Simt cum m-a prăbușesc, cum cad l-a pământ si cum îmi explodează capul, am fost împușcată. Am auzit unzgomot si am venit sa văd ce e, e chiar in toaleta școlii. Un băiat bine facut are o bătălie cu focuri si eu am nimerit fix in centrul acțiuni... .
Ma trezesc intr-o camera complet neagră, totul era negru. Pereți, mobila, cearceafuri... totul. Ma doare tot. Eram conectat la niște aparate, iar lângă mine era tipul ăla.
???: Te-ai trezit!
Eu: Mda.... ce caut aici?
??? : ai fost la locul nepotrivit in momentul nepotrivit.... cum te cheam?
Eu: Amber, tu?
???: Jace... acum Draga Amber. Daca vrei sa pleci va trbuii sa juri ca nu vei zice nimănui despre mine.
Eu: Nu promit asa ceva.... tocmai am fost împușcată .....
Jace: Nu fa pe inabordabila...
Încerc sa ma ridic dar ma doare cumplit. Jace ma pune la loc pe spate.
Se apropie si pune într-un suport pentru perfuzii mai multe pungi... singurele pe care le puteam citiri erau acelea cu vitamine si glucide, sedative si hrana.
Se duce după o cutie si ia niște ace de acolo.
El: te-ai trezit înainte sa termin, ce ai vrea sa fac?
Eu: vrei sa ma sedezi ?
El: trebuie. Nu voi sta cu tine tot timpul, nu-s dădaca...
Eu: nu ai cum sa făci asta, nu poți. Nu te las sa îmi dai tâmpeniile alea.
El: Of ma lași. Esti doar o fata slaba.Vine spre mine si încerc sa ma feresc dar tot ma prinde. Îmi prinde mâna si o leagă sus si jos cu niște cureluse subțiri... încerc ca le desfac dar nu pot. Merge la cealaltă mâna di le face la fel.
Desface acele si le pune pe o măsuță,
Eu: lasă-mă, esti nebun!
Îmi dădea cu spirt in doua locuri diferite si după a introdus unul dinte ele.
El: nu te mai agita si nu te mai incorda. Va durea mai tare. Spune el blând. A conectat vitaminele si după a trecut la următoarea, aia a fost sedatiul pe care nu-l pornise. A mers pe partea cealaltă si a facut același lucru.
CITEȘTI
Tocilara sau badgirl?
AdventureAmber, un nume inocent, așa-i? Păi va înșelați.. Nu e de loc inocenta!