Delirdi Şu Aklım

4.6K 77 26
                                    

Birden Alarmın sesine uyandım. Lavaboya gittim elimi ve yüzümü yıkadım . Aynaya yıkamış olduğum gözlerlerimle  baktığımda 2 metre boyunda tam yanımda sipsiyah bir cin gördüm sanki o yokmuş gibi normal bir şekilde lavabodan çıktım .
3.gözümü kapatmam lazımdı .Ancak bunu nasıl yapacağımı bilmiyordum .
Daha sonra   Okul gitmek için hazırlandım.Giyindim ve evden çıktım . Yavaşca okula doğru gitmeye başladım Yol boyunca kafam hep eğ
ik gittim . Çünkü hiç bir insanın görmek istemeyeceği  varlıkları görüyordum . Ancak şunu da iyi biliyorum ki benim gibi 3. gözü açık Dünya'da daha çok insan var . Bu şekilde girderken okula varmışım .
Okulumuz 2 katlıydı merdivenlerden çıkmadan önce hiç bir şeyi görmedim . Ama Merdivenlerden sonra gördüklerim,size şunu söyleyeyim Okulda öğrenciden fazla
Cin ve ifritler vardı . O an ki görüntü karşısında donup kaldım . Ve Anlamadığım şekilde bir kere göz kırpmam ile hepsi gitti aslında İstediğim şey olmuştu galiba 3. Gözüm kapanmış olabilirdi.
Ardından sınıfıma gittim . Ve yerime oturdum .
4.derse gitmiştik . Derste 10-15 dk sonra kapı çaldı içeri müdür girmişti
Garipsedeğim şu ki beni çağırmıştı .
Dışarı çıktı ve benle özel konuşacağını söyledi . Bir süre yüzüme baktı ve sonra " Başın sağolsun Mesut Baban hakk-ı rahmetine kavuştu . " Dedi.
O an yıkılıp kaldım orda ağladım hemde çok ağladım . Ardından müdür  arabasıyla eve geldik . Köydeki babanannem gelmişti . Salondaki ölmüş babama ağlıyordu . Onun yanında bir kaç komşu ve akrabalar vardı . Artık babamda ölmüştü bir tek babaannem kalmıştı .

AMMARLI BİR CİN - Sufi-i CinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin