh zack" dedim sahte bir gülüş atarak ve devam ettim "Seni gördüğüme ne kadar sevindiğimi bilemezsin" bla.. bla.. bla.."ama şimdi gitmem gerek oww herneyse sana neden hesap verdiğimi bilmiyorum" alaycı bir şekilde söylediğim her kelimeye vurgu yaparak konuştum.

"Akşam işin varmı bebeğim benim eve gelebilirsin aslında" dedi gülümseyerek ve devam etti "aslında nereye gitmek istiyorsun seni ben götüriyim"diyerekde ekledi ciddi bir ses tonuyla gözlerini devirerek.

Mrs. Egoist♔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin