NOVA GODINA

1.4K 102 6
                                    

I dok se polako spuštala noć nad Istanbulom, dok su otkucavali poslednji sati  2013. godine,dok su se iz salona čule reči pesme koje su kidale Zehrono srce, ona  je stajala ispred ormara i tražila šta da obuče. Prvi put imala je želju nakon godinu dana da izgleda kao dama! Prvi put imala je želju da ponovo stavi šminku na lice, no ipak svaki put kada bi nešto obukla i stala ispred ogledala savest bi je upitala: ,,A šta ako se to Omeru ne dopadne?" Nakon nekog vremena obukla  je crnu haljinu i otišla u salon. I tako minuta za minutom, sekunda za sekundom i na vratima svakog trenutka trebala je pokucati Nova godina!  Svi su bili tu, ali je falio on, falio je Omer. Dok su Nihat i Ajše plesali uz tihu muziku Zehra se sa suzama iskrala iz salona i otišla ponovo u svoju spavaću sobu koja joj zadnjih par meseci bila najbolji i jedini prijatelj.

A zašto plače? Zašto je tužna?  Nije ni ona znala. I dok je ona suze lila Omer je u konak stigao.  Pre nego što je u salon otišao uputio se prema spavaćoj sobi. Kada je ušao unutra soba je bila prazna, ali se celom sobom širio miris, koji je pripadao Zehri, miris tek ubrane crvene ,,Ruže". Na natkasni  pored ogledala, još uvek bile su one iste ruže, a pored ruža maramica umrljana crvenim karminom, crnim kreonom i malo tamnijim puderom. Omer duboko udahnu i izađe iz sobe. Petnaestak minuta kasnije bio je spreman za još jednu ulogu. Za još jednu laž!  Crna košulja, crne pantalone i jedan lažni osmeh. ,, Savršena kombinacija" - pomislio je Omer. Ušao je u salon i zastao na mestu kada je vidio da Zehra nije tu. Pitanja su se rađala jedno za drugim, a njemu je trebao odgovor samo na jedno:  ,,Da li je Zehra otišla sa njenim starim momkom? Da li se on stvarno vratio u Istanbul, kao što je pisalo na poruci?"   Glasno bum i lomljene stakla natjeralo ga je da se vrati u stvarnost.

A kada se vratio u stvarnost  ugledao je polomljenu orhideju na podu, onu istu koju je Zehra nazvala ,,Nur! " (svetlost). Petnaestak minuta kasnije svi su bili za stolom, samo je falila Zehra.Omer je nervozno lupkao prstima od sto i smišljao šta da kaže Ajše, ako ga upita gde je ona. Pitao se šta ovog puta da slaže. Na muzičkoj liniji i dalje je svirala pesma ,,Luda igra" a onda Ajše upita Omera: ,,Brate, gde je Zehra?" - Par sekundi ili možda jednu celu minutu ili ipak dve, Omer  je samo gledao svoju sestru, a kada je krenuo da odgovori iza njega se začuo ženski glas kako govori:  ,,Dobro veče još jednom." Zatim se od strane žena koje su sedele za stolom začulo jedno ,,Wow!" Omer se okrenuo i ispred sebe ugledao Zehru u crvenoj  dugoj haljini, visokim štiklama i vencom napravljenim od crvenih ruža na glavi. Izgledala je prelepo. Onog trena kada je Omer pogledao u njene oči i malo se osmehnuo, Zehra je spustila pogled, a njeno lice obuhvatilo je crvenilo, koje se jasno videlo iako je na licu imala puder. 

Tokom večere oboje su  imali osmeh na licu.  A jesu li bili svesni da se smeju, poput zaljubljenih tinejdžera? Naravno da nisu! Oni su bili na nekoj drugoj planeti, gore negde visoko na sedmom nebu gde spavaju i žive samo zaljubljeni.

- ,,Izgledaš prelepo", tiho prošapta Omer, ali ipak ne dovoljno tiho jer mala Asija doda: ,,Vidiš sestro Zehra da sam bila upravu. Rekla sam ti da će se ujaku svideti. Je li ti se dopada ujače? Ovo sam ja birala sestri Zehri. A ona nije želela staviti venac od cveća na glavu.Ali ja sam je ubedila.", sa osmehom na licu govorila je Asija, a Omer je pomılova po glavı i grleći Zehru oko struka doda:  ,,Da Asija,  mnogo mi se sviđa." Pod svojim rukama osetio je kako Zehrino telo drhti,  a drhtao je i on. Za vreme večere nisu skidali pogled jedno sa drugog. Bili su srećni i nasmejani. Zehra, zbog toga što je Omer došao, a Omer zato što Zehra nije otišla. Nakon večere i dezerta svi su se sedeli u salonu. Zehra je svoju pažnju posvetila Asiji, a Omer je pokušavao da pronađe nešto, bilo šta da mu skrene misli sa Zehre, ali nije uspevao. Odjednom je na radiju počela svirati tiha melodija. Omer ustade i uhvati Zehru  za ruku govoreći joj tiho: ,,Pleši samnom!" Bez i jedne reči Zehra je pristala i stali su pored ogromne jelke koja se nalazila malo dalje od kamina. Omer nežno stavi svoju lijevu ruku na njena leđa, a Zehra od njegovog dodira zadrhta. Zatim stavi svoju desnu ruku na Omerovo levo rame i spusti pogled prema podu. Omer nežno uze njenu lijevu ruku  u njegovu desnu  i stavi na njegove grudi.

MIRIS RUŽE (Štampana) Kde žijí příběhy. Začni objevovat