12

17.7K 793 109
                                    

Zawgyi>>>

Yeol နိုးလာခ်ိန္တြင္ ေဘးမွာ Arjushi မရွိတာေျကာင့္ အက်ႌရွည္တစ္ထည္နဲ့ boxer ကိုသာေကာက္စြတ္ျပီး ရွာပံုေတာ္ဖြင့္ရေလျပီ...

သိပ္ပင္မရွာလိုက္ရ...ေအာက္ထပ္က မီးဖိုထဲကိုထင္းေတြထိုးေနတဲ့ Arjushi ကိုေတြ႕လိုက္ရသည္...

Yeol လဲ Arjushi ကိုအေနာက္ကေနဖက္လိုက္ကာ ေက်ာျပင္ကိုမွီထားေတာ့ သူ႔လက္ေလးကိုျပန္လည္ဆုပ္ကိုင္၍ လွည့္လာေသာ Baekhyun...

"ကေလးနိုးျပီလား?

"ဟုတ္...Yeol နားမွာမေနပဲဘယ္ေတြသြားေနတာလဲဗ်ာ"

"အာ...ေဆာင္းေရာက္လာျပီဆိုေတာ့ ေႏြးေအာင္လို႔မီးဖိုလုပ္ေပးေနတာ"

"အြန္...Vampire ေတြကခ်မ္းတတ္လို႔လား?"

"ကိုယ္မဟုတ္ဘူး...မင္းေလးခ်မ္းမွာစိုးလို႔ကေလးရဲ့"

"ခ္ခ္ Arjushi ကခ်စ္စရာႀကီးဗ်ာ"

သူ႔ကိုဖက္ထားတဲ့ေကာင္ေလးကို တင္းေနေအာင္ျပန္ဖက္လိုက္ျပီး Baekhyun ေကာင္ေလးရဲ့ ကိုယ္သင္းနံ႔ေလးကိုရႈရိႈက္ေနမိသည္...

"ေမႊးေနတာပဲ...ကိုယ့္ရဲ့ကေလးေလးက"

"ဟုတ္လို႔လား?"

"အင္း...ကိုယ္ကမင္းရဲ့ကိုယ္သင္းနံ႔ေလးကိုအရမ္းျကိဳက္တာ"

Yeol လည္ပင္းသားနုနုေလးအား တစ္ခ်က္စုပ္နမ္းကာေျပာတဲ့ Arjushi ေျကာင့္ Yeol ျပံဳးမိသည္...

"ကိုယ့္ရဲ့အသစ္စက္စက္ခ်စ္သူေလး... ဘာစားမလဲဗ်"

"အြန္း~~ ေပါင္မုန္႔နဲ႔ေကာ္ဖီ"

"ကေလးသေဘာ"

ထို႔ေနာက္ မ်က္နွာခ်င္းဆိုင္ျဖစ္ေနသည္မို႔ အနမ္းတို႔လဲအဆက္မျပတ္ေပးရင္း Yeol ကိုယ္ေလးကိုခါးမွတင္းတင္းဆြဲဖက္ကာ ထမင္းစားပြဲေရွ႕ေခၚလာခဲ့သည္...

Ying ေရာက္လာျပီး စားစရာေတြျပင္ေပးထားေလာက္ျပီအထင္နဲ႔ေပါ့...နွစ္ေယာက္သားမိုးမျမင္ေလမျမင္ နမ္းရိႈက္ေနရင္း စားပြဲေရွ႕ေရာက္လာခ်ိန္တြင္...

"က်ြတ္စ္~"

အသံလာရာကိုနွစ္ေယာက္သားျကည့္မိေတာ့ မိန္းကေလးတစ္ဦးက စိတ္ပ်က္ေသာအျကည့္ျဖင့္ျကည့္ကာ ရပ္ေနေလသည္...

ညႇိဳ႕Where stories live. Discover now