În timp ce eu dormeam aud o voce care mă strigă "Andreea Andreea trezește-te e luni și ai școală e târziu" era mama care încerca să mă trezească eu dormeam atât de profund încât nici nu puteam deschide ochii sa văd ce se întâmplă abia atunci realizez eu ca e mama și mijesc ochii...O văd cam furioasă o întreb ce a pățit și îmi spune "Pai toată noaptea ai vorbit în somn draga mea eu nu am putut dormi deloc..Tot vorbeai de un anume tip pe nume Gami OS sau ceva de genul..." La care adaug eu somnoroasă "Mama Gami OS e cel mai perfect băiat și chiar îmi doresc atât de mult sa îl întâlnesc..." iar mama spune "Hai lasă asta acum tu trebuie sa mergi la școală" eu mă ridic din pat supunându-i "Da mamă acum plec..."
Ajung la liceu intru în clasă și mi se spune ca avem un coleg nou eu incercam să îl văd în timp ce toate fetele erau acolo în jurul lui...Mă duc și eu iar spre surprinderea mea colegul cel nou era chiar Gami nu mi venea sa cred am leșinat și m.am trezit în brațele lui... Îi spun eu foarte emoționată "Nu pot sa cred ești chiar tu Gami...Te iubesc mi s.a îndeplinit visul mereu am visat sa te cunosc"
Spune el puțin rușinat "Visul meu s.a îndeplinit odată cu apariția ta..Ești fata perfectă pentru mine și eu te iubesc"
Începe ora și Gami îmi tot trimite bilețele și mă privește foarte insistent și îmi zâmbește discret.
Vine pauza și eu decid ca ar trebui sa vorbesc cu el dar de fiecare data când încercam el era înconjurat de fete.
Ajung eu acasă super fericită și mama mă întreabă ce am pățit de ce tot țopăi prin casă eu îi povestec minunată mea zi.