11 κεφάλαιο

79 30 3
                                    

Οι μερες περνούσαν και το αγόρι δεν άντεχε άλλο κλεισμένος μέσα στο ίδρυμα. Τουλάχιστον στο σπίτι του περνούσε καλύτερα.

Έτσι αποφάσισε σήμερα το βράδυ που όλοι θα πήγαιναν για ύπνο, αυτός κρυφά να φύγει από το Ίδρυμα.

Μαζί του δεν είχε φέρει πολλά πράγματα. Μόνο μερικά ρούχα. Έτσι τα έβαλε μέσα στο σάκο, αφού σχεδόν ήταν έτοιμος έκατσε και άρχισε να σκέφτεται πως θα δραπετεύσει. Οι ώρες περνούσαν, κόντευε η ώρα για το σχέδιο του. Όμως προτού κάνει οτιδήποτε σκέφτηκε να γράψει ενα γράμμα στον Jungkook.

Δεν ήθελε να το αφήσει έτσι. Από την αρχή που πήγε εκεί ο Jungkook δεν τον άφησε στιγμή. Ήταν πολύ καλός φίλος.

' Jungkook φεύγω. Σε παρακαλώ μην πεις τίποτα σε κανέναν. Σου γράφω αυτό το γράμμα διότι δεν ήθελα να φύγω έτσι χωρίς να σου πω κάτι.
Ευχαριστώ που σε αυτές τις λίγες μέρες μου στάθηκες στις δύσκολες στιγμές.
Είσαι πολύ καλός. Μακάρι κάποια στιγμή να τα ξανά πούμε από κοντά.
Σε ευχαριστώ και πάλι.

MIN YOONGI

Διπλωσε το χαρτάκι. Βγήκε έξω από το δωμάτιο του όσο σιγά μπορούσε και πέρασε από το δωμάτιο του Jungkook. Γρήγορα το πέρασε κάτω από την πόρτα και βγήκε έξω.

Πήγε πίσω από το κτίριο που εκεί είχε κάτι κάγκελα. Δεν ήταν πολύ ψιλά έτσι μπορούσε να τα περάσει.

Όσο μπορούσε σκαρφάλωσε και πέρασε τα κάγκελα.
Ένα βάρος έφυγε από πάνω του ακουμπώντας τα πόδια του κάτω στην Γη.

' επιτέλους ελευθερία '

Ψιθύρισε στον εαυτό του.
Άρχισε να τρέχει γρήγορα με προορισμό στο σπίτι του.







Μετά από λίγο έφτασε. Μπήκε μέσα στο σπίτι του, και τρέχοντας πήδηξε πάνω στον καναπέ.
Πέρασε το χέρι του κάτω από το μαξιλάρι που ήταν μπροστά του και πάλι ένα χαρτί έπιασε.

' Αν είναι δυνατόν '

Σκέφτηκε και γρήγορα το άνοιξε για να το διαβάσει

' Δεν έπρεπε να φύγεις, εκεί θα μάθαινες περισσότερα πράγματα. Καλή συνέχεια από εδώ και πέρα '

Το αγόρι κατευθείαν έσκισε το χαρτάκι και έβγαλε μια κραυγή αγανάκτησης.

Σηκώθηκε νευριασμένος και πήγε πάνω στο δωμάτιο του.

Χωρίς να κάνει τίποτα απολύτως ξάπλωσε και έκλεισε τα μάτια του.

Δεν άργησε να τον πάρει ο ύπνος


Όνειρο

Pov Yoongi's

Πριν 11 χρόνια

Έχει εδώ και δύο ώρες που έχω βγει με τον Taehyung και με έχει πριξει να πάμε στις κούνιες. Σαν να λες και ήμαστε πενταχρονα.

Αλλά τι να τον κάνω, του έκανα το χατίρι

" ξέρεις Yoongi εχθές που πήγα σε ένα πάρτι γνώρισα ένα αγόρι. Τον έλεγαν Jimin "

Μου είπε αρκετά ενθουσιασμένος. Δεν ήταν πολύ κοινωνικό άτομα.

" Χαίρομαι Taehyung πού έκανες μια καινούρια γνωριμία "

Μου χαμογέλασε και έκατσε δίπλα μου

" μια μέρα να έρθεις μαζί μου για να τον γνωρίσεις "

Ως απάντηση κουνισα καταφατικά το κεφάλι μου.

Πέρασαν οι ώρες και πραγματικά διασκεδάσαμε πολύ. Έχω σκάσει στα γέλια με τον φίλο μου γιατί έχει εδώ και κάτι λεπτά που κάνει κάτι γκριμάτσες και είναι πραγματικά πολύ αστείος.

" σε ευχαριστώ Taehyung "

Γύρισε και με κοίταξε με περιέργεια

" Για πιο πράγμα; "

Χωρίς να γυρίσω να τον κοιτάξω του απάντησα

" Δεν μπορώ να γελάσω εύκολα. Μόνο όταν κάτι είναι πολύ σημαντικό για εμένα. Taehyung είσαι πολύ σημαντικός για εμένα. Αυτό μην το ξεχάσεις ποτέ "

Του είπα και τελευταία γύρισα να τον κοιτάξω.

Μου χαμογέλασε και ήρθε κοντά μου για να με αγκαλιάσει.






Τέλος ονείρου

Τέλος Yoongi's pov









_________________

Γεια σας.

Ανέβασα γρήγορα κεφάλαιο ε;

Ναι λοιπόν αυτό γιατί έχω ένα θεματάκι με το Wattpad και έτσι θέλω γρήγορα να τελειώσω την ιστορία, μίας και έχει φτάσει προς το τέλος.

Λοιπόν σε όποιον άρεσε ψηφίστε και αφήστε σχόλιο.

Ευχαριστώ ♡

MY FRIEND || M.YGTahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon