bab1

31.4K 252 3
                                    

"Weh Aku ada dengar lah..ada prof baru masuk ganti sir syamel yg pindah tu Org kata howttss nak mampus dohh!!!"kata anis

"Woiii!kau ni...Aq seblh kau je yg kau ckp kuat mcm Aq kat hujung cafe tu kenapa Bodoh!!!"Tengking Arissa. "Hehe sorry.."sengih anis
"Tapikan babe. Kau tak rsa nak usha gak ke prof tu?bukan apa dorang ckp mcm hensem gillerrrr..."

"Hmm..yelah tu"kata anis denngan sengih sinis

"Weh kau kan cantik meletoppss apa kata kau 'try' prof tuuu Mana tahu jodoh"kata anis cinabeng ni..

"Hesh kau nii..ntah ntah tak hensem pon..bkn apa Aq taknak tersilap langkah jee"..kata Arissa.

"Dahlah jom dah lambat ni malam ni ada partyyy lagiii!!"kata Arissa separuh menjerit. Walaupun berkali kali ditegah oleh papa,tapi Arissa tetap degil dah bersosial.

Sewaktu Arissa nak bangun..tiba tiba.."ADUHHGHHH"JERIT ARISSA."woii kau tak nampak ke buta hah!!!Bodoh toll!!"carut Arissa.

"Maaf,tapi awak yang langgar sya..lagipun saya rasa tak patut awk keluarkan perkataan kesat macam tu..kita sama sama salah"

Zappppppp..ambik kauu kesentapannya..ya ampunn..

"Ambo-.. Jap bapak hensemmmmmnnnmmmm!!!!"belum sempat Arissa marah hati dia terjatuh pabila melihat wajah pemuda tersebutt..ALLAH caiq kita .

"Ehem Ehem cik..awak okay ke?tanya haris pada gadis cantik dihadapannya pabila melihat gadis itu terdiam pabila melihat wajahnya. Pahal lak dgn dia ni..mcm patung Aq tgk...hensem sgt ke Aq nii??..kata hati adam pula.

"Hensemnyaa.........."hanya itu yang terkeluar di bibir seksi Arissa ketika itu.

Bersambung...

Okayy..donee!!sis nak minta maap sebernanya citer yg sebelum ni bukan sis yg tulis kitaorg stu group tau..ini baru first story sis kayyy!!..btw typo?sila abaikan follow.jagn lupa kayy byee

Misi Menggoda PROF!Where stories live. Discover now