Pov Niall
We zijn nu met z'n allen op de kermis. We hebben namelijk allemaal wat afleiding nodig na het nieuws van Liam. Ik heb het echt te doen met hem. Ik had dit ook echt nooit verwacht. "Hey zullen we daar in!" Zegt Harry en wijst naar een hard ronddraaiend ding. Harry is tenminste nog de enige vrolijke. We stemmen allemaal in en kopen de kaartjes. We stappen in en Sarah en ik gaan natuurlijk naast elkaar. Na een tijdje begint hij in beweging te komen. Even later slopt hij weer en zijn we allemaal echt super duizelig. We gaan nog in een paar andere atracties totdat we wel vinden dat het tijd is om naar huis te gaan.
-
Pov Sarah
Ik zit even op Niall en mijn kamer wat op mijn mobiel. Niall is nog even douchen en Harry en Liam zitten beneden. Ik hoor geklop op de deur. "Kom binnen." Zeg ik. Ik verwacht Niall maar Harry komt binnen. "Hey." Zeg ik. "Hey Sarah." Zegt hij en komt naast me zitten. Ik zie hem op zijn bit bijten en nadenken. "Is er iets?" Vraag ik. "Ehm ja. Ik moet je nog iets zeggen." "Wat dan?" "Ik vind je namelijk leuk. Leuk leuk." "Ohw, maar ik heb Niall en daar ben ik heel blij mee en ik vind je heel aardig en lief, maar zo zag ik het niet." Ik probeer hem niet teleur te stelling en weet even niets meer te zeggen. "Sorry." Zeg ik en sta op. Ik loop de kamer uit en loop naar de keuken beneden. Ik pak even een glaasje water en drink het op.
-
Pov Harry
Natuurlijk vind ze me niet leuk. Het was ook dom om het te zeggen. Hopelijk doet dit niks met onze vriendschap. Ik besluit een stukje te lopen en loop naar beneden. Ik kom onderweg Sarah tegen maar loop door. Ik ga naar buiten en loop naar het parkje.
-
Ongeveer 2 uurtjes later kom besluit ik richting huis te lopen. Ik stop bij het zebrapad en kijk of er een auto aankomt. Er komt geen auto aan dus steek ik over. Ik loop het zebrapad op en ik hoor iemand vol op het gaspedaal trappen en word geraakt. Ik voel een enorme pijnscheut door mijn been en zij schieten en ik hoor allemaal mensen roepen. Maar dan word alles zwart voor mijn ogen.
Het spijt me echt zo erg dat ik heel lang niet heb geupload, maar het was gewoon heel druk en ik vond het allemaal wat teveel dus heb ik even een korte break gehouden. Hopelijk vonden jullie het deeltje wat.
Lots of love, Sarah
JE LEEST
De nieuwe jongen (Niall Horan fanfictie)
FanficOp een normale dag komt er opeens een nieuwe jongen bij sarah in de klas. Langzaam maar zeker bouwen ze een vriendschap op. Een hele bijzondere vriendschap. Misschien zelfs wel iets meer dan vriendschap. En als Niall (de nieuwe jongen) in de klas ni...