IV

64 6 1
                                    

Kui me edasi mängisime siis oli mõnda aega minu jaoks rahulik. Lõpuks pidi see uuesti juhtuma. Mulle ütles see kord teo üks poiss ja väga normaalset pole oodata purjus pubekalt, kes tahab olla ÄGE. Kui ta lõpuks aru sai et mulle teo peab ütlema siis nagu ma ütlesin et midagi normaalset oodata pole siis pidin enda paremal käel istuvale inimesele musi tegema ja süles istuma seni kuni pudel minu koha peale jõuab. Muidugi polnud see Yan vaid mu tibulinnu Alex. Kui hakkasin istuma siis tegi Alex mu tagumikule hullult kõva laksu mis mulle üldse ei meeldinud ja ma sain nii vihaseks et tõusin püsti ja hakkasin ära minema siis pani Yan mulle käe ette ja sosistas mulle:
Y: Kuhu sa lähed?
Mina: Ma ei saa seda teha ju. Sa nägid mida ta tegi.
Y: Tee seda minu pärast, palun.
Mul ei jäänud muud üle kui istusin tagasi. Õnneks rohkem Alex seda ei teinud. Nagu kiuste ei osutunud pudel kordagi minu koha peale. Lõpuks kui see juhtus siis olid kõik juba väsinud või purjus niiet me lõpetasime mängu mängimise. Pärast seda hakkas mul õhupuuduse pärast halb ning ma otsustasin minna õue värsket õhku hingama. Kui ma seal natuke aega olnud olin siis keegi hõikas mu tagant ja see oli keegi täiesti võõras. Ma nägin teda esimest korda täna.
Tundmtu: tere, mis sa siin väljas üksi teed?
Mina: tulin värsket õhku hingama, sees hakkas paha. Kes sa oled?
Tundmatu:kus mu kombed on.... ma olen Elliot. Ma tulin siia kuna ma käin samas trennis kus Carolina.
Mina: käsipall?
Tundamtu(parandus... Elliot) : jah. Mis sinu nimi on?
Edasi me rääkisime niisams erinevatest huvidest ja hobidest millega tegeleme. Kuni ta hakkas väga imelikest asjadest rääkima. Ma ei saanud alguses üldse aru millest ta räägib kuni mulle kohale jõudis et ta hakkab mind näperdama. Ma hakkasin vastu puiklema et ta lõpetaks aga ta ei teinud seda. Kuna toast tuli nii kõva muusika siis ma hakkasin täiesti kõrist karjuma ja lihtsalt lootsin et keegi mind ka kuuleb kuna väljas polnud peale meie kahe kedagi näha. Kui ta hakkas mul riideid ära kakkuma ja mind sellest kohast ära lükkas kus me olime siis ma lõin teda „meeste hella kohta" ja ta lasi must lahti. Ma jooksin nii kiiresti tagasi hoovi kus pidu toimus kuna me olime juba põhimõtteliselt metsa jõudnud siis ma jooksin nuttes maja poole et Yan juurde minna. Kuni keegi mulle käe ette pani. Ma üritasin edasi minna kuna kartsin et see oli Elliot, kuigi ma teadsin et ta ei oleks saanud nii kiiresti mulle järgi jõuda. Kui minust lahti ei lastud siis ma lõpetasin siplemise ja lihtsalt läksin selle inimese kaissu. Ma tundsin et ta oli alguses veidi segaduses aga siis ta võttis mult ümbert kinni ja ma lihtsalt seisin seal. Millegipärast ma teadsin et see on keegi keda võib usaldada, kuigi ma polnud veel kordagi näinud kes see oli ning ma ei tundnud ka erilist vajadust seda nüüd teha. Kui ma lõpuks rahunes siis ma hakkasin kallistusest "lahkuma" kui ma lõpuks nägin kes see oli. SEE OLI ALEX. Ma ehmusin alguses ära ning kõndisin paar sammu eemale kui ta mulle ütles et...
A: ära karda mind. Ma ei tee sulle midagi.
Kuigi ta seda ütles ei usaldanud ma teda veel piisavalt ning astusin veel paar sammu tagasi.
A: päriselt ära karda... mis sinuga juhtus? Kas...
Edasi ei kuulnud ma enam midagi. Ma tundsin ainult midagi külma enda päästmiseks vastas. Ilmselt olin ma minestanud  ja olin põsega vastu külma maad. Muud ma ei oska arvata. Kui ma lõpuks ärkasin siis ma leidsin ennast täiesti võõrast kohast. Tuba kus ma olin oli küll segi, aga oli kõige ägedamalt sisustatud tuba mida eales näinud olen. Kui ma ennast liigutama hakkasin siis ma kuulsin mingi poisi häält. Alguses ma kartsin et Elliot oli mu üles leidnud ja enda juurde toonud ja tahab nüüd midagi teha, aga kui ma julguse kokku võtsin siis nägin et see kes oli rääkinud oli Alex??
Ta oli elustoas aga ma nägin teda läbi akna kuna tal oli magamistoa(või külalistetoa, ma ei tea) ja elutoa  vahel aken. Kui ma hakkasin elutuppa minema siis Alex nägi mind ja lõpetas kõne.
A: kuidas sa ennast tunned? Ma tõin su siia kuna ma ei teadnud kus sa elad ja Yanit ma ka enam tol õhtul üles ei leidnud. Sa võid ennast nagu kodus tunda. Kui sa valmis rääkima oled siis ütle mulle. Ma tahan sult midagi küsida.

ELUMUUTUSWhere stories live. Discover now