" Još?" moj prijatelj Oliver dopuni čašu i treskom spusti flašu na sto.
"Ne moraš ni da me pitaš kad znaš da može" nacerim se i otpijem još jedan dobar gutljaj pa dobro odmjerim hostesu koja prođe pored nas noseći tacnu s pićem.
"Nemoj mi reći da ćeš nju da pokupiš" odmahnem glavom, jer samo nekoliko stolova dalje cijelo veče odmjeravam dvije djevojke. Podignem čašu prema njima da bi mu skrenuo pažnju, a moj pijani mozak vidi samo savršeno oblo dupe u vrućim hlačama, višoke štikle od kojih se čovjeku lako zavrti u glavi i dugu kosu još uvijek zagonetne boje jer je daleko.
Imao sam naporan dan i sad mi baš ne bi sjelo žensko društvo jer se bojim da bi mogao da napravim neko sranje. Ne vjerujem sebi kad sam pod dozom alkohola i odavno izbjegavam intimna druženja kad sam takav.
"Večeras sam solo. Do daljnjeg sam solo, ali smijem da gledam valjda" imam svoje kres šeme, kad mi treba olakšanje, jer vjerujem da nisam tip za ozbiljnu vezu. Između ostalog svaka druga je sponzoruša i sve do čega joj je stalo nalazi se u mom džepi ili banci. Ljubav je za one naivne.
"Možda u nju ne bi trebao. Možda nisi ni skontao ko je u pitanju ali ja znam" zainteresovan sam sad da čujem šta mi ima za reći i čekam da produži, ali kad on to ne uradi ja se malo bolje zagledam u djevojku koja je okrenuta leđima prema meni.
" Trebao bi. Vidi samo kako je zgodna" kliznem pogledom niz njene noge pa otresem prljave misli. Tog momenta kao da sam je prizvao okrenula se. Ne gleda ona u mene, ali ja ne mogu svoje pijane oči skinuti s nje.
Naravno da znam ko je ona samo to nisam odmah shvatio. Mislio sam da djevojke poput nje izlaze na ona fensi mjesta a ne u drugorazredne klubove. Do duše čuo sam o njoj dosta dobrih stvari ali je nikad nisam lično upoznao. Priznajem čak da sam mislio da su joj slike u novinama fotošopirane i da je njena ljepota umjetnička, sad vidim da sam pogriješio.
Nikol Benet je predivna i znam da sam za ligu niže od nje. Vidim da je i večeras sama, ali da nisam ovako pijan kako jesam, prišao bi joj.
"Vidiš o čemu ti govorim. Santiago, zatvori usta" nisam mu ništa rekao, a nisam mogao ni da skinem pogled s nje. Gledam je kako se smješka djevojci pored sebe, ljubi je u obraz i odlazi. Ispratim je pogledom u gužvu i ona nestade.
Jebote, šta sam upravo doživjeo? Pokušam da otresem slike koje su mi se počele slagati u glavi i zaboraviti u šta sam gledao prije nekoliko minuta, ali nije išlo. Alkohol koji sam pio do malo prije sav je negdje ispario i adrenalin je krenuo kroz moje vene. Nisam ni svjestan da sam ustao i već se probijam kroz gužvu putem kojim je ona nestrala.
Znam da je uzalud, ali ne znam zašto idem za ženom koju i ne poznajem. Koliko god se trudio da shvatim nisam imao odgovor na to pitanje. Razgledao sam okolo ne bi li je ugledao, ali uzalud, otišla je. Nikol se negdje izgubila, a ja sam kasno odreagovao na nju.
Ni jedna žena me nije nikad digla na noge kao ona, bar ni jedna koju poznajem. Nju želim da upoznam, ali nemam pojma kako da dođem do nje.
Jebemu, mislio sam da među običnim smrtnicima takve žene ne hodaju, izgleda da sam se prešao.
Vratim se nazad u klub i potrežim Olivera koji je već dovukao društvo za naš sto. Ostavim ga sa djevojkama i platim račun, pa se uputim nazad u stan.
Ova noć je večeras završila ovako. Zbunjeno, prazno i usamljeno. Pojma nemam šta sam pomislio, da bi Nikol obratila pažnju na mene ili šta? Koji sam ja kreten.
Pokrenem svoj Audi i odvezem se u tamnu noć. Ovaj svijet nije baš blisav kao u mom umu, zanos zna da bude velik, a pad težak. Ja i ona smo dva različita svijeta, ja i ona smo daleki, stranci, beznadežni.
Nema svrhe da mislim o njoj!
@Tara_PSMI Lutko moja hvala na koveru... AJ LAV JU SO MAČ <3
Dragi moji evo vam mali dar od mene ... Uživajte
YOU ARE READING
Sve u meni - prvi dio serijala sve
RomanceNije život nikad jednostavan koliko god se činio takvim...