EVET 648 KİŞİ OLMUŞUZ. ŞUAN KÜÇÜK ÇAPTA BİR KALP KRİZİ GEÇİRİYORUM. HİKAYEYİ WATTPADA KOYALI DAHA ÜÇ GÜN OLDU YAHU NE ARA BUKADAR OKUNDU :DSAFGH NEYSE ASIL KONUMUZ OKUNMA SAYISI BUKADAR ÇOKKEN VOTE SAYISI HALA ÇOK DÜŞÜK.
OKUNMA SAYISI ; 648
VOTE SAYISI ; 150
GERÇEKTEN AÇIK BİR FARK İLE OKUNMA SAYISI, VOTEYİ GEÇİYOR.. YILDIZA BASMANIZ SADECE BİR SANİYENİZİ ALICAK VE SİZİN BUNU YAPACAĞINIZDAN EMİNİM.
İYİ OKUMALAR.
MULTİMEDİADA KOL VAR.
Akşam eve gittiğimde zoey evde değildi. Sessizliği sevmediğim halde bu sessizlik gerçekten huzur vericiydi ve ben saat 21:00 olmasına rağmen yatağa gömülüp uyumak istiyordum.
Gözlerimin kapanmasıyla telefonum çalması bir olmuştu ahh tanrım arayan april.
"Heyyy.. Nerelerdesin"dedi april herzamanki gibi gevşek bir şekilde.
"Heyyy." Ahh bu kızda beni deli eden birşeyler varr "evdeyim"
"Yazık olmuş burası baya iyi"dedi eğlendiğini belli eden bir kahkaha atarak.
Ne saçmalıyor bu sürtük.?
"Senin adına sevindim ama kapamam gerek"sahte bir konusmayla.
"Neden buraya gelmiyorsun herkes burda"dedi.
"Herkes nerdeymiş"dedim.
"Kolun partisi. Geçen hafatadan beri bu konuşuluyo unuttunmu"
"Ahh hayır... parti iptal"
"Ahahaha sana bu saçmalığı kim söylediyse iyi kafa bulmuş partideyim.. herkes partide.!"
Sürtüğün yüzüne telefonu kapatmasaydım beni aşalıyacak kelimeler savurucaktı ondan buyuzden hic hoslanmıyorum herneyse umrumda değil.
Hangisi daha kötü acaba bir ucube gibi kolun beni partisinde istememesimi yada aprilin karşısında ezik durumuna düşmemmi.
Ahh tanrım. Bu çocuk tam bir salak. Herkes beni ister benim peşimden koşar bu çocuğun sevdiği, değer verdiği tek şey uyuşturucu etrafına bakmayı denemiyor bile onun peşinden koşanları bir hiç gibi kenara atıyor.
Belkide artık burda olmamam çok daha iyi olur o kendi zehrinde geberirken bende hayatımı yaşarım..
***
Sabah alarmımın kafa delici sesi ile zorda olsa uyandım. Telefonu elime alıp yatakta oyalanmaya başladım okullar kapalıydı ve ben rahattım bu mutlulluğumla yataktan kalktım.
Üzerimdeki rahatsız edici içki kokusunu farketmem fazla uzun sürmemişti.
Dün geceyi hatırlamıyordum ama kalıntılarından ne yaptığımı anlayabiliyordum.
Direk banyonun yolunu tuttum.
Üzerimdekileri çıkarıp soğuk duşun altına girdim.
Duşta işim bitince kabini aralayıp elimle havluyu aradım... Zoeye ait olduğunu düşündüğüm bir el bana havluyu uzattı tereddüt etmeden havluyu alıp üzerime elbise şeklinde sarıp kabinden çıktım.
"Gece neye sinirlendin yine"dedi ciddi bir ses tonuyla ellerini önünde bağlamış bir şekilde.
Ahh tanrım iki gün sonra hesap vermem gereken birisi olmucak bunun mutluluğuyla sahte bir gülümseme yapıp konuşmaya bodazlama girdim.
"Aslında ne yaptığımı bilmiyorum"dedim ve banyodan çıktım.
Arkamdan bana doğru yaklaşan ayak sesiyle umursamaz davranıp saçlarımı havluya sardım.