🐺 ‡ 4 ‡ 🐺

227 9 5
                                    

„ Maine e luna plina , va trebui sa ... " Jin a fost intrerupt .

„ Treci peste , stim " Geme Jimin . 

„ Am terminat de vorbit ? "

„ Nu . " Mormaie Jimin . 

„ Imi pare rau " Jimin si-a baut ceaiul si s-a lasat pe spate . 

„ Acum , inapoi la ce vorbeam . Nici o scoala maine sau dupa . In caz ca ... " 

„ De ce am plecat la scoala pe luna plina ? " 

„ Pentru ca a fost necesar . Si aproape nu ai reusit sa o faci pentru ca Jimin a decis sa renunte la fete . " Jin il priveste pe Jimin . Jimin pica jos . 

„ Haideti sa mergem ! " Jin i-a luat pe toti cu exceptia lui Jimin si Yoongi care aveau masini proprii . 

Jimin si Yoongi au mers la masin si au plecat la scoala dupa ceilalti . 

„ Hei ! " Tu si Julie ati alergat la baieții care ieseau din masini . 

 Din moment ce mai erau 30 de minute pana la inceperea orelor ati mers in curte . 

 Ai observat ca Jungkook se tot uita la tine si roseste cand il prinzi . Jimin a observat si el cand se uita cu Julie prin jur .

„ Jungkook , hai sa vorbim o clipa . " Jungkook se ridica si merge cu el la intrare pentru a vorbi . 

„ Da ?"

„ Cat de mult iti place Y/N ? " 

„ Foarte mult ." Jungkook s-a inrosit si s-a uitat in urma sa te vada cum razi la gluma lui Jin . 

„ Dar a fost doar o luna , cum de esti asa sigur ? " Jimin intraba .

„ A fost draguta cu mine inca de cand am venit . Si Julie , dar Y/N este doar ... uimitoare . " Ochii lui Jungkook sclipira in timp ce vorbea . Jimin a fortat un zambet .

„ Kookie al meu se indragostes-te . "

„ Opreste-te " Jimin a fortat un ras si s-a intors .

„ Ar trebui sa mergem . Ora incepe in 5 minute " Ai zambit si ai trecut pe langa ei cu Julie . Jimin a zambit si a venit un urma voastra dupa ce si-a luat geanta . 

„ Hyung , am o intrebare . " Jungkook il apuca pe Jimin .

„ Da ? "

„ Ar trebui sa ii marturisesc azi la nonna ? " 

„ Alegerea ta . " Jimin da din umeri , iar Jungkook e confuz de schimbarea brusca a starei lui Jimin , insa a dat din umeri si a mers mai departe .

****

„ Hei , vrei sa vi cu mine si Julie cu cortul ? " L-ai intrebat pe Jimin . 

„ Maine ? Noaptea ? " 

„  Da . Tu , eu , Julie si restul " 

„ Um .. Nu , multumesc .Sunt ocupat . " Te-ai uitat putin la Jimin inainte sa dai din cap si sa te asezi la locul tau . 

„ Hei , Tae  . " 

„ Da ? " a spus Tae in timp ce iti dadea caseta cu semnaturi . 

„ Ai vrea sa vi cu mine si Julie cu cortul ? Jimin a spus ca e ocupat . Insa trebuie sa ii intreb si pe restul . " 

„ Scuze ... Si eu sunt ocupat . " 

" Oh , e inregula " . Te-ai uitat la tabla si ai scris notele . 

***

„ Hoseok , Jungkook ! Vreti sa veniti cu cortul maine cu mine si Julie ? " 

„ Trebuie sa fie maine ? " Intreaba Hoseok zambind timid .

박 지민 • Werewolf ( Romana )Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum