😺 20 😺

5.4K 515 426
                                    


Kolunun kırıldığını söyleyince başta şaka yapıyor sanmıştım ancak alçılı kolu olan oldukça minik bedeni görünce ne yapacağımı şaşırmıştım.

Baekhyun'un attığı mesajlardan sonra ne ara üzerimi değiştirdim ve evden çıktım inanın hatırlamıyorum bile.

Çıktığım evden koşarak onun evine ilerlerken çok sonradan aklıma gelen şey ile kendime küfür etmiştim. Arabam dururken neden koşmuştum ki!

Adımlarımı yavaşlatmadan karşıda gördüğüm markete girdim ve onu biraz olsun sevindirmek adına kutu sütler, kedi mamaları aldım.

Kasaya yaklaşınca boya kalemleri gözüme çarpmıştı. Bu kalemler birilerini daha fazla mutlu etmemde bana yardımcı olabilecek bir şeydi işte.

***

Ard arda basmama rağmen kapı hala açılmayınca parmağımı zilden çekmeden basılı tutmaya devam ettim.

Çok kısa bir süre sonra aklıma kolunun kırık olduğu gelince parmağımı zilden çekip kapıya yapışarak içeri seslendim.

"Baekkie~ acele etme lütfen. Beklerim ben. Elim basılı kalmış yanlışlıkla. Özür dilerim. Yavaş ol sen. Yarına kadar vakit var. Hatta daha fazla da var aslında. Beklerim-"

Cümlemi tamamlamamıştım. Daha doğrusu karşımdaki Baekhyun yüzünden tamamlayamamıştım.

O... çok güzeldi. Gerçek olamayacak kadar çok güzeldi. İnsan olamayacak kadar da kusursuzdu.

Hayır hayır bunun kedi olması ile alakası yok! O benim gözümde ne insan Baekhyun ne de kedi Baekhyun'du. Benim için sadece melekti. Ona sadece bu yakıştırmayı yapabilirim.

"Channie~ Daha ne kadar burada duracaksın sen. İçeri gelsene hadi."

Sesi ile kendime gelmiştim. Gülümseyerek kafamı salladım ve aralık bıraktığı kapıdan içeri girerek salon olduğunu düşündüğüm yere ilerledim.

İçeri girince tahminimde yanılmadığım için sevinmiştim. Boş koltuklardan rastgele birine oturup içeri yeni giren Baekhyun'a baktım.

"Chanyeolliee o poşette ne var? Yoksa bana kıyafet mi aldın?"

Gülerek yanıma yaklaşırken bir kez daha kendime küfür etmiştim. O kıyafet isterken ben ona süt almıştım. Ah cidden! Park Chanyeol sen tam bir gerizekalısın.

"Kıyafeti beraber almaya gideceğimiz için almadım Baekhyun. Senin beğendiklerini alacağız çünkü. Bunları da... Boş gelmemek için aldım açıkçası."

Cat Hyun | ChanBaek TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin