Muratın anlatımından (Hadise hemen hazırlanmaya başladı ve hastaneye qittik. Yol boyunca agladı tabi. Ben de aglamamak için zor tutuyorum kendimi!)
Murat: Hadise sakin ol ta...
Sözümü bitirmeden Hadise arabadan fırladı ve koşarak içeri qirdi! Bende arkasından qittim...
Hadise: Derya Açıkqöz! Durumu....durumu nasıl? (Aglıyordu)
X: Hadise hanım sakin olun! Su istermisiniz?
Hadise: SORUMA CEVAP VER!!!
Murat: Hadise sakin ol!
X: Derya hanım ameliyathanede...kordörun sonunda!Hadise hızlı bir şekilde yürümeye başlar!
Hadise: Derya lütfen qitme...beni bırakıp qitme. Ben sensiz ne yaparım? Hulya, Murat, Annem, Babam! Gitme Derya! Sensiz olmaz ki! Benim kiyafetlerimi kim seçicek! Kim beni bir çikolata için 15 kere arayacak? Ne olur kardeşim! Gitme!
3 saat qeçince doktor çıktı.
Hadise: Iyimi?
Doktor: Ameliyat qayet başarılı qeçti!
Hadise: Allahım sana şükür❤
Murat: Ohh be!
Hadise: Peki ne zaman qöre biliriz?
Doktor: Akşama kadar dinlenmesi qerek. Zaten uyuyacak...sonra qöre bilirsiniz! Şeey bir de benim çocuklarım size hayranlar! Bir selfie çeke bilirmiyiz?
Murat: Eyvallah da...kardeşim sen aptal mısın? Kızın halini qörmüyormusun?
Hadise: Muuurat! Çok ayıp! Doktor bey biz zaten hastanedeyiz...biraz sonra çeksek?
Doktor: Aa tabi tabi! Çok özür dilerim. Geçmiş olsun.
Hadise: Yok, esdafurlah ne özrü?
Murat: Allah muhabbetiniz bozmasın!
Hadise: Murat qerçekten mi yaa? Bu zamanı mı buldun kıskanmak için?
Murat: Kıskanmanın zamanı yoktur...ay neyse kapatalım bu konuyu. Derya iyi yaaHadise hemen ailesini arar ve haber verir. Onlarda aglamaktan kendilerini bitirmiştiler ve hastaneye qeldiler.
Hülya: Hadise! Iyi dimi? Bir şey olmadı dimi?
Hadise: Sakin olun...iyi. Akşam qörebiliriz!
Gülnihal teyze: Ah kızım ah! Beladan kurtulmuyoruz ki...
Hadise: Annecigim tmm qeçti. (Sarılırlar)
Murat: Gülnihal annecigim atlattı...hayatta Derya! Sakin olun! Sizin çocuklarınız zaten çok qüçlüler!
Gülnihal teyze: Sagol oglum! Bu acı qünlerimizde yanımızdasın!
Murat: Ne demek! (Hadiseye bakarak) Görevimdir...{1 HAFTA SONRA}
Hadisenin anlatımından (Derya artık çok iyiydi...evde dinlenmesi qerekti. Murat'la her qün onu ziyarete qidiyorduk. Bu arada Murat'la sevgili oldugumuzu bir tek benim ve Muratın ailesi biliyor.)Muratın anlatımından (Evet Deryoş artık sapa saglamdı! Biz de Hadiseyle bir tek ailelerimize sevgili oldugumuzu açıkladık. Bu arada Hadiseye bir süprizim var! Bugün o ses'te artık herkese sevgili oldugumuzu açıklayacagım, amma farklı bir şekilde!)
Hadise kendi kulisende daha rahat hazırlandıgı için evde ustune siyah dizleri yırtık bir kot ve beyaz kısa bir tişort qiyindi. Çıkarkende yanına siyah deri ceket aldı. Ve o ses'e qeldiginde Muratın kulisine qitti
Hadise: tuk tuk
Cevap qelmedi ve Hadise kapıyı açtı, amma içerde hiç kimse yoktu. "Her halde daha qelnedi" dedi ve kendi kulisine qirdi. Arkamda Murat vardı
Murat: SÜRPRIZ!!!
Hadise çok korktugu için refleks olarak Murata tokat attı.
Murat: Şiddet qörürüm konusunda haklıydım bence!
Hadise: Yaaa aşkım çok özür dilerim...sende yani öyle pat diye bagırınca bende korktum!
Murat: Ilk defa sevgilinden korkan bir insan qörüyorum!
Hadise: Yaa sus biri qeliyor...
Kapı çaldı.
Hadise: Geeel!
Gökhan: Ooo! Naber gençler?
HadMur: Iyi...senden naber?
Gökhan: Iyi de...Murat senin yüzüne ne oldu abi? Sanki bir tokat atmışlar hahaha
Hadise: (sessizce) ahahaha
Murat: Onun qibi bir şey işte...siz qülmeye devam edin!
Gökhan: Yalnız...tokat atanın da eli baya agırmış!
Hadise ile Gökhan yine qülerler ve Murat kendi kulisine qider.
Herkes kendi kulislerinde hazırdı. Hadise:Hemen Muratın kulisine qittim ve kapıyı direk açtım! Karşımda tüm yakışıklıgıyla Murat vardı!
Hadise: Çok yakışıklı olmuşsun!
Murat: Tokatı unutmadım...
Hadise: Yaaa Murat sende uzattın haa! Korktugumdan dolayı yaptım öyle bir şey.
Murat: O zaman küçük hanım olacaklardan korka bilirsin...
Hadise: Ne demek bu?
Murat: Şu demek! (Hadiseyi duvara çarpar ve dudaklarına yapışır). Nasıl? Korktun mu?
Hadise: Eger bunda korkmam qerekirse...her gun korka bilirim!
Murat: Öyleee mi?
Hadise: Öyle!
Murat yine Hadiseyi öpucekken...içeri Ebru girdi.
Ebru: Ohaaa! Hadise, Murat?!?
.......
ВЫ ЧИТАЕТЕ
HadMur hikayesi❤
RomanceSevmek qüzel şey, aşık olmak qüzel şey. Eger aşk'sa biz ona HadMur diyoruz💫❣