-1-

25 0 0
                                    


Sedim  u koznoj fotelji ,ofucanog motela.  Sedim i posmatram je kako spava. Pokrivena samo starim, vec pozutelim, carsavom. Posmatram je i vec mi nedostaje. Mislio sam da nikad necu dozvoliti nekoj zeni da mi uleti u srce.  Nisam to dozvoljavao sve dok mi ova mala nije usetala u zivot.  Ona me voli iako sam je toliko puta slagao i povredio. Zacarala me je tim pogledom,tim krivim osmehom i dodirom od svile. Osvojila me je originalnoscu i najglasnijim smehom. Bila je moja.
Zna da vec sutra necu biti tu ali ona ce me cekati. Svakim nasim skrivanjem rizikovali smo zivote. Ali za par sati u njenom zagrljaju vredi umreti. Za nju vredi,jer i jedina vredi. Terao sam je od sebe,gurao ,lagao da bi je spasao od drugih a najvise od sebe. Ali taj mali tvrdoglavi stvor ni da cuje. Obecao sam jedno.
-ona-
Probudila me je jeza i strah da ga odvode. Jos jedna nocna mora izazvana podsvesnim strahom od gubitka. Pogledala sam po sobi i ugledala ga kako sedi u  fotelji ,bez majce  samo u crnim farmerkama. Siva svetlost padala je kroz prljave zavese starog motela i bacala senku. Senka je ocrtavala svaki njegov pokret misica . Mirno je sedeo i posmatrao me. Navukla sam njegovu majcu i iskliznula iz kreveta.  Sela sam mu u krilo. Obuhvatio me je oko kukova a ja njegovu glavu privila uz svoje grudi. Spustio je nezan poljubac na moj vrat. Znam da svaki nas minut proveden zajedno je rizik. Ali vredi rizikovati.
Strepim ali on mi uliva sigurnost. Placem  ali on mi brise suze.
Drhtim ali on me grli. Posle svega , moja ljubav je bezgranicna. . Ne mogu bez njega.  Ne zelim ovako da zivim,da strahujem. Zelim srecu ali nemam je. Nemam.
-"Ne zelim da te igubim sreco "- prosaputala sam ljubeci ga u teme. Nezno me mazio po ledima i ljubio vrat.
-On-
Jedno sam joj obecao. I tako je bilo.
-"Neces... Uvek cu biti tu. Bicu tvoja senka " - Nezno se sklupcala i poljubila me.
-"Volim te "-
-" Ija tebe mala moja Aleks" - Obuhvatio sam je oko ledja i povukao na sebe. Ustao sam i nezno je spustio na krevet.  Te njene oci.  Gubio sam se u njima. Moze se reci da sam nju obozavao. Ali sudbina je imala drugaciji plan. Znao sam to.

8 godina kasnije.

-Aleks-
-"Oce rekla sam ti vec. Ne zelim ogromno veselje. To je  samo veridba. Zelim malo ,intimno slavlje."-
-"Ceri ja sam ti rekao. Imaces takvo slavlje zbog onoga sto jesi. Mora tako. A sad idi sa verenikom i spremi se. Veceras dolaze bitni ljudi za nasu kompaniju. Rodjer dovodi jednog coveka koji hoce dosta da ulozi. Znas li ti Aleks sta to znaci ?"-
-"Jos nekoliko nula vise na tvom racunu. Briga me "-
-"Ista si majka"-
-" Drago mi je zbog toga "-
Izletela sam besna iz njegove kancelarije. Zbog svih tih njegovih ideala i zeljom za moci i novcem ja ispastam. Zbog njegove slave ja moram da se udam. Jer cerka uglednog biznismena ne moze biti neudata u mojim godinama. Bla bla. Ja moram da volim nekog drugog. A ne onog koga ja zelim. Ali moja zelja je ko zna gde. 8 godina od kako ga nisam videla ni cula nesto o njemu.  Otac ga je mrzeo. Ali mrzeo ga je zbog prica o njemu ali nikad nije hteo da upozna kakav je on u dusi.. A ja ga nikad nisam zaboravila. I na zalost nikad nisam mogla da vodim sopstven zivot. Zivot kakav ja zelim da vodim.
A ni u svojoj sobi nikad nisam mogla da budem sama.
Moj divni verenik me je cekao. Rodjer je stvarno dobar decko i  nekad mi ga je bilo zao. Jako je pametan ali suvise je bio mamin i tatin sincic.  Ja to mrzim.  I mene je stvarno zavoleo .
Pokusavam da u toj meri i ja njega zavolim. Posto mi to moja proslost ne dozvoljava,znam da ga nikad necu voleti u toj meri. Nikad nikog necu moci da volim isto kao Marka...
Pa moj novi zivote potrudicu se da se uklopim. 
-"Ljubavi,dodji. Vidi sta sam ti priredio "- prisao mi je i nežno me poljubio. Imao je sve kvalitete. Ali to nije bio moj opasan decko. Moj decko pun tajni i pun strasti. Pun snage i nežnosti. Rodzer je bio blag i stalozen decko. I uvek bi me čekalo neko iznenadjenje . Ja Rodzera volim ali ni izbliza onoliko koliko  Marka.Znam da bi me sad sve devojke osuđivale  ali ne mogu nekog da volim ako prvu i pravu ljubav ne mogu da izbrišem. Moja ljubav prema Marku je bila drugacija. Zbog njega sam zivot rizikovala. Zbog njega mi je zivot bio uvek izložen uzbuđenjima na sve moguce nacine. A sad je tako miran. Izlasci na večere u skupe restorane,poslovni sastanci,poslovna putovanja. Nista meni zanimljivo.  Otvorila sam oci i na krevetu me je cekala divna bela haljina i krevet prosut ružama.
-"Bas je lepo . Hvala ti. Ali znas da ne moras svaki put da se trosis Rodzi"- prisla sam mu i poljubila ga, uzela  haljinu i obukla se.  Gledala sam se u ogledalu . Sad da je Mark tu,zagrlio bi me oko struka ,poljubio u vrat i iskritikovao koliko sam smrsala. Od naseg poslednjeg vidjenja sam mnogo smrsala,gotovo prepolovljena. Haljina klasicnog izgleda sa debelim bratelama koje stoje u ravni sa grudima,blago srcolik oblik dekoltea, nije lose izabrao.. Pustila sam kosu da mi pada preko ramena i stavila ogrlicu u obliku srca. Tu ogrlicu mi je Mark poklonio.  Kad se otvori stoji datum i nasi inicijali.  Mark ju je sam pravio. Za sve ljude to mi je majka kupila.  Mnogo mi znaci  i stalno je nosim. A uz ovu haljinu se divno uklapa.   Krenula sam ka sali. Rodjer mi je prisao  i poljubio me u vrat. Samo na jedan poljubac se nikad niisam jezila. 
-"Milo moje dete. Izgledas divno. "- majka je uletela u sobu.
-"Hvala mama"-
-"Boze dete. Hoces li ikad staviti neku drugu ogrlicu. Ja se i dalje ne mogu setiti kad sam ti je kupila."-
-"Mama kupila si je u Italiji  kad ste isli za godisnjicu braka pre 9 godina."-
-"Moguce.  Moguce. Hajmo dole lepotani. Onaj moj hoce da umre. Neki Ian dolazi na razgovor vezano za kompaniju. Rodjere to tvoj neki ?"-
-"Jeste. Hoce da ulozi veliki novac u nasu firmu. Kaze da ima velike ideje i poverenje u nasu firmu. Kaze da su nase zgrade divne i da zeli da ubaci jos neke arhitekte i da se nas tim poveca i poboljsa."-
-"Zato je Tom takav kreten u poslednjih par dana. Ma krenimo deco ubice nas."- Ona je jedina bila pozitivna. Hvala Bogu pa sam na nju...

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Mar 08, 2018 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

"Senka Ljubavi"Where stories live. Discover now